Što je zahtjev za podrškom?
Zahtjev za podrškom je upit od strane korisnika ili posjetitelja vaše stranice u kojem postavlja pitanja vezana uz vaš posao, proizvod ili uslugu. Zahtjev za podrškom se obično sastoji od naslova i sadržaja, a ponekada sadrži i dodatnu kategorizaciju.
Zahtjev za podrškom može biti poslan direktno kao e-mail poslan na adresu vaše korisničke podrške (npr. support@liveagent.com) ili kroz kontaktni obrazac na vašoj stranici. Facebook poruka i poziv se također mogu smatrati zahtjevom za podrškom, ali striktno govoreći termin zahtjev za podrškom se obično odnosi na pitanja poslana elektronskim putem.
Frequently Asked Questions
Što podrazumijeva termin zahtjev za podrškom?
Zahtjev za podrškom je upit korisnika ili posjetitelja koji sadrži pitanja vezana za vaš posao, uslugu ili proizvod. Možete ih poslati kroz dostupne komunikacijske kanale.
Tko je odgovoran za odgovaranje na korisničke zahtjeve za podrškom?
Agenti zaduženi za korisničku podršku su odgovorni za odgovaranje na zahtjeve za podrškom. Njihov zadatak je pružiti pomoć u rješavanju problema i pružiti podršku osobi koja je poslala zahtjev.
Gdje u LiveAgent-u možete pristupiti svim korisničkim zahtjevima za podrškom?
U LiveAgent-u, pristup svim korisničkim upitima može se pronaći u Tickets tab-u. Neki agenti mogu imati limitirani pristup i vidjeti samo tickete koji su im dodijeljeni, dok administratori i vlasnici mogu vidjeti sve tickete.
Expert’s note
Zahtjev za podrškom je pitanje poslan od strane korisnika vezano za posao, proizvod ili uslugu. Može biti poslan kroz različite kanale.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kada bi zaposlenici pozivnog centra bili iskreni
Imajte na umu važnost empatije i komunikacije u korisničkoj službi. Izbjegavajte manipulaciju i gradite odnose s klijentima kako biste postigli uspjeh. Keisha Brewer naglašava važnost strateške komunikacije za postizanje uspjeha u osobnom i profesionalnom životu.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.