Što su interni ticketi?
Interni ticketi mogu se definirati kao upiti za podršku koje su poslali vaši zaposlenici. Kreiranje workflowa koji zahtijeva od vaših zaposlenika kreiranje internih ticketa kada se suoče s problemima omogućuje vam upravljanje problemima unutar vaše organizacije iz zajedničkog centraliziranog inbox-a.
Interni upiti vidljivi su samo vašim agentima i ne mogu ih pregledati kupac ili krajnji korisnik.
Kako vi možete koristiti interne tickete?
Interni ticketi mogu se koristiti za:
- Slanje internog upita za podršku
- Slanje internih bilješki kolegama
Kreiranje zadataka za određenog agenta/skupinu agenata unutar određenog odjela
- Stvaranje bilješke/podsjetnika za sebe s mogućnošću odgode internog ticketa
Kada kreirate interni ticket, imate ove opcije za definirati:
- Odjel kojem želite pridjeliti ticket
- Agent kojem želite pridjeliti ticket
- Korisnik za kojeg je ticket kreiran
- Predmet ticketa
Nakon definiranja spomenutih polja, ticket možete stvoriti jednostavnim sastavljanjem poruke ili upotrebom predefiniranih odgovora, unaprijed pripremljenih poruka, ili privitaka.
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kako kreirati interni ticket
Prijavite se u LiveAgent.
Kliknite gumb + u gornjem desnom kutu zaslona (pored gumba Za rješavanje i slike vašeg profila)
3. Kliknite na Novi interni ticket.
Kliknite na padajući izbornik Odjel i odaberite odjel kojem želite dodijeliti ticket.
Kliknite padajući izbornik Agent i odaberite agenta kojem želite dodijeliti ticket (možete odabrati i sami).
Neobvezno: Kliknite padajući izbornik Kupac i odaberite kupca o kojem se radi (ne brinite, neće biti obaviješten ili vidjeti ticket).
Kliknite polje Predmet i postavite temu za svoj ticket.
Kliknite na žuti okvir za tekst i napišite svoju poruku. Slobodno koristite privitke, unaprijed definirane odgovore ili pripremljene poruke.
Kada budete spremni, kliknite narančasti gumb Kreiraj.
Gdje mogu vidjeti interni ticket nakon što sam ga kreirao?
Jednom kada kreirate interni ticket, možete ga pronaći u LiveAgent-u pod Ticketi. Prikazat će se kao “Novi” ticket i sadržavat će naslov koji ste kreirali. Kako biste lakše razlikovali interni ticket od regularnog, svi su interni ticketi u retku predmeta označeni kao „interni ticketi“.
Kako vi možete ostvariti pogodnosti od korištenja internih ticketa?
Funkcionalnost internih ticketa može donijeti više benefita vašem poslovanju, kao što su:
Centralizirana interna i eksterna podrška
Imajući upite za podršku na jednom mjestu – i unutarnje i vanjske – osigurat ćete kako su vaši agenti za podršku produktivni u svakom trenutku. Neće morati gubiti svoje dragocjeno vrijeme prebacujući se između različitih uređaja i nadgledajući druge račune i alate.
Brže rješavanje problema
Veće razine produktivnosti osiguravaju brže rješavanje problema. Možda mislite kako interni ticketi ne zahtijevaju trenutno rješavanje problema; međutim, to nije točno.
Na primjer, zamislite kako jedan od vaših agenata za podršku naiđe na problem dok pomaže kupcu. Oni predaju upit, ali nitko im brzo ne odgovara. Nedostatak odgovora tada može produžiti vrijeme rješavanja upita kupca, što utječe na njihovo zadovoljstvo. U najgorem slučaju, kupac može biti toliko nezadovoljan da se prestane poslovati s vama.
Sveukupno veće zadovoljstvo
Imajući sve tickete na jednom mjestu i brzo odgovarajući na njih, osigurati ćete zadovoljstvo i kupaca i zaposlenika. Također, to će spriječiti negativna iskustva kupaca, izgaranje zaposlenika i osjećaj bespomoćnosti kod agenata.
Koja je razlika između internih i regularnih ticketa?
Interne ticketi su upiti koje podnose vaši zaposlenici, dok redovne tickete podnose vaši kupci. Vaši kupci obično mogu poslati ticket putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji ste povezali sa svojim help desk softverom. Ti kanali mogu uključivati e-mail, live chat, društvene mreže, telefon, vašu bazu znanja, obrasce za kontakt ili čak forum.

Na drugu stranu, ticketi za internu podršku mogu se predati samo interno u okviru službe za pomoć, kao što je navedeno u gornjim koracima.
Resursi baze znanja
Ako želite saznati više o internim ticketima, pogledajte našu bazu znanja, blog, akademiju ili YouTube kanal. Osim toga, pripremili smo neke resurse koji se odnose na interne tickete i koji bi vas mogli zanimati.
Happy customers are the best customers
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Spremni ste za kreiranje internih ticketa?
Otkrijte koliko je jednostavno predati interne zahtjeve s LiveAgent-om. Isprobajte naše sveobuhvatno besplatno 14-dnevno probno razdoblje već danas. Bez obveza ili potrebe za kreditnom karticom.
Frequently asked questions
Što su interni ticketi?
Interni ticketi mogu se definirati kao upiti za podršku koje su poslali vaši zaposlenici. Kreiranje workflowa koji zahtijeva od vaših zaposlenika kreiranje internih ticketa kada se suoče s problemima omogućuje vam upravljanje problemima unutar vaše organizacije izzajedničkog centraliziranog inbox-a
Tko može vidjeti interne tickete?
Interni upiti vidljivi su samo vašim agentima i ne mogu ih pregledati ni kupci ni krajnji korisnici.
Koja je razlika između internih i regularnih ticketa?
Interne ticketi su upiti koje podnose vaši zaposlenici, dok redovne tickete podnose vaši kupci. Vaši kupci obično mogu poslati ticket putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji ste povezali sa svojim help desk softverom. Ti kanali mogu uključivati e-mail, live chat, društvene mreže, telefon, vašu bazu znanja, obrasce za kontakt ili čak forum.
Na drugu stranu, ticketi za internu podršku mogu se predati samo interno u okviru službe za pomoć, kao što je navedeno u gornjim koracima.
Softver za tiketiranje omogućuje korisničkim timovima da pojednostave i upravljaju komunikacijama s korisnicima. LiveAgent pruža jasnoću i učinkovitost korisničkoj podršci, pohranjujući svu komunikaciju s korisnicima kao Tikete u jedan ulazni pretinac. ID tiketa je ključna informacija koju svaki agent call centra treba znati kako bi brzo i učinkovito riješili problem klijenta, čime se povećava zadovoljstvo kupaca i graditi povjerenje u brand. LiveAgent nudi mnoge funkcionalnosti i integracije te je dostupan za dogovor jedan na jedan poziv kako bi se otkrilo koje pogodnosti može donijeti vašem poduzeću.
LiveAgent-ov tiketing sustav omogućuje automatsko generiranje novih tiketa za podršku kada se vaši klijenti obrate vašoj kompaniji putem različitih kanala. Pomoću gamifikacijskih znački, nivoa i nagrada, vaši agenti će biti motivirani raditi bolje, brže i točnije. LiveAgent-ov sustav podrške poboljšava efikasnost agenta, a istovremeno povećava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent-ov tiketing sustav može se integrirati s email računima, profilima društvenih medija i telefonskim brojevima. LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavan za upotrebu.
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje, poput dobrodošlice, podsjetnika na događaje, upozorenja o sigurnosti, aktivnosti i poništavanja lozinke. LiveAgent omogućuje postavljanje obavijesti e-pošte za agente koji su izvan mreže, primjerice informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Korištenje tiketnih sustava u korisničkoj podršci može poboljšati učinkovitost agenata, pratiti mjerni podaci usluga i KPI-ovi te povećati zadovoljstvo korisnika. Osim toga, sustav za prodaju tiketa omogućuje personaliziranu interakciju s korisnicima. LiveAgent nudi besplatni probni period i nudi mnoge druge značajke tiketnih sustava.