Pogledajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju. LiveAgent pruža vam detaljan uvid u svaki komunikacijski kanal: e-mail, live chat, pozivni centar, obrasci za kontakt, obrasci za povratne informacije, Facebook poruke, tweetovi… Zaboravite na vanjske programe za praćenje. Sve je ugrađeno!
Individualni unosi mogu biti sortirani putem Department, Agent, Tagova (oznaka) i datuma. Izvještaji o kanalima komunikacije mogu biti izvezeni u CSV datoteku.
Opcije prikaza izvještaja o kanalima komunikacije (stupci):
- Kanal
- Odgovori
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute trajanja poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Neocijenjeno
- Neocijenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Prijekori
- Prijekori %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
- Kreirani tiketi
- Riješeni tiketi
Izvještaj o kanalima komunikacije može biti prikazan u ovim tipovima grafova:
Koristite izvještaje o kanalima komunikacije s API-em
Koristite LiveAgent REST API za dohvatiti vrijednosti iz izvještaja o kanalima komunikacije.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
Kako dodati live chat u CoreCommerce store
Integracija LiveAgent-ove značajke za live chat može poboljšati podršku kupcima i zadovoljstvo klijenata kroz personaliziranu podršku i brže rješavanje upita. Besplatni vodič nudi korake za integraciju live chata sa CoreCommerce web stranicom.