Informacije o načinima kontaktiranja Odoo tima korisničke podrške, uključujući e-mail, pozivni centar i društvene mreže. Također sadrži informacije o pravnim kontaktima i lokaciji tvrtke.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti Odooovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Odooovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Odooovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Odooove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Odoo je set softverskih alata za poslovni menadžment, uključujući CRM, e-commerce, naplatu, računovodstvo i više.
Odoo je set softverskih alata za poslovni menadžment, uključujući CRM, e-commerce, naplatu, računovodstvo i više.
Odoo tim korisničke podrške nudi sljedeće kanale za podršku: email, pozivni centar, podrška preko društvenih medija i samoposlužna podrška.
Možete kontaktirati Odoo mailom, pozivom na njihovu liniju ili ostavljanjem poruke na jednoj od platformi društvenih medija. Alternativno, možete koristiti njihovu bazu znanja ako preferirate samoposlužnu podršku.
Možete kontaktirati njihovu podršku pisanjem maila na: info@odoo.com
Ne, Odoo nema live chat podršku.
Ako preferirate podršku putem poziva, možete kontaktirati njihovu liniju za pomoć +1 (650) 289-8234
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma