Korisnička služba ne prestaje kad se ustanete od svog stola. LiveAgent nudi izvornu Android aplikaciju za vaš omiljeni mobilni uređaj tako da možete pružati korisničku službu u pokretu.
Skinite besplatnu Android LiveAgent aplikaciju koja vam omogućava povezanost s posjetiteljima vaše web stranice čak i kad niste u uredu. Možete koristiti chat sa svojim klijentima bilo gdje, slati brze odgovore i zadiviti vaše klijente s neprestanom uslugom podrške.
Glavne značajke:
- Rješavajte, prebacujte i odgovarajte na tikete
- Razgovarajte s vašim klijentima izravno iz aplikacije
- Koristite već postavljene filtere za organizaciju vaših tiketa
- Dobijte push notifikaciju za novi tiket ili chat
- Vidite oznake, bilješke i odjele za svaki tiket
Potpuna korisnička podrška u vašoj ruci. Rješavajte tikete i budite produktivniji u pokretu!
Skinite Android LiveAgent aplikaciju
Provide support on the go
Download our iOS app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.