Kontakti službe za pomoć tvrtke SAS - informacije o kanalima podrške tvrtke SAS, uključujući telefon, društvene mreže i bazu znanja. Radno vrijeme kontakt centra i linkovi za politiku privatnosti i sigurnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti SASovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s SASovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo SASovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte SASove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SAS je lider u softveru i uslugama za poslovnu analitiku i najveći neovisni dobavljač na tržištu poslovne inteligencije.
SAS je lider u softveru i uslugama za poslovnu analitiku i najveći neovisni dobavljač na tržištu poslovne inteligencije.
Tim za korisničku podršku tvrtke SAS nudi sljedeće kanale podrške: pozivni centar, podršku na društvenim mrežama i samoposlužnu podršku.
Možete se obratiti SAS-u pozivom njihove linije ili ostavljanjem poruke na nekoj od platformi društvenih medija. Možete koristiti i njihovu bazu znanja ako više volite samoposlužnu podršku.
SAS nema podršku putem e-pošte.
Ne, SAS ne podržava chat uživo.
Ako više volite nazvati podršku, možete se obratiti njihovoj liniji za pomoć + 61-2 9428 0444
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.