Tražite li alternativu za Freshdesk help desk softver?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Freshdesk na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička usluga 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk sofver?

Razmotrite LiveAgent kao glavno rješenje za vaš tim korisničke podrške ako tražite alternativne platformama za podršku korisnicima. LiveAgent nudi sve alate za rješavanje problema ​​klijenata i stvaranje boljih odnosa s ​​klijentima.

Nudimo vam više od 125 snažnih značajki, izvrsnih alata i bezbrojnih integracija kako bi brzo i lako rješavali tikete korisničke podrške. Iskoristite email tiketing, live chat, pozivni centar, značajke za društvene medije ili bazu znanja kako bi stvorili bolje iskustvo sa našim softverom i maksimalno iskoristili jedinstvenu platformu.

Zainteresirani ste do sada? Nastavite čitati kako bi saznali sve prednosti LiveAgent-a ili započnite svoju besplatnu 14-dnevnu probu. Bez obaveza i bez potrebe za kreditnom karticom.

Uštedite više uz LiveAgent

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Svi alati koji trebate za pružanje vrhunske korisničke usluge

LiveAgent je potpuno rješenje spremno za rješavanje procesa korisničke podrške uz razne alate za produktivnost. Naša široka ponuda značajki pomaže vam da rješavate tikete klijenata brže eliminirajući ponavljajuće zadatke i povećavajući produktivnost vaših agenata.

Sustav izdavanja zahtjeva pretvara sve razgovore s kupcima poput e-pošte u zahtjeve za rad na pomoćnoj ploči koji se mogu riješiti od strane agenata za korisničku podršku. Postavljanje widgeta za internetski chat na vašu web stranicu može se isplatiti besprijekornim razgovorom s kupcima.

Prikažite svijetu izvrsno iskustvo podrške kupcima putem društvenih medija poput Facebooka, Twittera ili Instagrama. Poboljšajte upravljanje odnosima s kupcima uz LiveAgent korisnički centar ili stvorite korisničke portale, također poznate kao baze znanja.

Obrađujte sve dolazne zahtjeve klijenata s jednog mjesta

Značajke LiveAgent
Isprobajte najbolju samoposlužnu alternativu potpuno besplatno! Kreditna kartica vam nije potrebna.
Konkurent
Sveukupna ocjena
Sveukupna ocjena softvera od verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.7
Ukupna ocjena je 4.7 od 5, od verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.5
Ukupna ocjena je 4.5 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
Ease of use
Ocjene lakoće korištenja od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.6
Ocjena lakoće korištenja je 4.6 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.5
Ocjena lakoće korištenja je 4.6 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
Korisnička služba
Ocjena korisničke podrške od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.7
Ocjena korisničke podrške je 4.7 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.6
Ocjena korisničke podrške je 4.6 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
Omjer uloženog i dobivenog
Ocjene omjera uloženog i dobivenog od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.7
Ocjena isplativosti je 4.7 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
4.4
Ocjena isplativosti je 4.4 od 5, od strane verificiranih korisnika na Capterra stranici.
Cijena
Cijena softvera iskazana u USD po agentu po mjesecu.
$9/mjesec/agent Cijena u USD po agentu po mjesecu.
$19/mjesec/agent Cijena u USD po agentu po mjesecu.
Uzbune / eskalacije
Uzbune i eskalacije za tikete i SLA na temelju prioriteta i predefiniranih uvjeta.
Nudi uzbune i eskalacije.
Nudi uzbune i eskalacije.
Automatsko preusmjeravanje
Automatsko preusmjeravanje tiketa na određene odjele i agente na temelju predefiniranih uvjeta.
Nudi automatsko preusmjeravanje.
Nudi automatsko preusmjeravanje.
Upravljanje pozivnim centrom
Centralizirana upravljačka ploča za zvanje, primanje poziva i upravljanje njim.
Nudi upravljanje pozivnim centrom.
Nudi upravljanje pozivnim centrom.
Upravljanje redovima
Sustav za upravljanje redovima za pozive.
Nudi upravljanje redovima.
Nudi upravljanje redovima.
Upravljanje emailovima
Mogućnost povezivanja tiketing softvera s više email adresa kako bi primali i slali emailove te odgovarali na njih izravno iz softvera.
Nudi upravljanje emailovima.
Nudi upravljanje emailovima.
Metrike izvedbe
Pratite ponašanje posjetitelja vaše web stranice. Vidite koliko dugo pregledavaju vašu stranicu ili na kojem su dijelu.
Nudi metrike izvedbe.
Nudi metrike izvedbe.
Upravljanje bazom znanja
Značajka koja omogućuje korisnicima kreiranje i upravljanje sveobuhvatnim repozitorijima znanja.
Nudi upravljanje bazom znanja.
Nudi upravljanje bazom znanja.
Višekanalna komunikacija
Povezuje se s više komunikacijskih kanala (kao što su email, live chat, pozivni centar ili društveni mediji) kako bi optimizirala sve poruke i omogućila korisnicima da odgovaraju na njih iz tiketing softvera.
Nudi višekanalnu komunikaciju.
Nudi višekanalnu komunikaciju.
Chat u stvarnom vremenu
Izvorni live chat widget koji se može postaviti na vašu web stranicu i koristiti za komunikaciju s posjetiteljima vaše web stranice u stvarnom vremenu.
Nudi chat u stvarnom vremenu.
Nudi chat u stvarnom vremenu.
Izvještaji i analitika
Analitička upravljačka ploča koja omogućuje korisnicima da generiraju izvještaje o izvedbi.
Nudi izvještaje i analitiku.
Ne nudi izvještaje i analitiku.
Samoposlužni portal
Značajka koja vam omogućuje izgradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati kako bi pristupili svojim prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
Nudi samoposlužni portal.
Nudi samoposlužni portal.
Upravljanje ugovorima o razini usluge (SLA)
Značajka koja vam omogućuje upravljanje i nadzor nad SLA zapisima, SLA sukladnosti i više.
Nudi upravljanje ugovorima o razini usluge (SLA).
Nudi upravljanje ugovorima o razini usluge (SLA).
Integracija za društvene medije
Integracija s popularnim društvenim mrežama kao što je Facebook.
Nudi integracije za društvene medije.
Nudi integracije za društvene medije.
Upravljanje tiketima
Rješavajte tikete koristeći transfere tiketa, spajanje tiketa, razdvajanje tiketa, označavanje kao spam, odgađanje i još puno više.
Nudi upravljanje tiketima.
Nudi upravljanje tiketima.
Upravljanje tijekom rada
Pravila automatizacije koja se mogu implementirati za ubrzanje procesa korisničke podrške.
Nudi upravljanje radnim tijekom.
Nudi upravljanje radnim tijekom.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Smanjite vrijeme odgovora s najbržim live chatom

Ne morate obrađivati zahtjeve klijenata samo putem emaila. LiveAgent može održavati učinkovitost vaših agenata i pomoći u završavanju putovanja klijenata na vašoj web stranici s najbržim live chat widgetom na tržištu. 

Budite spremni za brže odgovore i brzo rješavanje upita klijenata. Live chat widgeti nisu samo učinkovit alat za podršku klijentima, već mogu pretvoriti vašu korisničku zajednicu u zadovoljne klijente koji plaćaju.

Kombinirajući druge značajke LiveAgent-a, poput konzerviranih odgovora, prikaza tipkanja u stvarnom vremenu i arhive odgovora, možete obaviti posao s LiveAgent-ovim mnogim aplikacijama i alatima za produktivnost. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Ulazna pošta za tim s live chatom i prilagođenim web obrascima

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Prave značajke korisničke podrške za poslovanje

Naše značajke vam omogućuju obavljanje mnogih help desk aktivnosti i automatizaciju zadataka koji bi inače učinili vaše vrijeme odgovora puno dužim. Eliminirajte ponavljajuće zadatke i odgovorite na uobičajena pitanja sa pripremljenim porukama.

Kada imate vremena, slobodno pomozite kolegama u rješavanju teških zadataka u podijeljenoj multi-kanalnoj ulaznoj pošti. Poboljšajte svoj radni tok sa moćnim pravilima automatizacije tijeka rada, oznakama, i internim bilješkama u tiketima korisničke podrške. Pobrinite se da prikupljate povratne informacije od klijenata kako bi održali dobro poslovanje.

Proširite svoju interakciju s klijentima na kanalima društvenih medija i povežite se sa drugim softverima i alatima trećih strana kako bi stvorili besprijekorne integracije s LiveAgent-om. Istražite LiveAgent-ove značajke i alate i saznajte zašto je popularan izbor tvrtki diljem svijeta.

Napravite od LiveAgent-a prilagođenu softversku platformu usmjerenu na kvalitetnu korisničku službu

Želite li samo sustav za slanje tiketa ili više kanala za komunikaciju s klijentima?
LiveAgent može biti softver za korisničku podršku ili suradnički softver koji odgovara stilu i cilju vašeg tima za podršku korisnicima.

Definition of shared mailbox

Radite li iz svog Gmail sandučića? Povežite sve svoje email adrese u svojoj LiveAgent timskoj ulaznoj pošti i pobrinite se za emailove vaše korisničke podrške.

LiveAgent-ova dijeljena ulazna pošta vam može služiti kao ultimativni email klijent. Koristite predloške emailova, postavite pravila dodjeljivanja i ostavite bilješke agentima kako bi učuinkovito uslužili milijune klijenata.

Right tools to increase sales

Dobijte pristup live chatu kako bi pojednostavili proces komunikacije za agente. Live chat je također idealan izbor za klijente koji žele brze odgovore na svoja pitanja.

Postavite gumb na svoju web stranicu i povećajte zadovoljstvo klijenata razgovorom. Dobijte obavijesti u stvarnom vremenu i pratite koliko ljudi pregledava vašu web stranicu.

Definition of call transfers

Pružite sjajno iskustvo korisničke podrške s vlastitim pozivnim centrom. Telefonski pozivi su dio tiketing sustava, pa možete pratiti upite korisnika.

LiveAgent bilježi sve razgovore s korisnicima, uključujući telefonske pozive. Stvorite prilagođena IVR stabla i usmjerite pozive pravim agentima korisničke službe.

increase availability

Jedan od novih i popularnih kanala za komunikaciju sa korisnicima je društveni medij. Facebook, Twitter i Instagram su tu da poboljšaju vaš helpdesk.

Poduzeća koriste društvene medije kako bi pokazala bolje korisničko iskustvo, stekla vjernost klijenata i druge aktivnosti vezane za korisničku podršku.

Woman brainstorming

Help desk platforme koriste samoposlužne portale ispunjene korisnim člancima. Članci baze znanja povećavaju samoposlužne mogućnosti za ljude koji žele pronaći odgovore.

LiveAgent dobro funkcionira kao softver baze znanja. Dodajte članke baze znanja ispunjene vrijednim resursima znanja i arhivama odgovora za svoje klijente kako biste dobili sve prednosti samoposlužnih opcija.

Call routing time

LiveAgent-ovo korisničko sučelje je puno značajki koje rješavaju jednostavne procese i ogromne zadatke. Aplikacije za produktivnost su dio standardnog helpdeska.

Upravljanje tiketima korisničke podrške postaje jednostavnije s integracijama s alatima trećih strana. LiveAgent tada postaje alat za višekanalnu suradnju za različite svrhe.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobilna aplikacija

LiveAgent je višekanalni alat za korisničku službu. Kako bismo našim klijentima omogućili najbolji mogući alat za podršku, također nudimo mobilnu aplikaciju kako biste mogli pružati 24/7 osobnu korisničku službu.

Ako vaš tim za uspjeh klijenata nema pristup računalu, mogu iskoristiti mobilne aplikacije za Android i iOS.

Kao rezultat toga, vaše poduzeće može brzo obraditi sve zahtjeve klijenata, što dovodi do poboljšanja stope zadovoljstva vaših klijenata.

Zadovoljstvo klijenata naš je prioritet

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koje nam omogućuju pružanje odlične podrške našim klijentima.

black Slido logo

Spremni ste za vašu 14-dnevnu probu?

Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem emaila i društvenih medija ili nas nazovite.

Tu smo 24/7 kako bi vam pomogli u svemu vezano uz korisničku podršku i LiveAgent. Isprobajte LiveAgent danas besplatno, bez potrebe za upisivanjem podataka o kreditnoj kartici i bez ikakvih obaveza.

Ako želite više informacija, pogledajte naš video obilazak s primjerima korištenja alata i učinkovitog radnog tijeka kako biste vidjeli sve što LiveAgent nudi.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Usporedite nas s ostalim help desk rješenjima

    Related Articles to Freshdesk alternativa
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Recenzije

    2021 je godina digitalnih tehnologija. Poduzeća trebaju usvojiti klijento-centrični pristup. Softveri za kontakt centar, live chat i email podršku mogu poboljšati korisničku službu. Integracija WhatsApp-a također može biti korisna.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x