Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja

Samopomoć brzo postaje prvi izbor za sve veći broj potrošača kada je u pitanju korisnička podrška. Istraživanje pokazuje kako 2 od 3 potrošača radije sami traže odgovore nego razgovaraju s agentom za korisničku podršku, čineći često postavljana pitanja najčešće korištenom opcijom samoučenja.

Pomoću LiveAgent-ove službe za pomoć i često postavljanih pitanja možete svojim klijentima omogućiti da sami pronađu odgovore koji traže na brz, učinkovit i prikladan način. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Što je FAQ softver?

Kada se više korisnika iznova i iznova obraća vašem timu za podršku s istim pitanjima, to sprječava agente u rješavanju drugih problema i smanjuje njihovu produktivnost. FAQ (često postavljana pitanja) softver omogućuje tvrtkama da odgovore na najčešća pitanja koja redovito dobivaju od kupaca o svojim proizvodima ili uslugama i smanje opterećenje timova za podršku kupcima. Obično dolazi kao dio složenije platforme za korisničku podršku.

Zašto je FAQ moćan alat za vašu strategiju korisničke podrške

Softver za često postavljana pitanja nudi više od jednog načina organizacije, pohrane i prikazivanja znanja vaše organizacije svojim kupcima. Koristi i kupcima i agentima. Evo kako:

Dobijte manje ponavljajućih pitanja

FAQ su učinkovit dodatak vašim značajkama za samopomoć koje pomažu u smanjenju broja ponavljajućih pitanja kupaca, pružajući vašem timu za podršku više vremena da se usredotoči na zahtjevnija pitanja

Povećajte zadovoljstvo korisnika

Over 70% of korisnikaradije potraže odgovore na svoja pitanja na web stranici tvrtke umjesto da kontaktirate korisničku podršku. Odjeljak s čestim pitanjima omogućuje im brzo pronalaženje odgovora i povećava zadovoljstvo. 

Povećajte produktivnost agenata

FAQ može poboljšati učinkovitost i produktivnost agenta. Izgradite internu bazu znanja za svoj tim za podršku i neka važne informacije budu lako dostupne na jednom mjestu.

Pomognite vašim korisnicima da pomognu sami sebi uz LiveAgent softver za FAQ i bazu znanja

Postavite bazu znanja s najčešće postavljenim pitanjima u 4 jednostavna koraka kako biste pružili odgovore na uobičajena pitanja kupaca, pružite 24-satnu samoposlužnu podršku i omogućite svojim kupcima da si pomognu sami.

knowledge base designs in LiveAgent

Jednostavno kreirajte sadržaj s WYSIWYG editor

Pomoću jednostavnog, ali moćnog WYSIWYG uređivača možete lako stvoriti uredno oblikovan sadržaj koji se može organizirati u članke u raznim kategorijama. Dodajte slike i druge vizuale kako biste sadržaj učinili zanimljivijim i lakšim za razumijevanje.

Isprobajte sada

Upotpunite članke s privitcima

Učinite sadržaj svoje baze znanja još korisnijim i vrijednijim dodavanjem privitaka za preuzimanje koje vaši kupci mogu pohraniti na svoja računala i pristupiti im kad god zatrebaju.

group hangout - illustration

Diferencirajte sadržaj namijenjen korisnicima i agentima

Prilikom izrade kategorija i dodavanja članaka u svoju bazu znanja i često postavljana pitanja možete odabrati hoće li sadržaj biti javno dostupan i dostupan svim kupcima ili će ostati interni i vidljiv samo vašem timu za podršku.

Postavite više baza znanja i FAQ-a

Postavite neograničen broj baza znanja i često postavljanih pitanja za različitu publiku na jednom LiveAgent računu, od kojih svaka ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Vrlo je korisno ako upravljate s više tvrtki, proizvoda, usluga ili robnih marki.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Postavite widget za pretraživanje s pametnim sugestijama

Omogućite svojim kupcima brz i lagan pronalazak informacija koje traže pomoću widgeta za pretraživanje koji automatski generira prijedloge u stvarnom vremenu. Widget će predložiti povezani sadržaj iz vaše baze znanja na temelju unesenih ključnih riječi.

Učinite baze znanja i FAQ dijelom vašeg branda

Osigurajte da se vaš portal za samoučenje poklapa s identitetom vaše tvrtke. Jednostavno prilagodite svoju bazu znanja temom koja najbolje odgovara vašoj korporativnoj slici, logotipu, bojama marke, prilagodite zaglavlja ili podnožja, prilagodite CSS-u i još mnogo toga.

add color to design - illustration

Što još LiveAgent može ponuditi?

FAQ i softver za bazu znanja samo su dio našeg složenog višekanalnog rješenja koje sadrži 180 značajki. Unaprijedite svoju cjelokupnu strategiju korisničke podrške i poboljšajte zadovoljstvo kupaca korištenjem svih naprednih funkcija koje LiveAgent nudi.

LiveAgent dashboard on monitor

Moćan ticketing sustav

Uživajte u čitavom nizu značajki upravljanja ticketima, uključujući pametno usmjeravanje ticketa, pravila automatizacije, SLA-ove, upravljanje odgovornošću za tickete, spremljene odgovore, alate za suradnju agenata, robusne značajke izvještavanja i još mnogo toga. Jednostavno upravljajte svim svojim višekanalnim komunikacijama s kupcima s jednog mjesta pomoću naše univerzalne ulazne pošte.

Live chat u stvarnom vremenu

Za 63% potrošača vjerojatnije je kako će se vratiti na web stranicu koja pruža podršku putem live chata. LiveAgent alat za chat uživo nudi i standardne i napredne značajke – od mogućnosti distribucije chata, proaktivnih pozivnica za chat i mrežnog nadzora posjetitelja do povijesti chata, internog chata i prikaza tipkanja u stvarnom vremenu.

quick quality customer service through live chat

Glasovni i video pozivi

Izgradite virtualni pozivni centar zasnovan na oblaku, integrirajte se s bilo kojim VoIP pružateljem i primajte pozive s fiksnih telefona ili direktno sa svoje web stranice (i glasovne i video) bez dodatnih troškova po minuti. Dizajnirajte komplicirana i personalizirana IVR stabla, napravite neograničene snimke poziva i još mnogo toga!

Podrška za društvene mreže

LiveAgent se odlično integrira s najpopularnijim kanalima društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Pratite sve svoje poruke na društvenim mrežama, komentare i spominjanja robnih marki, upravljajte njima s jedne nadzorne ploče, bez potrebe za ručnim nadgledanjem više računa ili dijeljenjem vjerodajnica za prijavu.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Portal za samopomoć

90% potrošača očekuje da brandovi nude internetski portal za samoučenje. Osim baze znanja i često postavljanih pitanja, svoje mogućnosti samoučenja možete proširiti i forumom koji vašim kupcima omogućuje jednostavno podnošenje upita za podršku i praćenje njihovog statusa izravno s vašeg korisničkog portala

Odaberite odgovarajući plan i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac

LiveAgent nudi 4 plana pretplate – bez ugovora i potpuno transparentne, poštene cijene. Naše samoposlužne mogućnosti opremljene bazom znanja i često postavljanim pitanjima ugrađene su u svaki plaćeni plan. Odaberite onu koja je najprikladnija za vaše poslovanje i podignite svoju korisničku službu na sljedeću razinu.

Naziv paketa

Ticket

Za mala poduzeća i marketinške stručnjake

$15 /mo
Naziv paketa

Ticket+Chat

Za mala poduzeća i marketinške stručnjake

$29 /mo
Related Articles to FAQ softver
LiveAgent pruža preko 175 funkcionalnosti i 40 integracija po odličnoj cijeni. Provjerite zašto biste trebali prebaciti se s HelpCrunch na LiveAgent.

Tražite alternativu za HelpCrunch?

Isprobajte LiveAgent, moćnu alternativu HelpCrunchu s preko 175 funkcionalnosti za potpunu korisničku podršku! Besplatni probni period.

LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

Tražite alternativu za LiveHelpNow?

Tražite li pouzdanu alternativu za LiveHelpNow? LiveAgent nudi sveobuhvatno help desk rješenje s podrškom putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža i pozivnog centra. Iskoristite našu besplatnu probu i otkrijte kako naše značajke povećavaju produktivnost i zadovoljstvo korisnika. Pridružite se brojnim tvrtkama koje su već prešle na LiveAgent!

Želite bolju telefonsku podršku? Isprobajte LiveAgent koji može učiniti puno više toga od običnih telefonskih poziva. Otkrijte sve prednosti i ključne značajke LiveAgent help deska.

Tražite alternativu za LiveCall?

Discover LiveAgent as a powerful and feature-rich alternative to LiveCall, offering email, live chat, social media, and knowledge base support. Enhance customer engagement with the fastest live chat widget, easy call center integration, and affordable pricing plans. Start your free trial without a credit card and transform visitors into paying customers effortlessly. Join top companies like Forbes and Airbus in elevating your customer support experience.

Liveagent je vrhunsko višekanalno rješenje za vašu tvrtku. Iskoristite 175+ funkcionalnosti i 40+ integracija te sjajne alate već danas.

Tražite alternativu za Customerly?

Razmislite o prelasku na LiveAgent, vrhunsko višekanalno rješenje za korisničku podršku. S više od 175 značajki i 40+ integracija, omogućuje brzo i učinkovito rješavanje korisničkih upita putem e-maila, chata uživo, društvenih mreža i više. Isprobajte besplatno 14 ili 30 dana bez kreditne kartice!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start a Free Trial x