Kontakti za korisničku podršku E-goi help desk sofvera - informacije o kontaktima za podršku, uključujući email, telefonski broj i društvene mreže.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti E-goi ovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s E-goi ovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo E-goi ovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte E-goi ove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
E-goi je platforma za višekanalnu automatizaciju marketinga koja pomaže poduzećima da stvaraju i provode ciljane marketinške kampanje putem različitih kanala, uključujući email, SMS, društvene medije i mobilne push obavijesti. Platforma nudi niz značajki koje pomažu poduzećima u angažiranju publike i poticanju konverzija, uključujući email marketing, automatizaciju marketinga, segmentaciju, odredišne stranice, push obavijesti putem weba i još mnogo toga.
Koristeći E-goi, tvrtke mogu jednostavno stvarati i upravljati marketinškim kampanjama putem intuitivnog drag-and-drop uređivača te pratiti njihovu učinkovitost putem detaljnih analitika i izvještaja. Platforma također integrira razne alate i usluge trećih strana, poput CRM softvera, e-commerce platformi i mreža društvenih medija, kako bi pomogla poduzećima pojednostaviti marketinške napore i poboljšati ukupnu učinkovitost.
Općenito, E-goi je snažna platforma za automatizaciju marketinga koja može pomoći poduzećima svih veličina u stvaranju i provedbi učinkovitih marketinških kampanja putem više kanala te rezultirati povećanjem prodaje i prihoda.
Možete stupiti u kontakt s E-goi tvrtkom slanjem emaila, pozivom na broj telefona ili ostavljanjem poruke za njih na jednoj od njihovih stranica društvenih mreža. Ako preferirate samoposlužnu pomoć i želite informacije o trenutnim problemima, možete također koristiti njihov korisnički forum.
Telefon: + 351 300 404 336
Portal za podršku: https://www.e-goi.com/contacts/
Email: info@e-goi.com
Baza znanja: https://helpdesk.e-goi.com/
Forum zajednice: https://helpdesk.e-goi.com/
Twitter: https://twitter.com/egoiplatform
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/e-goi
Facebook: https://www.facebook.com/PlataformaEgoi
Instagram: https://www.instagram.com/egoi.marketing/
E-goi je platforma za automatizaciju marketinga koja nudi nekoliko načina za korisničku podršku. Evo glavnih načina na koje možete dobiti pomoć:
Za kontaktiranje E-goi korisničke podrške putem emaila ili telefona, možete posjetiti njihov Facebook stranicu. Možete ih nazvati na broj + 351 300 404 336 (broj telefona za svoju regiju možete pronaći na E-goi web stranici), ili im poslati email na adresu info@e-goi.com. E-goi pruža telefonsku podršku korisnicima koji više vole izravno razgovarati s predstavnikom korisničke podrške.
E-goi baza znanja je glavni izvor za pronalaženje odgovora na uobičajena pitanja i probleme. Možete joj pristupiti klikom na gumb “knowledge base” u donjem desnom kutu E-goi web stranice. Ovdje možete pronaći članke, tutorijale i često postavljana pitanja vezana uz razne teme.
Tvrtka također ima prisutnost na društvenim mrežama poput Twittera i Facebooka. Možete se obratiti E-goi timu za korisničku podršku putem ovih kanala i oni vam mogu pomoći ili vas uputiti na odgovarajuće resurse. Imajte na umu da se brzine odgovora mogu razlikovati ovisno o odabranom načinu te da neki problemi mogu zahtijevati više vremena za rješavanje od drugih.
Zadnje, ali ne manje važno, forum zajednice je korisno mjesto za dobivanje savjeta od ostalih potrošača. Za manje hitne probleme, korisnici mogu pronaći savjete za svoje probleme ako se obrate tvrtkinom forumu zajednice.
E-goi pomaže poduzećima da kontaktiraju korisnike putem SMS-a, glasovnih poruka ili faksa.
E-goi tim korisničke službe nudi sljedeće kanale podrške: email, podrška putem društvenih medija, telefonski pozivi, kontakt obrazac ili forum i baza znanja.
Možete kontaktirati E-goi slanjem emaila, pozivom na broj telefona ili ostavljanjem poruke preko njihove podrške na društvenim medijima. Također možete koristiti njihov forum za potrošače, ako preferirate samoposlužnu podršku i želite dobiti informacije o najnovijim temama.
Možete kontaktirati njihovu podršku slanjem emaila na info@e-goi.com.
Ne, E-goi nema live chat podršku.
Ako želite podršku putem telefona, možete kontaktirati njihovu liniju za pomoć +351 300 404 336.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma