Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

E-mail management softver

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

E-mail management softver

Što je e-mail management softver?

E-mail management softver je alat koji se koristi za upravljanje velikom količinom dolaznih e-mailova. Softver upravlja e-mailovima kroz ticketing sustav koji kreira jedinstveni identifikator za svaki e-mail, poznat kao ticket ID. Softver zatim svaki e-mail pridjeljuje određenom agentu ili odjelu prema prethodno utvrđenim automatiziranim pravilima.

Koja je razlika između e-mail preglednika/webmail-a i e-mail management softvera?

Webmail i e-mail preglednici su manje napredni i pružaju manje ključnih mogućnosti. U njihovoj srži, webmail i e-mail preglednici kreirani su za osobnu upotrebu, dok su e-mail management softveri kreirani za poduzetnike pojedince, poduzeća i organizacije koje primaju tisuće e-mailova dnevno i pomažu im efikasnije upravljanje istima.


Webmail/E-mail preglednici

Email management softver

  • Bez ili s limitiranim mogućnostima automatizacije
  • Zagušeni s oglasima/neželjenim e-mailovima
  • Bez opcije suradnje (collaboration)
  • Nedostatak naprednog filtriranja
  • Bez automatskih, predefiniranih odgovora
  • Limitirana pohrana
  • Bez ili s limitiranim opcijama e-mail predložaka
  • Limitirane opcije kontakata
  • Bez privatnih/internih bilješki
  • Bez opcije spajanja/razdjeljivanja e-mailova
  • Bez detekcije dupliciranja rada više agenata
  • Neki nude više e-mail tabova
  • Bez integracije s trećim stranama
  • Bez omnichannel mogućnosti
  • E-mail aplikacija za mobilne telefone
  • Nebrojeno mnogo opcija auotomatizacije
  • Bez oglasa/neželjenih e-mailova
  • Napravljenu za suradnju (dijeljeni inbox koji podržava timski e-mail management)
  • Tagovi i ticket id-evi za lakše filtriranje
  • Neograničeni automatski, predefinirani odgovori
  • Neograničena memorija
  • Omogućuje prilagodljive e-mail template
  • Kontakt polja + ugrađeni CRM
  • Pruža mogućnost privatnih/internih bilješki
  • Omogućuje spajanje/razdvajanje e-mailova
  • Pruža mogućnost detekciju dupliciranja rada više agenata
  • Omogućuje više e-mail tabova
  • Mogućnost stotina integracija s trećim stranama
  • Omnichannel mogućnosti
  • E-mail aplikacija za mobilne telefone

Koliko e-mail adresa/e-mail računa se može integrirati s e-mail management alatom?

Napredni alati za email management kao što su LiveAgent ne nameću nikakve limite za broj e-mail adresa koje možete spojiti s softverom.

Je li sigurno koristiti e-mail management alate?

Naravno, e-mail management softveri su često i sigurniji od tradicionalnih e-mailova. Zamislite slijedeći scenarij:

  • Koristite Gmail ili Outlook za odgovaranje na korisničke e-mail upite.
  • Imate više zaposlenika koji rade u različitim smjenama.

Naravno, morati će te podatke za prijavu na email račun podijeliti s više ljudi, što može biti sigurnosna prijetnja — posebno ako koriste javna računala ili dijele uređaj s drugima.

S e-mail management softverom, svaki zaposlenik ima svoje jedinstvene podatke za prijavu što proces čini sigurnijim za vas, ali i za cijeli tim.

Povezivanje e-mail računa

Tko ima koristi od upotrebe e-mail management softvera?

E-mail management softver može pružiti korist svakome tko odgovara na tisuće e-mail upita korisnika svaki dan – neovisno o veličini poduzeća. Bili vi one-man tim ili veliko poduzeće, e-mail management rješenje je nužnost. Mnoga istraživanja potvrdila su kako upotreba softvera za e-mail podršku povećava produktivnost, smanjuje razinu stresa te posljedično štede vrijeme i novac.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Try LiveAgent

Kako vi možete imati koristi od e-mail management softvera?

Brže vrijeme odgovora i povećano zadovoljstvo korisnika

Korištenje e-mail management softvera može unaprijediti vrijeme odgovora te samim time poboljšati korisničko iskustvo te njihovo zadovoljstvo. S automatiziranim i predefiniranim pravilima, softver će automatski pridijeliti nadolazeće e-mailove među vašim zaposlenicima. Dani ručnog zaduživanja i praćenja aktivnosti su prošlost.

E-mail management softver ne gubi vrijeme i osigurava da svatko razumije što su točno njihove odgovornosti. Kako je i spomenuto poviše, ovo poboljšava vrijeme odgovaranja te eliminira konfuziju, potrebu za praćenjem i ručnim upravljanjem. S e-mail management softverom svi agenti korisničke službe mogu se jednostavno prijaviti u softver i početi odgovarati na e-mailove korisnika. 

žena sijedi u uredu za svojim stolom, radi na laptopu i piše bilješke

Povećava produktivnost i smanjuje razine stresa

Ljepota e-mail management sustava je što može zaprimiti mnogo e-mailova koje može i sam riješiti. Na primjer, softver koristi automatizirane i predefinirane upute kako bi riješio upite koji nisu zaprimili odgovor u prethodno određenom roku. Druga opcija je da softver šalje automatske e-mailove kako bi podsjetio korisnike koji nisu odgovorili na vašu poruku. Ovo je samo djelić mogućnosti.

Koristeći ovakav softver uklanjate dio obveza i odgovornosti s vaših ramena. Eliminira ponavljajuće i dosadne zadatke i samim time smanjuje razine stresa i povećava produktivnost. U srži, softver zapravo kreira idealni proces rada.

E-mail management softver

Štedi novac i povećava povrat na investiciju

Evo još jednog razloga zbog kojeg će te se zaljubiti u e-mail management softver. Štedi novac. Kada vaši agenti ne troše vrijeme na ponavljajuće, svakodnevne poslove i kada je njihov fokus isključivo na rješavanju korisničkih upita, vi štedite novac.

Nadalje, prema Financesonline, za svaki 1 dolar uložen u korisničko iskustvo kroz help desk i slične platforme [kao što je email management softver], možete ostvariti povrat na vašu investiciju i do 3 dolara.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Eliminira nadziranje uređaja i računa

Ukoliko želite ići i korak naprijed, povežite vaš e-mail management softver s drugim kanalima komunikacije kao što su live chat, telefon ili društvene mreže te povećajte vašu produktivnost još više. Možete zaboraviti na konstantno nadziranje uređaja i računa, što je neproduktivno i ometajuće.

Kada imate sve poruke na jednom mjestu – bilo da se radi o e-mailovima, instagram komentarima ili porukama iz live chat-a, možete najbolje maksimizirati sve pogodnosti koje dolaze s e-mail management sustavom.

Povezivanje s Facebook-om

Koje funkcionalnosti e-mail management softver treba imati?

Dijeljeni, jedinstveni email sandučić

Dijeljeni, jedinstveni e-mail sandučić (inbox) je glavna funkcionalnost e-mail management softvera. Timski sandučić zaprima sve poruke s više različitih e-mail adresa, društvenih mreža, web chat-ova pa čak i s telefona.

Ukoliko nikad niste radili s platformom za kolaboraciju kao što je dijeljeni inbox, ovo može biti teško za zamisliti, ali iskreno, ovo je najbolja funkcionalnost koja će značajno unaprijediti iskustvo korisnika i agenata. Šlag na kraju je činjenica kako će svi agenti imati jedinstvenu prijavu u sustav, što im omogućuje rad na različitim stvarima u isto vrijeme.

Jedinstveni-Inbox-funkcionalnost-LiveAgent

Saznajte više o dijeljenim mailbox-ovima

Odjeli i zaduženja (prebacivanja)

Druge dvije popularne funkcionalnosti e-mail management softvera su odijeli i zaduženja. Kreirajući različite odjele za vaš marketing, IT podršku ili prodajni tim, moći će te organizirati vaš inbox još bolje. Filtriranje će biti lakše, a pridjeljivanje zaduženja preko automatizacijskih pravila biti će veoma jednostavno.

Na primjer, možete kreirati predefinirana pravila koja će automatski proslijediti e-mailove koje sadrže riječi kao “reset” ili “lozinka” IT podršci ili čak točno određenom zaposleniku IT podrške.

Odjeli-LiveAgent

Saznajte više o odjelima ili zaduženjima.

Workflow management i pravila marketinške e-mail automatizacije.

Na kratko smo se dotaknuli mogućnosti marketinške e-mail automatizacije. Mnoge su mogućnosti koje su vam dostupne s e-mail management softverom– od automatskog dodavanja tagova na e-mailove, dodjeljivanja e-mailova odjelima i agentima pa sve do zakazivanja automatskog slanja e-mail podsjetnika nakon što prođe određeni period od zadnje komunikacije.

Pravila-mogućnosti-LiveAgent
Prilagodljivi e-mail predlošci

Saznajte više o pravilima.

Robusni analitički alati i mogućnosti izvještaja

S tradicionalnim e-mailom teško je utvrditi ostvarene performanse i kvalitetu? Ostvarujete li standarde industrije kao što su prosječna stopa odgovaranja na e-mail? Je li vaš kupac zadovoljan s uslugom koju dobiva?

Zanimljivo, prema anketi Bain & Company 80% CEO-ova vjeruje da njihovo poduzeće pruža vrhunsku uslugu korisnicima. Međutim, samo 8% njihovih korisnika se slaže s tim.

S analitičkim i izvještajnim mogućnostima e-mail management softvera biti će te u mogućnosti identificirati sfere u kojima možete ostvariti napredak zahvaljujući analitici iz stvarnih podataka.

Dashboard za izvještaje u LiveAgent

Saznajte više o analitici i izvještajima.

Mogućnosti timske suradnje i detekcije dupliciranja posla

Neki webmail-ovi (prvenstveno Gmail) pružaju uslugu ugrađenog chat-a. Međutim, e-mail preglednici/webmail-ovi nemaju isto, što ih čini manje prigodnim za suradnju. Prema našem mišljenju, korištenje eksternih chat alata je protuprirodno, jer trebate se prebacivati među alatima što može dovesti do gubitka toka misli te trošiti vaše vrijeme.

E-mail management softveri kao što su LiveAgent pružaju funkcionalnost ugrađenih mogućnosti chata i poziva, što ga čini iznimno jednostavnim za komuniciranje s kolegama kada negdje “zapnete”.

Štoviše, alati kao što su LiveAgent imaju detekciju dupliciranja rada. Ova funkcionalnost osigurava da se na niti jedan mail ne odgovori dvaput. Svaki agent dobije obavijest ukoliko pregledava e-mail na kojem već netko radi te se time osigurava da ne dođe do dupliciranja ili slučajnog prebrisavanja rada.

Detekcija dupliciranja rada agenata

Saznajte više o detekciji dupliciranja rada agenata, internim chat-ovima, ili internim pozivima.

Prilagodljivi email predlošci

Druga funkcionalnost koja nedostaje kod tradicionalnih e-mail preglednika/webmail-ova su prilagodljivi e-mail predlošci koji se mogu koristiti u svrhu slanja marketinških e-mailova kao što su newsletteri, resetiranje lozinke korisnika ili e-mailova koji šalju potvrdu o transakciji. Naravno, prilagodljivi e-mail predlošci dostupni su u LiveAgent-ovoj e-mail management platformi.

email-predlosci

Saznajte više o e-mail predlošcima

CRM i prilagodljiva CRM polja

Kako bi stvari bile još bolje, e-mail management softver ima odlične funkcionalnosti CRM-a. Osim ugrađenog CRM-a koji je uvijek pri ruci, možete prikupljati podatke o vašim klijentima koji vam mogu pomoći u pružanju bolje i individualnom kupcu prilagođene usluge.

CRM

Saznajte više o CRM.

Višestruki ticketi/e-mail tab-ovi

Bojite se propustiti mogućnost višestrukih e-mail prozora (tab-ova)? Ne budite. E-mail management softver pruža i ovu funkcionalnost. Omogućuje vam odgovaranje na više e-mailova odjednom, tako što se jednostavno prebacujete iz jednog e-mail prozora u drugi. Ova funkcionalnost posebno je korisna ukoliko se koristi zajedno s mogućnošću predefiniranih odgovora.

E-mail management softver

Saznajte više o višestrukim ticket tab-ovima.

E-mail tagovi

Još jedna značajka koju tradicionalni e-mail preglednici nemaju, a prisutna je u e-mail management softverima su tagovi. Tagovi se koriste kako bi se lakše filtriralo, organiziralo i pregledavalo korisničke e-mailove.

E-mail management softver

Saznajte više o tagovima.

Task manager i SLA monitoring funkcionalnosti

Napredni e-mail management softveri sadrže funkcionalnost koja se ponaša kao task manager i obavještava agente o e-mailovima visokog prioriteta koji trebaju biti riješeni što prije. Generalno, e-mailovi (ticketi) koji se pojavljuju u task manager-u čekaju na odgovor dugo vremena ili su povezani s SLA-ovima (service level agreements).

help-desk-softver-funkcionalnosti-LiveAgent-SLAs

Saznajte više o “Za riješiti” dugmetu.

Privatne bilješke

Privatne bilješke u e-mail management softverima omogućuju vam otkrivanje dodatnih informacija o određenom e-mailu, korisniku ili procesu rješavanja. Vaše kolege mogu pregledavati takve bilješke u bilo kojem trenutku dok rješavaju neki upit. Ako želite, privatne bilješke možete koristiti i kao podsjetnike.

Ticket-Biljeske-LiveAgent

Saznajte više o bilješkama.

Predefinirane poruke i odgovori

Predefinirani odgovori su još jedna odlična funkcionalnost koja je dio e-mail management softvera. Oni vam omogućuju kreiranje predefiniranih odgovora na najčešće postavljena pitanja vaših korisnika. Kada zaprimite upit koji zahtjeva generički odgovor, možete uštedjeti vrijeme tako što jednostavno kliknete na dugme za predefinirani odgovor i odaberete odgovor koji želite.

Predefinirane poruke
Primjer predefiniranih poruka

Saznajte više o predefiniranim odgovorima.

Razdjeljivanje/spajanje ticketa

E-mail management alati kao LiveAgent pružaju mogućnost razdjeljivanja i spajanja ticketa. Ova funkcionalnost je jedinstvena i može unaprijediti vrijeme rješavanja upita i efikasnost agenata. Na primjer, ukoliko zaprimljeni e-mail zahtjeva akcije više odjela (kao npr. prodaje i IT-a) može se podijeliti u dva kako bi se ubrzalo rješavanje takvog upita.

Također, ukoliko klijent pošalje više e-mailova o istom problemu, takvi e-mailovi se mogu spojiti u jedan thread.

Razdjeljivanje ticket-a

Saznajte više o razdjeljivanju i spajanju ticketa.

Integracije s drugim aplikacijama

Većina e-mail management softvera pruža integraciju s drugim aplikacijama kako bi se ostvario savršeni workflow. Integracije mogu biti s sustavima za plaćanje, CRM sustavima, aplikacijama za društvene mreže i mnogim drugim.

Imajući takve integracije, agenti se ne moraju prijavljivati i unositi podatke u više aplikacija posebno.

E-mail management softver
LiveAgent integracije

Vidite sve opcije integracija.

Interna baza znanja i neograničeno skladište podataka

Limitiran kapacitet e-mail skladišta podataka je nešto s čime se borimo svaki dan, zar ne? Ne, ukoliko koristite e-mail management softver! Alati kao što su LiveAgent pružaju neograničenu povijest e-mailova. Ne morate izbrisati niti jedan e-mail ukoliko to želite i neće biti nikakvih nametnutih limita na kapacitet skladišta. Možete spremiti neograničeni broj internih dokumenata i vodiča u samom softveru.

E-mail management softver

Saznajte vipe o menadžmentu internog znanja.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Start free trial

Kako pronaći odgovarajući e-mail management softver

Uvjereni ste kako je e-mail management softver pravo rješenje za vas i vaš posao? Odlično, pročitajmo kako odabrati odgovarajući e-mail management alat.

Zapišite vaše zahtjeve i istražite opcije koje se nude

Prvi korak u pronalasku pravog e-mail tracking softvera je napisati sve vaše zahtjeve i definirati budžet, jer svaki pružatelj e-mail usluga nudi različite funkcionalnosti. Želite li alat koji se bavi samo upravljanjem e-mailovima? Želite li alat koji će također prosljeđivati i druge poruke u vaš e-mail sandučić? Koje dodatne funkcionalnosti trebati? Treba te li skalabilnu e-mail uslugu?

Jednom kad definirate listu zahtjeva, vrijeme je za istraživanje. Preporučamo vam pregledati za svakog pružatelja usluga sljedeće:

https://youtu.be/4Flngmwnsuk

Jednom kad ste provjerili svaki proizvod i znate kojeg želite testirati, vrijeme je da pokrenete probni period.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kreirajte besplatne probne račune i testirajte funkcionalnosti

Kada ste odabrali vaše top opcije, vrijeme je da započnete s probnim periodom. Preporučamo vam testiranje svih ključnih funkcionalnosti i upoznajte se s njima što je više moguće. Probajte:

  • Povezati više e-mail adresa u jedan timski sandučić
  • Postavite integracije
  • Pozovite agente/korisnike e-maila u vaš softver
  • Kreirajte odjele za vaš IT, marketing i prodaju
  • Kreirajte pravila za automatizaciju kako bi pronašli idealan proces
  • Postavite e-mail predloške za bitne e-mailove

Dok testirate bilježite što vam se sviđa, a što ne. Ubrzo će te vidjeti koja e-mail platforma najbolje pokriva vaše potrebe. Ukoliko vaš besplatni probni period ističe uskoro, a želite dodatno vrijeme za testiranje svih funkcionalnosti, ne ustručavajte se javiti korisničkoj podršci.

Većina pružatelja e-mail management softvera će biti više nego voljni vam produžiti testni period za nekoliko tjedana.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Rezervirajte prezentaciju/pričajte s prodajnim predstavnikom

Ukoliko se ne možete odlučiti između dva e-mail management softvera rezervirajte prezentaciju i popričajte s prodajnim predstavnikom. Pokažite listu onog što želite postići, postavljajte pitanja i bilježite razinu usluge koju dobivate.

Generalno, ponašanje prodajnog predstavnika može biti dobar indikator za to kako će se prema vama odnositi tim korisničke podrške tog prodavača jednom kada budete klijent. Ukoliko steknete dojam kako poznaju proizvod dobro i kako su spremni pomoći, možete biti sigurni da donosite dobru odluku.

Međutim, ukoliko primijetite kako vam ne mogu odgovoriti na vaša pitanja i da nisu iskreno zainteresirani za vaš uspjeh, trebali bi odabrati drugi e-mail management softver.

Koja je dobra cijena za e-mail management softver?

Ovo je teško pitanje za odgovoriti. Većina e-mail management softver funkcionira na principu pretplate, tako da možete očekivati plaćanje na mjesečnoj razini. Međutim, svaki e-mail management softver drugačiji je u smislu funkcionalnosti, integracija i broja dostupnih mjesta za agente koje nudi.

Sudeći prema pouzdanim stranicama za recenziju softvera, možemo zaključiti da se standardna cijena kreće između $15 – $39 mjesečno po agentu.

Ukoliko je ovaj cjenovni rang prevelik za vas, razmislite o besplatnom e-mail management alatu.

Koji je dobar besplatni e-mail management softver?

Iako besplatni e-mail management alati prevladavaju, limitirani su u smislu funkcionalnosti koje nude.

Nije da se hvalimo, ali LiveAgent pruža poprilično dobru opciju besplatnog e-mail management softvera koja sadrži mnogo besplatnih funkcionalnosti. Primjeri besplatnih funkcionalnosti koje LiveAgent pruža:

  • Integracija jedne e-mail adrese
  • Osnovno izvještavanje
  • Upravljanje bazom znanja
  • 7-dnevna povijest ticketa
  • Jedan chat dugme i integracija jednog telefonskog broja
  • Razdjeljivanje i spajanje e-mailova
  • Prilagodljiva polja CRM ticket-a
  • Task management
  • Oznake
  • Privatne bilješke
  • Email prebacivanja
  • Više email tab-ova
  • 24/7 korisničku podršku
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je e-mail management softver?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mail management softver je alat koji se koristi za upravljanje velikom količinom dolaznih e-mailova. Softver upravlja e-mailovima kroz ticketing sustav koji kreira jedinstveni identifikator za svaki e-mail, poznat kao ticket ID. Softver zatim svaki e-mail pridjeljuje određenom agentu ili odjelu prema prethodno utvrđenim automatiziranim pravilima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koja je razlika između e-mail preglednika/webmail-a i e-mail management softvera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Webmail i e-mail preglednici su manje napredni i pružaju manje ključnih mogućnosti. U njihovoj srži, webmail i e-mail preglednici kreirani su za osobnu upotrebu, dok su e-mail management softveri kreirani za poduzetnike pojedince, poduzeća i organizacije koje primaju tisuće e-mailova dnevno i pomažu im efikasnije upravljanje istima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Tko ima koristi od upotrebe e-mail management softvera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mail management softver može pružiti korist svakome tko odgovara na tisuće e-mail upita korisnika svaki dan – neovisno o veličini poduzeća. Bili vi one-man tim ili veliko poduzeće, e-mail management rješenje je nužnost. Mnoga istraživanja potvrdila su kako upotreba softvera za e-mail podršku povećava produktivnost, smanjuje razinu stresa te posljedično štede vrijeme i novac.” } }] }
Isprobajte sada

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo