Emma help desk kontakti pružaju podršku za softver i internet poduzeća, uključujući help desk softver, ticketing softver, softver za pozivne centre i podršku za društvene mreže. Možete ih kontaktirati putem kontakt obrasca, telefona, live chata ili foruma. Emma također nudi bazu znanja s člancima, tutorijalima i često postavljanim pitanjima. Također su dostupni na društvenim mrežama poput Twittera, Facebooka i LinkedIn-a.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti Emmaovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Emmaovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Emmaovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Emmaove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Emma predstavlja web-baziranu platformu za email marketing koja pomaže poduzećima i organizacijama da kreiraju i šalju ciljane email kampanje svojim pretplatnicima. Osnovana je 2003. godine i trenutno je dio Campaign Monitora, globalne kompanije za email marketing.
Tvrtka nudi niz značajki i alata koji pomažu korisnicima da kreiraju svoje email kampanje i upravljaju njima. Neke od ključnih značajki uključuju drag-and-drop uređivač emaila, prilagodljive predloške, A/B testiranje, automatizirane radne tijekove, segmentiranje popisa te detaljnu analitiku i izvještavanje. Korisnici također mogu integrirati Emmu s drugim marketinškim alatima i platformama kao što su Salesforce, Eventbrite i Shopify.
Emma se fokusira na pružanje korisničkog sučelja lakog za korištenje koje omogućuje korisnicima svih razina vještina stvaranje učinkovitih email kampanja. Također nudi resurse poput webinara, vodiča i korisničke podrške kako bi korisnicima pomogli da maksimalno iskoriste platformu.
U slučaju potrebe, možete stupiti u kontakt s tvrtkom Emma putem njihove službene email adrese, pozivom na broj telefona ili ostavljanjem poruke putem njihove opcije za live chat. Alternativno, možete koristiti njihovu bazu znanja ili forum za potrošače, ako preferirate samoposlužnu podršku i želite dobiti informacije o najnovijim temama.
Telefon: +1 615-292-5888
Portal za podršku: https://help.myemma.com/s/
Email: hi@myemma.com
Baza znanja: https://myemma.com/resources/
Kontakt obrazac/Zahtjev za live demo: https://go.myemma.com/demo?sv=homepage
Forum zajednice: https://help.myemma.com/s/
Twitter: https://twitter.com/emmaemail
Facebook: https://www.facebook.com/emmaemail
Emma nudi nekoliko načina za kontaktiranje korisničke podrške. Jedan od glavnih načina na koji možete dobiti pomoć je zatražiti live demo sa tvrtkom. To možete učiniti ispunjavanjem kontakt obrasca i postavljanjem vremena i datuma za sesiju demonstarcije uživo.
Emma-ina baza znanja je glavni izvor za pronalaženje odgovora na uobičajena pitanja i probleme. Možete joj pristupiti klikom na gumb “Resources” u gornjem desnom kutu Emma web stranice. Tu možete pronaći članke, tutorijale i često postavljena pitanja vezana za različite teme.
Ako ne možete pronaći odgovor na svoje pitanje u bazi znanja, možete poslati tiket za podršku timu za korisničku podršku tvrtke Emma. Da biste to učinili, idite na kontakt obrazac i ispunite sve potrebne pojedinosti, uključujući vaše ime, email adresu i poruku, te pošaljite svoj zahtjev. Kompanijin tim za podršku će pregledati vaš zahtjev i odgovoriti što je prije moguće.
Emma također nudi mogućnost podrške putem live chata, gdje možete razgovarati s predstavnikom korisničke podrške u stvarnom vremenu. Ova značajka je neprestano dostupna i možete joj pristupiti klikom na ikonu chata u donjem desnom kutu Emma web stranice.
Emma također pruža telefonsku podršku korisnicima. Broj telefona možete pronaći na Facebook stranici i nazvati ih na +1 615-292-5888.
Tvrtka također ima prisutnost na društvenim medijskim platformama kao što su Twitter, Facebook ili LinkedIn, gdje možete postavljati pitanja i dobiti pomoć od tima za podršku.
Imajte na umu da se brzine odgovora mogu razlikovati ovisno o metodi koju odaberete i neki problemi mogu zahtijevati više vremena za rješavanje od drugih.
Emma je cloud-based platforma za email marketing koja omogućuje korisnicima da dizajniraju email kampanje i pregledavaju njihovu efikasnost.
Tvrtku Emma možete kontaktirati slanjem emaila, pozivom na broj telefona ili ostavljanjem poruke putem njihove live chat podrške. Osim toga, možete koristiti njihov potrošački forum, ako preferirate samoposlužnu podršku i i želite dobiti informacije o najnovijim temama.
Emma ima email adresu za korisničku podršku: hi@myemma.com.
Da, Emma ima live chat podršku.
Emma nudi podršku putem pozivnog centra na broju +1 615-292-5888.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma