Kontakti za korisničku podršku tvrtke Drip, koja nudi help desk, ticketing, i call centar softver, kao i podršku za društvene mreže i korisnički portal. Možete ih kontaktirati putem telefona, emaila, ili društvenih medija.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti Dripovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Dripovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Dripovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Dripove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Drip predstavlja platformu za automatizaciju ecommerce marketinga koja pomaže poduzećima svih veličina da automatiziraju svoje marketinške i prodajne procese. Pruža set alata poduzećima za stvaranje i upravljanje email kampanjama, praćenje ponašanja kupaca i analizu podataka radi poboljšanja marketinških strategija.
Koristeći Drip, tvrtke mogu stvoriti personalizirane email kampanje, segmentirati svoju publiku na temelju ponašanja i demografije, te pratiti interakcije svojih klijenata s njihovom web stranicom, emailovima i društvenim medijima. Platforma se također integrira s popularnim e-commerce platformama kao što su Shopify, WooCommerce i Magento, omogućujući tvrtkama sinkronizaciju podataka o svojim kupcima i automatizaciju prodajnih procesa.
Drip je dizajniran kako bi pomogao poduzećima da povećaju svoje prihode pretvaranjem više potencijalnih klijenata u kupce te pružanjem podrške postojećim klijentima kako bi se povećala njihova životna vrijednost. Napredne značajke platforme poput testiranja podijeljenih skupina, automatiziranih radnih procesa i naprednog izvještavanja čine je idealnim izborom za poslovanja koja žele povećati svoje e-commerce operacije.
Možete kontaktirati Drip slanjem emaila, pozivom na broj telefona ili ostavljanjem poruku preko podrške za društvene medije. Također možete koristiti njihov potrošački forum zajedno s bazom znanja, ako preferirate samoposlužnu podršku i želite dobiti informacije o najnovijim temama.
Telefon: + 45 69 17 16 10
Portal za podršku: https://help.drip.com/hc/en-us
Email: laura.gee@drip.com
Baza znanja: https://help.drip.com/hc/en-us
Forum zajednice: https://help.drip.com/hc/en-us
Twitter: https://twitter.com/getdrip
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/getdrip
Facebook: https://www.facebook.com/getdripapp
Instagram: https://www.instagram.com/getdripapp/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCorLY3m-KyLXc8k78VhdvoA
Spotify: https://open.spotify.com/user/312r5372lveav2by67ng35uyruwi?si=8d4b1fc3196a4009&nd=1
Najbrži način da stupite u kontakt s korisničkom podrškom tvrtke Drip je pozvati njihovu službenu liniju za podršku na broj + 45 69 17 16 10. Ako vam je potrebna pomoć odmah, pozivanje njihove podrške je najbolja opcija. Također možete posjetiti njihovu web stranicu i kliknuti na poveznicu “Contact” smještenu u podnožju web stranice. To će vas odvesti na stranicu i odjeljke gdje ćete biti povezani s odgovarajućom osobom, prema temi vašeg upita. Postoje odjeljci koji uključuju korisnički priručnik ili API dokumentaciju te možete odabrati sukladno vašem upitu.
Alternativno, možete poslati email izravno Drip korisničkoj podršci na laura.gee@drip.com ili im poslati poruku na njihovim računima na društvenim mrežama, kao što su Twitter ili Facebook, Instagram ili za profesionalce koji traže posao, tu je dostupan LinkedIn. Također im možete poslati izravnu poruku (DM) klikom na gumb “message” na njihovom profilu na društvenim mrežama ili pratiti njihov službeni račun.
Kada se obratite Dripu putem društvenih medija, svakako pružite što više detalja o svom problemu ili pitanju kako bi vam mogli bolje pomoći. Također je dobra ideja uključiti svoju email adresu ili druge kontakt informacije kako bi vam se oni mogli privatno javiti.
Alternativno, zajednički forum je mjesto gdje možete pregledati postojeće objave ili kreirati novu objavu. Nakon što ste poslali svoju poruku, ostali članovi Drip zajednice, uključujući njihovo osoblje, će je moći vidjeti i odgovoriti s korisnim savjetima ili rješenjima. Kada postavljate svoj problem na zajedničkom forumu, važno je da budete jasni i sažeti u svojoj poruci, te da pružite što više detalja moguće o vašem problemu ili pitanju. To će pomoći drugima da bolje razumiju vaš problem i pruže točnije i korisnije odgovore.
Zadnje ali ne manje važno, ako nijedan od navedenih oblika podrške nije prikladan za vas, možete pokušati pronaći inspiraciju zahvaljujući tvrtkinoj bazi znanja. Dostupne su različite teme za svakog posjetitelja, zajedno s korisnim how-to vodičima.
Drip organizira podatke korisnika koje koriste ecommerce trgovci kako bi stvorili personalizirana omni-kanalna putovanja za klijente u velikom obujmu.
Drip tim korisničke službe nudi sljedeće kanale podrške: email, podrška putem društvenih medija, telefonski pozivi, kontakt obrazac ili forum i podrška zajednice.
Možete kontaktirati Drip slanjem emaila, pozivom na broj telefona ili ostavljanjem poruke putem njihove podrške na društvenim mrežama. Alternativno, možete koristiti njihov potrošački forum ako preferirate samoposlužnu podršku i želite dobiti informacije o najnovijim temama.
Možete kontaktirati njihovu podršku slanjem e-maila na: laura.gee@drip.com.
Ne, Drip nema live chat podršku.
Ako preferirate telefonsku podršku, možete kontaktirati njihovu liniju za pomoć + 45 69 17 16 10.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma