Što je upselling?
Upselling je marketinška strategija koja namamljuje kupca na kupnju preskupih proizvoda. Prevarom ih mami na kupnju ili pretplatu na skupe pakete.
Osim toga, upselling se može definirati i u terminima ljudskih resursa. Može pružiti klijentima rješenje za njihove probleme na jednoj platformi. Na primjer, klijent ima problem sa svojim trenutnim paketom, a vi mu zbog toga ponudite veći paket koji u potpunosti eliminira njegove probleme.
Vi obavijestite klijenta kako će uštediti svoje vrijeme i resurse ako kupi skuplji paket te neće više nikada morati kontaktirati korisničku podršku.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija upsellinga?
Upselling je marketinška zavjera koja mami kupce u kupnju skupih opcija koje to poduzeće nudi. Ovo kao cilj ima usmjeravanje kupca k odabiru skupih paketa i pretplata.
Koje su osnove upsellinga?
Upselling je baziran na premisi da prodavač poziva kupce na kupnju skupih proizvoda, nadogradnji ili sličnih dodataka kako bi povećao prihode.
Upselling vs cross-selling?
Upselling je praksa prema kojoj poduzeće pokušava motivirati svoje klijente na kupnju skupocjenih proizvoda. Cross-selling, na drugu stranu, je slična tehnika, ali kod nje kupac sugerira kupnju dodatnih proizvoda.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
LiveAgent nudi softver za korisničku podršku, upravljanje emailovima, podršku, integracije i dodatke za migraciju podataka. Također pruža podršku, blog, rječnik i webinare. Pruža se i podrška putem različitih kanala kao što su chat, pozivi, video pozivi, kontakt obrasci, forumi, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack. LiveAgent je isplativo rješenje za malena i srednja poduzeća te nudi mogućnost prebacivanja podataka iz prethodnog softvera za podršku. Također, pruža podršku za blokiranje spamera. Kolačići se koriste na web stranici, a dostupan je i jedan na jedan poziv kako bi se otkrile pogodnosti LiveAgent-a za poduzeća.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.