Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Društvene mreže vam izazivaju stres?

Bez brige, LiveAgent pretvara sve razgovore u tickete.

  • ✓ Bez troška postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite u bilo kojem trenutku
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Social
Social media support software

Podrška za društvene mreže unutar vašeg help desk-a

LiveAgent je višekanali softver službe za pomoć koji prikuplja sve vaše interakcije s kupcima s više društvenih mreža i logično ih organizira na jednom mjestu. Korištenje LiveAgent-a za korisničku podršku omogućuje vam da se usredotočite na najvažnije poslovne zadatke, a istovremeno održavate zadovoljstvo kupca visokim.

Podrška LiveAgent-a za društvene mreže brza je, učinkovita i isplativa. Probajte već danas.

Pustite LiveAgent-u upravljanje vašim porukama na društvenim mrežama

Odvlače li vam često pažnju poruke vaših potencijalnih klijenata i kupaca na društvenim mrežama? Gotovo je. Spojite sve svoje kanale društvenih mreža u LiveAgent i iskoristite naprednu automatizaciju. Uz neograničenu povijest i objedinjene poruke, stvorite cjelovitu sliku svake osobe s kojom ste ikad razgovarali.

Što je uključeno?

Facebook

Our Facebook integracija uklanja potrebu za praćenjem više uređaja, računa i dijeljenjem vjerodajnica za prijavu. Svi agenti mogu odgovoriti na tickete iz vaše univerzalne pristigle pošte, tako da nema potrebe da ovisite o administratoru Facebook stranice.

Korištenje vaše integracije s Facebookom jednostavno je. Jednostavno povežite svoju poslovnu stranicu na Facebooku (ili stranice!) s nadzornom pločom LiveAgent i započnite. Svi komentari na vaše postove ili spominjanje vaše stranice automatski će se pretvoriti u tickete, na koje možete odgovoriti, a zatim ih arhivirati.

Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

LiveAgentovA  Integracija Facebook Messengera omogućuje vam čavrljanje u stvarnom vremenu sa vašim kupcima. Kad vaša Facebook stranica primi izravnu poruku, ona se odmah pretvara u ticket i šalje na nadzornu ploču LiveAgent. Možete jednostavno odgovoriti, poslati privitke ili čak pritisnuti gumb “Sviđa mi se”.

Twitter

LiveAgentova Twitter integracija omogućuje vam praćenje svih @ spominjanja vaše stranice ili bilo kojih #hashtagova po vašem izboru.

Jednostavno povežite svoj Twitter račun s nadzornom pločom LiveAgent i odaberite koje hashtagove i spominjanja želite pratiti . Svi nadzirani hashtagovi i spominjanja automatski će se pretvoriti u tickete i mogu se automatski dodijeliti bilo kojem odjelu koji odaberete. LiveAgent automatski će dohvatiti sve tweetove s nadziranim ključnim riječima i na njih možete početi odgovarati s nadzorne ploče.

Instagram

LiveAgentova Instagram integracijaomogućuje vam pregled i odgovaranje na postove na kojima ste označeni ili spomenuti, kao i odgovor na bilo koji komentar na vaše postove. Uz univerzalnu ulaznu poštu LiveAgent-a imate sve tickete na jednom mjestu, tako da nema potrebe za nadgledanjem više uređaja ili računa. LiveAgent štedi vrijeme agentima, poboljšava im vrijeme odziva na upite i istovremeno povećava produktivnost agenata. Isprobajte već danas.

Viber

LiveAgentova Viber integracijaomogućuje vam primanje i odgovaranje na Viber poruke kroz vašu univerzalnu pristiglu poštu. Provjerite kako to radi u našem demo videu!

Korisne značajke za ubrzavanje podrške na društvenim mrežama

Ne morate provoditi sate na društvenim mrežama kako biste pravovremeno odgovarali svojim kupcima.

Svaka poruka s kanala društvenih mreža završit će na istom mjestu kao i e-pošta, chat i pozivi.

Odaberite između stotina okidača i uvjeta za automatizaciju vašeg procesa rada.

Koristite specifične oznake ili odvojene odjele za upravljanje kanalima podrške za društvene medije.

Povećajte svoju produktivnost korištenjem unaprijed pripremljenih poruka, dodavanjem privitaka i umetanjem bilješki.

Peter Komornik

LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketingi automatizaciju koja vam omogućava pružanje vrhunske podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Fer cijena softvera

Zauzeli smo drugačiji pristup od drugih ​softvera na tržištu. Nudimo određene kanale kao dodatke, što vam štedi novac, pogotovo ako imate velik broj agenata. Uz naše transparentne cijene platite samo ono što koristite

Dodaci

Dodaci

Plaćajte kanale društvenih mreža samo kada vam trebaju.

$39 /mj
All-Inclusive

All-Inclusive

Svaka značajka LiveAgent-a, uključujući podršku za društvene mreže.

$39 /mj

Ostvarite kompetitivnu prednost

Usmjeravanjem vaše podrške na društvenim mrežama u help desk softver ostvarujete kompetitivnu prednost nad vašim konkurentima. Kupci vas žele kontaktirati s lakoćom, bez potrebe da otkriju koji je kanal najbrži.

Imajte na umu kako se dobri stari e-mailovi postupno zamjenjuju live chat-om, softverom pozivnog centra i porukama na društvenim mrežama. Pomoću LiveAgent-a možete pružiti trenutne odgovore. Ulaganje u softver za korisničke usluge pomoći će vam da pružite brzu, prikladnu i besprijekornu korisničku podršku.

Have a competitive advantage

Preko 30 000 tvrtki ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.

Koristite softver onako kako želite

LiveAgent se prilagođava veličini vaše tvrtke i industriji. Pomažemo organizacijama svih vrsta i veličina. Provjerite što imaju za reći o korištenju našeg softvera.

Business pages

Poslovna rješenja

Start-upi & korporacije

Organizacije

Vlade

Nevladine udruge

Industry Solutions

Rješenja za industriju

Ecommerce & Services

Putovanja & smještaj

Marketing & telekomunikacije

Entertainment

Razlozi zbog kojih bi trebali korstiti
softver za korisničku podršku na društvenim mrežama

Jeste li se ikad zapitali zašto su tvrtke počele komunicirati sa svojim kupcima putem softvera umjesto izravno na društvenim mrežama? Zato što im je dosta nadziranja različitih kanala i uređaja, dijeljenja podataka za prijavu i prebacivanja među alatima. Vrijedi li isto i za vas?

 

Smiley face icon

Nedostatak šire slike

Ne znate o čemu je bio vaš prethodni razgovor s kupcem jer je bio na drugom kanalu? LiveAgent to prati.

Clock icon

Gubljenje dragocjenog vremena

Prebacujete li se između različitih vrsta softvera prečesto? Neka LiveAgent obavi posao umjesto vas.

Web icon

Zahtjevno upravljanje

Upravljate li s više profila na različitim društvenim mrežama? Pomoću LiveAgent-a možete svima njima upravljati s jedne nadzorne ploče.

Što je korisnička podrška za društvene mreže?

Služba za korisnike na društvenim mrežama relativno je nova softverska niša. Njegov glavni cilj je prikupiti svaku poruku i spomen vašeg brenda na različitim društvenim mrežama u jedan sustav iz kojeg možete komunicirati sa svojom publikom.

Glavna prednost omnichannel help desk sustava je to što vam omogućuje uvid u interakcije kupaca s drugih kanala na jednom mjestu. Osim toga, svaka se poruka prikuplja u univerzalnoj ulaznoj pošti, a zatim hibridnim ticketing protokolom pretvara u objedinjene tickete.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Kako odabrati sustav za podršku na društvenim mrežama?

U prvom krugu trebali biste provjeriti hoćete li svoju komunikaciju e-mailom premjestiti na isto mjesto, gdje ćete primati poruke na društvenim mrežama.

Nakon toga, mogli biste razmisliti o ponudi podrške za chat uživo, dodavanje call centra ili pružanje samoposlužne podrške putem baze znanja. I na kraju, ali ne najmanje važno, možda biste željeli imati platformu poput korisničkog portala, gdje korisnici mogu pronaći sve svoje zahtjeve, postaviti pitanja na forumu, predložiti poboljšanja i ostaviti povratne informacije.

Ne oklijevajte, isprobajte LiveAgent već danas

LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za SME u 2020. Za to postoji razlog. Pružamo softver za pomoć na svjetskoj razini koji stvara besprijekorno iskustvo za vaš tim i kupce. Isprobajte LiveAgent danas uz naš besplatni 14-dnevni probni period, ili isprobajte našu besplatnu verziju LiveAgent-a.

Don t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Usporedba podrške na društvenim mrežama

Ako tražite najbolji sustav za pomoć s podrškom na društvenim mrežama, usporedba različitih alternativa je nužna. Višekanalna služba za pomoć sadrži mnogo više od običnih konektora za društvene medije. Iako vam možda neće trebati sve značajke, presudna je mogućnost dodavanja određenih kanala dok vaše poslovanje raste.

Što brojke govore o podršci na društvenim mrežama?

ticketing email ticketing

Podrška na društvenim mrežama

65% ljudi u rasponu od 18-34 godine vjeruju kako su društvene mreže efikasan kanal za pružanje korisničke podrške. Microsoft

 

Speed o meter

Vrijeme odgovora

48% korisnika očekuje odgovor na upite i pritužbe na društvenim mrežama u roku od 24h. Statista

 

Connect favourite VoIP provider and contacts

Ugodno iskustvo

Over 50% tvrtki izvještavaju kako najkritičnijim vide „pružanje besprijekornog iskustva na više kanala.” Incite Group​

call center cloud based call center software

Digitalno vs glasovno

57% kupaca bi radije kontaktirali tvrtke putem digitalnih medija kao što su e-mail ili društveni mediji, umjesto korisničke podrške zasnovane na glasovnim uslugama. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Lojalnost brendu je rezultat dobre usluge

Ljubazni zaposlenici ili predstavnici korisničke podrške su ono što 73% kupaca čine lojalnim brendu.

Pružanje tog iskustva može biti jednostavno ako znate što to podrazumijeva. Prema Shep Hykenu, stručnjaku za korisničku službu, predstavnici korisničke podrške trebali bi odgovarati na vrijeme, personalizirano i nikada ne zaboraviti postaviti dodatna pitanja. Na primjer, ako kupac od vas zatraži da brzo riješite njegov problem, pitajte ga koliko brzo bi ispunilo njihova očekivanja.

Zapamtite, vjerni kupci povećavaju povrat ulaganja jer imaju tendenciju ponavljajućeg kupovanja.

Svi kanali za podršku na jednom mjestu

LiveAgent softver za korisničku podršku na društvenim mrežama integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Što je korisnička podrška društvenim mrežama?

Služba za korisnike na društvenim mrežama pruža podršku kupcima ili potencijalnim kupcima putem platformi društvenih medija kao što su Facebook, Instagram ili Twitter. Usluga za korisnike društvenih mreža uključuje odgovaranje na izravne poruke, komentare i spominjanja u roku od 24 sata.

Kako koristiti društvene mreže kao alat u korisničkoj podršci?

Najbolji način korištenja društvenih mreža kao alata za korisničku podršku je tretiranje upita na društvenim mrežama kao bilo kojeg drugog upita. Pružite brze, iskrene, drage i upućene odgovore na sve poruke, komentare ili spominjanja.

Što je softver korisničku podršku na društvenim mrežama?

Softver korisničku podršku na društvenim mrežama dio je help desk rješenja. Omogućuje agentima da odmah odgovore na upite kupaca s jednog sučelja. Kao rezultat, ne trebaju se prebacivati s jedne platforme na drugu kako bi odgovorili. Softver može spriječiti frustracije i nezadovoljstvo kupaca jer nikada nećete izgubiti trag o upitima kupaca. Biti prisutan i brzo reagirati važno je za izgradnju odnosa s kupcima na SoMe platformama. Ovim rješenjem za korisničke usluge na društvenim mrežama možete brzo i učinkovito izgraditi lojalnost kupaca.

Zašto je LiveAgent idealan za podršku na društvenim mrežama?

LiveAgent se povezuje s više platformi društvenih mreža. Na primjer, kad god dobijete komentar ili spomen na objavu s Instagrama, dobit ćete ticket unutar LiveAgent-a. Isto se odnosi i na Twitter. Nadalje, možete povezati Viber i Facebook.

Zašto su društvene mreže važne za korisničku podršku?

Društvene mreže važne su za korisničku podršku jer omogućuju tvrtkama interakciju sa svojom publikom. Tvrtke mogu lako obavijestiti svoje kupce o predstojećim događajima, rasprodajama ili promjenama. Na isti način, kupci se mogu obratiti tvrtkama s pitanjima, komentarima ili nedoumicama. Ako pitanja kupaca ostanu bez odgovora, kupci neće oklijevati u zamjeni vas s nekim drugim.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo