Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interni ticketi

Što su interni ticketi?

Interni ticketi mogu se definirati kao upiti za podršku koje su poslali vaši zaposlenici. Kreiranje workflowa koji zahtijeva od vaših zaposlenika kreiranje internih ticketa kada se suoče s problemima omogućuje vam upravljanje problemima unutar vaše organizacije iz zajedničkog centraliziranog inbox-a.

Interni upiti vidljivi su samo vašim agentima i ne mogu ih pregledati kupac ili krajnji korisnik.

Interni ticket
Interni ticket

Kako vi možete koristiti interne tickete?

Interni ticketi mogu se koristiti za:

  • Slanje internog upita za podršku
  • Slanje internih bilješki kolegama
  • Kreiranje zadataka za određenog agenta/skupinu agenata unutar određenog odjela
  • Stvaranje bilješke/podsjetnika za sebe s mogućnošću odgode internog ticketa
Interni ticketi
Interni ticket

Kada kreirate interni ticket, imate ove opcije za definirati:

  • Odjel kojem želite pridjeliti ticket
  • Agent kojem želite pridjeliti ticket
  • Korisnik za kojeg je ticket kreiran
  • Predmet ticketa

Nakon definiranja spomenutih polja, ticket možete stvoriti jednostavnim sastavljanjem poruke ili upotrebom predefiniranih odgovora, unaprijed pripremljenih poruka, ili privitaka.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kako kreirati interni ticket

  1. Prijavite se u LiveAgent.
  2. Kliknite gumb + u gornjem desnom kutu zaslona (pored gumba Za rješavanje i slike vašeg profila)
Interni ticketi

3. Kliknite na Novi interni ticket.

kreiraj interni ticket

4. Kliknite na padajući izbornik Odjel i odaberite odjel kojem želite dodijeliti ticket.
5. Kliknite padajući izbornik Agent i odaberite agenta kojem želite dodijeliti ticket (možete odabrati i sami).
6. Neobvezno: Kliknite padajući izbornik Kupac i odaberite kupca o kojem se radi (ne brinite, neće biti obaviješten ili vidjeti ticket).
7. Kliknite polje Predmet i postavite temu za svoj ticket.
8. Kliknite na žuti okvir za tekst i napišite svoju poruku. Slobodno koristite privitke, unaprijed definirane odgovore ili pripremljene poruke.
9. Kada budete spremni, kliknite narančasti gumb Kreiraj.

kreiranje internog ticketa

Gdje mogu vidjeti interni ticket nakon što sam ga kreirao?

Jednom kada kreirate interni ticket, možete ga pronaći u LiveAgent-u pod Ticketi. Prikazat će se kao “Novi” ticket i sadržavat će naslov koji ste kreirali. Kako biste lakše razlikovali interni ticket od regularnog, svi su interni ticketi u retku predmeta označeni kao „interni ticketi“.

Interni ticket u help desk-u

Kako vi možete ostvariti pogodnosti od korištenja internih ticketa?

Funkcionalnost internih ticketa može donijeti više benefita vašem poslovanju, kao što su:

Centralizirana interna i eksterna podrška

Imajući upite za podršku na jednom mjestu – i unutarnje i vanjske – osigurat ćete kako su vaši agenti za podršku produktivni u svakom trenutku. Neće morati gubiti svoje dragocjeno vrijeme prebacujući se između različitih uređaja i nadgledajući druge račune i alate.

Brže rješavanje problema

Veće razine produktivnosti osiguravaju brže rješavanje problema. Možda mislite kako interni ticketi ne zahtijevaju trenutno rješavanje problema; međutim, to nije točno.

Na primjer, zamislite kako jedan od vaših agenata za podršku naiđe na problem dok pomaže kupcu. Oni predaju upit, ali nitko im brzo ne odgovara. Nedostatak odgovora tada može produžiti vrijeme rješavanja upita kupca, što utječe na njihovo zadovoljstvo. U najgorem slučaju, kupac može biti toliko nezadovoljan da se prestane poslovati s vama.

Izvještaj o učinku softveru za korisničku podršku - LiveAgent

Sveukupno veće zadovoljstvo

Imajući sve tickete na jednom mjestu i brzo odgovarajući na njih, osigurati ćete zadovoljstvo i kupaca i zaposlenika. Također, to će spriječiti negativna iskustva kupaca, izgaranje zaposlenika i osjećaj bespomoćnosti kod agenata.

Funkcionalnost rangiranja agenata u softveru za korisničku podršku - LiveAgent

Koja je razlika između internih i regularnih ticketa?

Interne ticketi su upiti koje podnose vaši zaposlenici, dok redovne tickete podnose vaši kupci. Vaši kupci obično mogu poslati ticket putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji ste povezali sa svojim help desk softverom. Ti kanali mogu uključivati e-mail, live chat, društvene mreže, telefon, vašu bazu znanja, obrasce za kontakt ili čak forum.

LiveAgent Product Tour

Na drugu stranu, ticketi za internu podršku mogu se predati samo interno u okviru službe za pomoć, kao što je navedeno u gornjim koracima.

Resursi baze znanja

Ako želite saznati više o internim ticketima, pogledajte našu bazu znanja, blog, akademiju ili YouTube kanal. Osim toga, pripremili smo neke resurse koji se odnose na interne tickete i koji bi vas mogli zanimati.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Spremni ste za kreiranje internih ticketa?

Otkrijte koliko je jednostavno predati interne zahtjeve s LiveAgent-om. Isprobajte naše sveobuhvatno besplatno 14-dnevno probno razdoblje već danas. Bez obveza ili potrebe za kreditnom karticom.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su interni ticketi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interni ticketi mogu se definirati kao upiti za podršku koje su poslali vaši zaposlenici. Kreiranje workflowa koji zahtijeva od vaših zaposlenika kreiranje internih ticketa kada se suoče s problemima omogućuje vam upravljanje problemima unutar vaše organizacije izzajedničkog centraliziranog inbox-a” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Tko može vidjeti interne tickete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Interni upiti vidljivi su samo vašim agentima i ne mogu ih pregledati ni kupci ni krajnji korisnici. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je razlika između internih i regularnih ticketa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interne ticketi su upiti koje podnose vaši zaposlenici, dok redovne tickete podnose vaši kupci. Vaši kupci obično mogu poslati ticket putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji ste povezali sa svojim help desk softverom. Ti kanali mogu uključivati e-mail, live chat, društvene mreže, telefon, vašu bazu znanja, obrasce za kontakt ili čak forum. Na drugu stranu, ticketi za internu podršku mogu se predati samo interno u okviru službe za pomoć, kao što je navedeno u gornjim koracima. ” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo