Time tracking lets you track time spent by each Agent supporting customers and thereby gain a deeper visibility of the overall help desk performance. The time spent is tracked automatically for each ticket when this feature is turned on. Additionally, you can force agents to submit the time spent manually, and add a note if necessary.
Vrijeme se bilježi samo ukoliko je agent aktivan na ticketu (bilježenje se zaustavlja nakon 30 sekundi neaktivnosti).
Vremenski izvještaj
LiveAgent omogućuje izvještavanje o vremenu provedenom na svim ticketima u određenom vremenskom rasponu. Pojedinačni unosi mogu se sortirati prema agentu, ticketu , kupcu, tvrtki, datumu izvještaja, datumu naplate, vrsti (ručno, automatski). Vremenski izvještaj može se izvesti u CSV datoteku.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.