Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nielsen kontakt korisničke podrške

Čini se kako pokušajete dobiti Nielsenovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Nielsenovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Nielsenovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Nielsenove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.

Nielsen kontakti korisničke podrške

Kontaktirajte Nielsen korisničku podršku putem e-maila.

Nielsen E-mail podrška

N/A

Chat s Nielsen predstavnikom

Nielsen Live Chat podrška

N/A

Poziv s Nielsen podrškom

Nielsen Call centar podrška

+1.800.864.1224

Sudjelujte u Nielsen formu zajednice.

Nielsen Forum

N/A

Kontakti za podršku na društvenim mrežama

Nielsen Instagram

Nielsen Instagram

instagram.com/lifeatnielsen/

Nielsen Facebook Page

Nielsen Facebook Page

facebook.com/Nielsen/

Nielsen Twitter

Nielsen Twitter

twitter.com/nielsen

SLA i sporazumi

Direktorij

E-mail SLA

N/A

Direktorij

Live Chat SLA

N/A

Direktorij

Pozivni centar SLA

N/A

Direktorij

Forum SLA

N/A

Nielsen Uvjeti korištenja

Nielsen Uvjeti korištenja

N/A

Nielsen Politika privatnosti

Nielsen Politika privatnosti

N/A

Nielsen Politika sigurnosti

Nielsen Politika sigurnosti

N/A

Nielsen GDPR

Nielsen GDPR

N/A

Nielsen Wikipedia stranica

Nielsen Wikipedia stranica

N/A

Nielsen Partnerski program

Nielsen Partnerski program

N/A

Lokacija

FAQ

Što je Nielsen?

Nielsen je svjetska kompanija za mjerenje i analizu podataka koja pruža najkompletniji i najvjerodostojniji dostupni pregled svjetskih tržišta i potrošača.

 

Koju vrstu podrške nudi Nielsen?

Nielsen tim korisničke podrške nudi sljedeće kanale za podršku: pozivni centar, podrška preko društvenih medija i samoposlužna podrška.

Kako mogu kontaktirati Nielsen?

Možete kontaktirati Nielsen pozivom na njihovu liniju ili ostavljanjem poruke na jednoj od platformi društvenih medija. Alternativno, možete koristiti njihovu bazu znanja ako preferirate samoposlužnu podršku.

Koja je Nielsen-ova email adresa?

Nielsen nema email podršku. Možete ih kontaktirati popunjavanjem obrasca:

https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/

Ima li Nielsen live chat?

Ne, Nielsen nema live chat podršku.

 

Kako razgovarati s nekim iz Nielsena?

Ako preferirate podršku putem poziva, možete kontaktirati njihovu liniju za pomoć +1.800.864.1224

Nazad na Direktorij Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo