Navedite IP adrese posjetitelja u LiveAgent-u kojima želite zabraniti pristup kako biste ih spriječili da dosađuju vašim agentima.
Zabrana je primjenjiva na:
Chatovi Posjetitelj može vidjeti gumb za chat, ali ne može pokrenuti razgovor s dostupnim agentom. Isključeni posjetitelj može ostaviti izvan mrežnu poruku koja će automatski biti označena kao neželjeni sadržaj.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Obrasci za kontakt Poruka koju putem obrasca za kontakt ostavi isključeni posjetitelj automatski će biti označena kao neželjeni sadržaj.
Pozivi Pozivi putem widgeta (gumba za poziv) bit će preusmjereni na govornu poštu (i označeni kao neželjeni sadržaj) ili će poziv odmah biti prekinut – u skladu s vašim IVR postavkama.
Prijedlozi/Objave na forumu Isključeni korisnici ne mogu se registrirati i objavljivati na forumu ili dodavati prijedloge s onih IP adresa kojima je zabranjen pristup.
Povijest zabrana – Spremljene informacije
- Datum zabrane (Kad je stupila na snagu)
- Valjanost (Vrijedi do)
- Isključena IP adresa
- Napomena koja sadrži razlog isključenja
- Zabranio/la (Ime agenta)
- ID tiketa
Kako dodati zabranu
- Prilikom razgovora s napornim posjetiteljem
- Dodajte zabranu u LiveAgent odjeljku Postavke/Zaštita
Resursi iz baze znanja
vcita kontakt korisničke podrške
Vcita nema izravnu vezu s njihovim timom za korisničku podršku, ali pružaju e-poštu, podršku putem telefona i samoposlužnu podršku putem baze znanja. Kontakt podaci za korisničku podršku mogu se pronaći na vcitaovoj web stranici. Vcita također ima prisutnost na društvenim mrežama. Ne postoje SLA i sporazumi za vcitaovu podršku. Potrebni kontakti za podršku su e-mail podrška na info@vcita.com, pozivni centar podrška na +1 (855) 824-8244, i baza znanja na https://support.vcita.com/. Kontakti za podršku na društvenim mrežama su: Instagram - instagram.com/vcita/, Facebook - facebook.com/vcitainc, i Twitter - twitter.com/vcita.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra
Tekst opisuje važnost podrške korisnicima kroz integriranje sigurnosnih politika i strategija sukladnosti u poslovanju. LiveAgent nudi pozivni centar za podršku klijentima, koji osigurava sigurnost podataka klijenata i omogućuje analizu govora i nadzor kvalitete pozivnog centra. Strategija diferencijacije kroz izvrsnu korisničku uslugu je ključna za zadržavanje klijenata i izvedbu agenata. Tekst također opisuje proces izrade LiveAgent upravljačke ploče.