Izvezite tikete sa stranice za prikaz tiketa u CSV datoteku koja se može preuzeti kako biste dobili pregled podataka u trenutku kada odaberete tu opciju.
Podaci o tiketima u CSV izvozu uključuju:
- Status
- Ime
- Prezime
- E-adresa
- ID tiketa
- ID odjela
- Naziv odjela
- ID agenta
- Ime agenta
- Oznake
- Predmet
- Pregled e-poruke
- Datum kad je kreiran
- ID razgovora
- Datum kad je izmijenjen
- Datum kad je riješen
- Datum ponovnog otvaranja
- Promjena statusa
- Broj ulaznih poruka
- Broj izlaznih poruka
Možete odabrati stupce s podacima o tiketima koje želite uključiti u svoju izvoznu datoteku.
Pogledajte video kako to funkcionira:
![Youtube video: Export tickets to a downloadable CSV file - LiveAgent | www.liveagent.com](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/7923b231808add19e7409aeefa7a49f9/hqdefault.jpg)
![Youtube video: Export tickets to a downloadable CSV file - LiveAgent | www.liveagent.com](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/7923b231808add19e7409aeefa7a49f9/hqdefault.jpg)
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.