Kontakti za korisničku podršku tvrtke Sage uključuju e-poštu, pozivni centar, forum, društvene mreže i samoposlužnu podršku. Također su dostupni ugovorni SLA-i i pravna dokumentacija kao i partnerstva i lokacije tvrtke. Za chat uživo nema podrške, ali postoji baza znanja.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti Sageovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Sageovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Sageovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Sageove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage je svjetski lider na tržištu tehnologije koji pomaže malim i srednjim poduzećima da rade najbolje što mogu.
Sage je svjetski lider na tržištu tehnologije koji pomaže malim i srednjim poduzećima da rade najbolje što mogu.
Sage možete kontaktirati slanjem e-pošte, pozivanjem njihove linije za pomoć ili ostavljanjem poruke na nekoj od platformi društvenih mreža. Možete koristiti i njihovu bazu znanja ako više volite samoposlužnu podršku.
Možete se obratiti njihovoj podršci slanjem e-pošte na global.communications@sage.com
Ne, Sage nema podršku za chat uživo.
Ako više volite nazvati podršku, možete se obratiti njihovoj liniji za pomoć +44 191 294 3000
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma