Što je životni ciklus tiketa?
A ticket can go through various phases throughout its lifecycle. Typically when a ticket first comes in, its status is New. Once an agent answers the ticket, its status is changed to Answered. If a customer replies back to the same ticket, its status is changed to Open. After that, an agent can either answer the ticket again (and same process continues) or simply resolve the ticket and the status will be changed to Resolved.
Opcionalno kroz životni ciklus tiketa, tiket može biti Odgođen za kasnije, Označen kao Spam, Izbrisan ili Očišćen.
All actions associated with a ticket are marked with a timestamp in the ticket thread. Keeping track of these timestamps can be very useful, especially if you need to access your online ticket history. This is why it is important to choose a ticket support software that offers detailed ticket tracking and reporting.
Frequently Asked Questions
Kako definirate životni cikus tiketa?
Životni ciklus tiketa su sve faze kroz koje svaki tiket koji ide u korisničku službu prođe. Kada se tiket pojavi po prvi put, dobiva status "Novi", a sljedeće faze životnog ciklusa su "Otvoreni", "Odgovoreni", "Riješeni" i "Odgođeni".
Zašto trebate analizirati životni ciklus tiketa?
Analiza životnog ciklusa tiketa omogućuje ustvrditi koje vrste tiketa se pojavljuju najčešće, te jesu li teški za riješiti ili daju li mogućnost brzog odgovora.
Možete li provjeriti životni ciklus tiketa u LiveAgentu?
U LiveAgent-u možete provjeriti životni ciklus tiketa. Sve akcije vezane za specifični tiket su označene s vremenskom oznakom uz svaki tiket.
Expert’s note
Životni ciklus tiketa obuhvaća faze Novi, Otvoreni, Odgovoreni, Riješeni i Odgođeni. Analiza životnog ciklusa tiketa pomaže u poboljšanju efikasnosti i brzom odgovoru.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Automatska distribucija tiketa
Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.
Chat uživo pruža korisničku uslugu u stvarnom vremenu, a alat za chat omogućava brzu podršku kupcima. Također, LiveAgent nudi značajke poput priloga u člancima i mogućnost kreiranja pozivnica za chat. Poduzeća trebaju pružiti samoposlužne opcije svojim klijentima, a tiketi na čekanju su otvoreni, ali suspendirani tiketi koji čekaju dodatne informacije ili odgovor drugog člana tima.