Što je zahtjev za podršku na čekanju?
Označavanje zahtjeva za podršku da je na čekanju znači da je potrebno više vremena da bude riješen. Kada je zahtjev za podršku označen kao na čekanju, njegov je mjerač vremena za SLA pauziran. Ovo daje vremenu agentu koji je odgovoran za ovaj zahtjev više vremena da pronađe rješenje.
Zahtjev za podršku ne mora biti označen kao na čekanju tijekom svog ciklusa jer može biti odmah riješen te odmah označen kao Riješen.
Frequently Asked Questions
Što znači zahtjev za podršku na čekanju?
Zahtjev za podršku na čekanju je zahtjev za kojega je agentu potrebno više vrijemena da ga riješi ili treba dodatne informacije kako bi se riješio korisnički problem. Ovo je obično druga faza ciklusa zahtjeva za podršku.
Trebam li označiti sve zahtjeve za podršku kao da su na čekanju?
Ne mora svaki zahtjev za podršku biti označen kao na čekanju. Ako agent može dati brzi odgovor, tada zahtjev za podršku ne mora dobiti status na čekanju. Ova je oznaka korisna za agente koji imaju mnogo zahtjeva za podršku i označava da korisnik još uvijek čeka na podršku po ovom zahtjevu.
Gdje mogu provjeriti popis zahtjeva za podršku na čekanju u LiveAgent-u?
Možete provjeriti popis zahtjeva za podršku na čekanju u dijelu pored svih zahtjeva za podršku. Možete i filtrirati popis kako bi vam prikazao samo zahtjeve za podršku na čekanju.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Ključ za izvrsnu korisničku uslugu je javni nastup i učinkovita komunikacija. Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje proizvoda, a klijento-centrični poslovni model ključan je za dugoročni uspjeh. Važno je koristiti meke vještine u poslovanju, pravilno izražavanje, empatija i staviti klijente u središte.
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.