Izvezite tikete sa stranice za prikaz tiketa u CSV datoteku koja se može preuzeti kako biste dobili pregled podataka u trenutku kada odaberete tu opciju.
Podaci o tiketima u CSV izvozu uključuju:
- Status
- Ime
- Prezime
- E-adresa
- ID tiketa
- ID odjela
- Naziv odjela
- ID agenta
- Ime agenta
- Oznake
- Predmet
- Pregled e-poruke
- Datum kad je kreiran
- ID razgovora
- Datum kad je izmijenjen
- Datum kad je riješen
- Datum ponovnog otvaranja
- Promjena statusa
- Broj ulaznih poruka
- Broj izlaznih poruka
Možete odabrati stupce s podacima o tiketima koje želite uključiti u svoju izvoznu datoteku.
Pogledajte video kako to funkcionira:


Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji podržava integracije i nudi mogućnost pretplate na newsletter. Registracija na LiveAgent daje pristup upravljačkoj ploči s mogućnostima poput upravljanja pritužbama, korisničkim portalima i samoposlužnim softverom, kao i affiliate program i besplatne alate. Web stranica koristi kolačiće i nudi GDPR politiku privatnosti. LiveAgent funkcionira kao spajanje tiketa za korisničku službu, VoIP telefonskih sustava, pozivnog centra i emailova. Nudi se demo, podrška, portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zapis izmjena i mogućnost zahtjeva za prijedlog. LiveAgent je dobitnik nagrada i certifikata, a postoji i affiliate program i mogućnost društvenih kanala. Naučite putem bloga, rječnika, akademije, predložaka, webinara i testova tipkanja. Postoje različiti alati poput kalkulatora troškova i softvera za upravljanje pritužbama, korisnički portal, emailove i samoposlužni softver. Kontakti za prodaju su dostupni.