Tražite alternativu za Front?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Front na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička usluga 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosta vam je vašeg help desk softvera?

Korisnička podrška je važan dio svakog uspješnog poduzeća. S pravim softverom zaista možete napraviti čuda. Želite li drugačije rješenje za vaš help desk?

Isprobajte LiveAgent danas i vidite zašto je to pravi izbor za vas. Pouzdan sustav za tikete, omnikanalna komunikacija i veliki izbor značajki i integracija je ono što čini LiveAgent pravim rješenjem.

Budite korak ispred za svoje klijente bilo gdje.
Budite tu uz LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uštedite više uz LiveAgent

Front vs LiveAgent brzi pregled

Značajke Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku! Kreditna kartica vam nije potrebna.
Front
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
Front nudi tiketing.
Live chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
Front nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za zvanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Front ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje gradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati kako bi pristupili svojim prethodnim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Front nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Front nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sva spominjanja i komentare i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Front nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovor na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Front ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da šalju Viber poruke i odgovaraju na njih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Front ne nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s help deskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke iz multikanalnog tiketing sustava te se ponašaju prema njima kao prema tiketima korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
Front nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži osnovne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Front ne nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online prostor za raspravu za vaše klijente, lociran izravno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Front ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi izbjegli ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
Front nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje da različite aplikacije rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
Front nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje dolaznim pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
Front ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent ne nudi video pozive.
Front ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok niti se brišu -- možete ih pogledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
Front ne nudi neograničenu povijest.
Neograničen broj web stranica
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Front ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vaše web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
Front ne nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/email
Možete primiti neograničen broj tiketa/emailova.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
Front nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kada.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Front ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je ponuđena 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Front nudi neograničenu 24/7 podršku.
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za Front

Dovedite svoju korisničku uslugu na višu razinu uz pravi softver. LiveAgent je help desk rješenje koje vam omogućava da svoju komunikaciju odvedete još dalje s svim relevantnim kanalima. Email, live chat, društveni mediji (Facebook, Instagram i Twitter), centar za pozive i baza znanja su spremni i na raspolaganju.

Sve se upravlja pouzdanim sustavom tiketa, pa nema potrebe za brigu oko neuredne komunikacije. Sve se razvrstava automatski, baš kako treba.

Najbrži live chat

Live chat je jedan od najboljih i najkorisnijih alata koje agent može koristiti za komunikaciju sa svojim klijentima. Trenutna komunikacija je centar priče, tako da mora biti brza.

LiveAgent ima najbrži live chat na tržištu, s brzinom prikaza chata od 2,5 sekunde. Štoviše, možete vidjeti što klijenti tipkaju prije nego što oni to i pošalju. Sada možete pružiti stvarnu brzu podršku i biti korak ispred svake situacije.

The fastest live chat on the market

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava zadovoljstvo klijenata i poboljšava stope konverzije.

Povećana produktivnost

Smanjite vrijeme rada vaših agenata i riješite više upita klijenata zahvaljujući našoj univerzalnoj ulaznoj pošti.

Bogat značajkama

Više od 175 značajki koje će vaš rad učiniti lakšim i ugodnijim.

Do more customer support for less money

Najbolji alati, poštena cijena

Odličan CRM softver za korisničku službu ne mora biti skup. Umjesto toga, dobijte alate koje vam trebaju po poštenoj cijeni.

LiveAgent ima tri plana s razumnim cijenama koji su opremljeni alatima, značajkama i integracijama kako biste olakšali svoj radni tok. Sve što trebate je odabrati onaj koji najviše odgovara vašem poduzeću. Pogledajte naše plaćene planove i saznajte više.

Jeste li spremni isprobati drugi softver?

Jeste li se odlučili prebaciti? LiveAgent je najviše recenziran i najbolje ocijenjen help desk softver za SMB u 2020. godini. Ostanite bliže svojim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

Želite nas usporediti s drugim platformama?

Zanima vas kako se nosimo s drugim popularnim help desk rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Front alternativa
    Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

    Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u

    Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Recenzije

    2021 je godina digitalnih tehnologija. Poduzeća trebaju usvojiti klijento-centrični pristup. Softveri za kontakt centar, live chat i email podršku mogu poboljšati korisničku službu. Integracija WhatsApp-a također može biti korisna.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Rast

    Poduzeća trebaju usvojiti osobniji pristup u digitalnom svijetu 2021. Softveri za kontakt centar i live chat ključni su za uspjeh u tržištima poput nekretnina i eCommerce-a. Chatbotovi također mogu poboljšati korisničku službu. Saznaj više o najboljim softverima za upravljanje incidentima, povratne informacije kupaca i email podršku. Integracija WhatsApp-a također je važna za korisničku podršku.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x