Zakaži demo

requestDemo
Što ćete naučiti dok demo traje
  • Kako postići vaše poslovne ciljeve koristeći LiveAgent – bilo da je to poboljšanje zadovoljstva korisnika ili generiranje više prodaja.
  • Kako LiveAgent radi. Pružit ćemo vam obilazak proizvoda tako da možete stvoriti predodžbu kako je raditi s našim softverom.
  • Odgovori na sva pitanja koja možete imati u vezi cijena, usluga, integracija i značajki.
“Pristupite svakom klijentu s idejom da pomažete njemu ili njoj riješiti problem ili postići cilj, a ne prodati proizvod ili uslugu.” – Brian Tracy Andrej Saxon Sales manager

Frequently asked questions

Što je LiveAgent demo poziv?

LiveAgent poziv nudi fleksibilan način razgovora s prodajnim specijalistima o vašem scenariju korištenja i onome što želite od help desk softvera. Možete postavljati pitanja u dobiti odgovore o cijenama, alatima, značajkama, integracijama i još više. To je odličan način za upoznati se s našim softverom i informirati se kako može pomoći vašoj korisničkoj podršci.

Je li moguće pozvati ostale iz moje kompanije na demo poziv?

Da, naravno, možete pozvati više ljudi - vaše kolege ili bilo koga iz vaše kompanije tko želi upoznati LiveAgent. Naše trenutno ograničenje je 100 ljudi. Također možete zatražiti snimku video poziva kako bi kasnije mogli pregledati sve značajke LiveAgent korisničke podrške.

Je li demo prezentacija općenita ili personalizirana?

To ovisi isključivo o vama. Demo prezentacije su uvijek personalizirane prema vašoj niši poslovanja i help desk zahtjevima. Možete biti sigurni da će vam naš tim uvijek pokazati relevantne značajke bez gubljenja vašeg vremena.

Koliko vremena trebam odvojiti za demo?

Demo pozivi obično traju 30 minuta, ali možemo biti fleksibilni. Ako želite vidjeti više LiveAgent-ovih helpdesk značajki u akciji, možemo vam ponuditi dodatnih 5-10 minuta. Također vam možemo pokazati kako integrirati ostale aplikacije s LiveAgent-om, postaviti vlastite značajke i još puno toga.

Trebam li imati probni račun za zakazivanje besplatnog demo poziva?

Ne morate se registrirati za probu prije zakazivanja demo poziva, ali je korisno ako to uradite. Probni račun znači da možete i sami isprobati značajke tijekom demo poziva. Možete zahtijevati besplatan demo help desk softvera bez ikakvih obaveza da kupite softver za korisničku podršku. Nadalje, naši probni računi ne zahtijevaju bilo kakve podatke o kreditnim karticama tijekom registracije.

Koja je razlika između demo poziva, sesije postavljanja i trening sesije?

Nudimo sve navedeno besplatno u različitim stadijima uključivanja klijenata. Početni demo poziv je za bilo kojeg posjetitelja stranice kojeg zanima da sazna više o tome što LiveAgent nudi i kako može raditi za specifične scenarije korištenja. Sesija postavljanja će vam pomoći s početnim postavljanjem vašeg besplatnog LiveAgent probnog računa sukladno vašim potrebama. Trening sesija je tu za obuku i pomoć vašem budućem LiveAgent administratoru da s lakoćom koristi i postavlja LiveAgent.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.