Kontakti za podršku na Benchmark ONE help desk-u. Saznajte kako kontaktirati tim za podršku putem telefona, e-pošte ili društvenih medija. Također možete koristiti njihovu bazu znanja ili poslati upit putem kontaktnog obrasca. Pronađite sve potrebne informacije i kanale podrške na Benchmark ONE help desk-u.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Čini se kako pokušajete dobiti Benchmark ONEovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Benchmark ONEovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Benchmark ONEovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Benchmark ONEove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://help.benchmarkone.com/en/collections/1633905-general-data-protection-regulation-gdpr
N/A
Benchmark ONE je web stranica koja pruža skup alata za automatizaciju prodaje i marketinga kako bi pomogla tvrtkama povećati prodaju i proširiti bazu klijenata. Platforma uključuje značajke poput automatiziranog prikupljanja potencijalnih klijenata, automatizacije prodaje i marketinga te izvještaja i analitike. Benchmark ONE također pruža niz usluga, uključujući ocjenu potencijalnih klijenata, analizu prodajnog kanala te optimizaciju marketinških kampanja.
Benchmark ONE nudi nekoliko različitih kanala podrške, uključujući pozivni centar i podršku putem emaila ili društvenih medija. Za brzu samopomoć, korisnici također mogu koristiti bazu znanja Benchmark ONE-a ili kontakt obrazac koji je stalno dostupan.
Telefon: + 1 (866) 991-4888
Email: sales@hatchbuck.com
Baza znanja: https://help.benchmarkone.com/en/
Obrazac za kontakt: https://www.benchmarkone.com/contact-us/
Portal za podršku: https://www.benchmarkone.com/contact-us/
Facebook: https://www.facebook.com/BenchmkONE
Twitter: https://twitter.com/Benchmark__ONE
Instagram: https://www.instagram.com/benchmark__one/
Benchmark ONE korisnička podrška nudi različite kanale kako bi osigurala zadovoljstvo korisnika. Najbolji način za kontaktiranje tvrtke je da ih nazovete na broj + 1 (866) 991-4888 ili im napišete email na adresu sales@hatchbuck.com. Benchmark ONE također nudi namjensku bazu znanja s često postavljanim pitanjima i korisnim savjetima i tutorijalima, ili stalmo dostupni kontakt obrazac. Kanali društvenih medija poput Twittera i Facebooka pružaju neformalan način za klijente da postavljaju pitanja i saznaju više o proizvodima i uslugama Benchmark ONE-a.
Benchmark ONE je poznat po svojoj izvrsnoj korisničkoj usluzi. Trude se pružati neusporedivu ponudu proizvoda i usluga svojim klijentima, nudeći pouzdana i intuitivna rješenja putem svog tima stručnih i iskusnih profesionalaca. Pružaju personaliziranu pažnju, praktične opcije korisničke usluge te brze odgovore na pitanja i brige, čime olakšavaju korištenje njihovih usluga. Njihov tim korisničke službe ulijeva pouzdanost klijentima u njihovo iskustvo s Benchmark ONE i njihovu predanost njihovom uspjehu.
Ja sam Alex, osnivač digitalne marketinške agencije, i dajem Benchmark 1 ocjenu 5 od 5. Također smo procijenili Hubspot, ali on je bio puno skuplji od Benchmarka 1 za slične značajke. Odabrao sam Benchmark 1 jer ima vrlo lijep set značajki. Cijena je bila vrlo konkurentna za sve što može raditi, a također ima jedinstvene male widgete u tom prostoru. Vrlo je jednostavno integrirati Benchmark 1 u naš posao. Imaju zaista dobru telefonsku podršku i vodili su me kroz sve što sam trebao napraviti da ga postavim i pokrenem našu prvu kampanju. Svakome tko razmišlja o Benchmarku 1 stvarno bih ga preporučio zbog atraktivne cijene, odličnog seta značajki i činjenice da stalno ažuriraju i dodaju nove cool značajke.
Benchmark ONE provides all-in-one sales, CRM, and marketing automation software, that helps businesses to capture more leads and close more sales.
Customer service team of Benchmark ONE offers the following support channels: email, social media support, phone calls, or knowledge base support.
You can contact Benchmark ONE by emailing them, calling their hotline or by leaving them a message via their social media support. Alternatively, you can use their knowledge base, if you prefer self-service support and want to get information about latest topics.
You can contact their support by writing an email to sales@hatchbuck.com.
No, the Benchmark ONE does not have live chat support.
If you prefer call support, you can contact their helpline + 1 (866) 991-4888.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma