Kontakti službe za pomoć tvrtke Capterra uključuju e-poštu, call centar, podršku na društvenim mrežama i samoposlužnu podršku. Također imaju bazu znanja za korisnike. Adresa e-pošte podrške je info@capterra.com, a chat uživo nije dostupan.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti Capterraovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Capterraovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Capterraovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Capterraove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Capterra pomaže milijunima ljudi da pronađu najbolji poslovni softver.
Capterra pomaže milijunima ljudi da pronađu najbolji poslovni softver.
Korisnički tim tvrtke Capterra nudi sljedeće kanale podrške: e-pošta, call centar, podrška na društvenim medijima i samoposlužna podrška.
Možete se obratiti Capterri slanjem e-pošte, pozivanjem njihove linije ili ostavljanjem poruke na nekoj od platformi društvenih mreža. Možete koristiti i njihovu bazu znanja ako više volite samoposlužnu podršku.
Možete se obratiti njihovoj podršci pisanjem e-pošte na info@capterra.com.
Ne, Capterra nema podršku za chat uživo.
Ako više volite nazvati podršku, možete se obratiti njihovoj liniji za pomoć (703) 584-1700.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma