Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Odvlače li vam često pažnju poruke vaših potencijalnih klijenata i kupaca na društvenim mrežama? Gotovo je. Spojite sve svoje kanale društvenih mreža u LiveAgent i iskoristite naprednu automatizaciju. Uz neograničenu povijest i objedinjene poruke, stvorite cjelovitu sliku svake osobe s kojom ste ikad razgovarali.
LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketingi automatizaciju koja vam omogućava pružanje vrhunske podrške vašim korisnicima.
Ecommerce & Services
Putovanja & smještaj
Marketing & telekomunikacije
Entertainment
LiveAgent softver za korisničku podršku na društvenim mrežama integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.
Korisnička služba putem društvenih medija je pružanje korisničke službe klijentima ili potencijalnim klijentima putem platformi društvenih medija kao što su Facebook, Instagram ili Twitter. Korisnička služba putem društvenih medija uključuje odgovaranje na izravne poruke, komentare i spominjanja unutar perioda od 24 sata.
Najbolji način korištenja društvenih medija kao alata za korisničku službu je da tretirate vaše kanale društvenih medija kao što bi i službeni tiket od strane klijenta. Pružite kratke, poštene, slatke i stručne odgovore na sve poruke, komentare ili spominjanja.
Softver za korisničku podršku putem društvenih medija je dio help desk rješenja. Omogućuje vašim predstavnicima korisničke službe da odgovaraju na upite klijenata brzo korištenjem jednog sučelja. Kao rezultat toga, nema potrebe za prebacivanjem između platformi kako bi dogovorili na pitanja. Softver može spriječiti frustraciju klijenata i njihovo nezadovoljstvo jer više nećete gubiti pojam o upitima klijenata. Prisutnost i brz odgovor su važni za građenje veza s klijentima na platformama društvenih medija. S ovim rješenjem za korisničku službu putem društvenih medija možete odmah početi graditi vjernost klijenata, efikasno i efektivno.
LiveAgent se povezuje s više platformi za društvene medije. Na primjer, svaki put kad na objavi na Instagramu dobijete spominjanje ili komentar, dobit ćete tiket unutar LiveAgent-a. Isti vrijedi za Twitter. Nadalje, možete povezati i Viber i Facebook.
Društveni mediji su važni za korisničku službu jer omogućuju poduzećima interakciju s publikom. Poduzeća mogu s lakoćom obavijestiti svoje klijente o nadolazećim događajima, prodajama ili promjenama. Na isti način, klijenti mogu kontaktirati poduzeća s pitanjima, komentarima ili brigama. Ako pitanja klijenta ostanu neodgovorena, klijenti neće oklijevati s prekidom suradnje.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma