WYSIWYG uređivač vam daje mogućnost da unosite i uređujete sadržaj dok radite u “What You See Is What You Get” pregledu sadržaja. Koristeći ugrađeni WYSIWYG uređivač, možete lako uređivati i stilizirati sadržaj vaših emailova, email predložaka i članaka u bazi znanja.
Ovaj uređivač vam omogućuje formatiranje teksta podebljavanjem ili kurzivom, kreiranje brojčanih lista, ubacivanje slika, lijepljenje tablica i dodavanje poveznica.
WYSIWYG uređivač je jednostavan za upotrebu i pomoći će vam izvući maksimum iz vašeg sustava tiketa.
Create stunning templates and articles
Use our WYSIWYG editor to create stunning email templates and knowledge base articles. Try it today. No credit card required.
Kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u
Kreirajte gumbe za chat u LiveAgent-u i prilagodite boju, poziciju i tekst. Omogućuju korisnicima komunikaciju u stvarnom vremenu s agentima za podršku.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
LiveAgent Webinar 2: Email, automatizacija, SLA
Pridružite se LiveAgent webinara o korištenju emaila, automatizaciji i SLA u korisničkoj podršci. Naučite nove taktike i strategije. Besplatni račun.
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.