Što su kontaktne točke?
Kontaktna točka je vrijeme u kojem je kupac, prije ili nakon kupnje, u kontaktu s Vašom tvrtkom iz različitih razloga.
Vremenski period prije kupnje proizvoda, dok kupac pretražuje i traži različite proizvode Vaše tvrtke, poznat je kao kontaktna točka.
Vremenski period nakon kupnje proizvoda Vaše tvrtke, kada kupac zatraži popravak ili bilo koji upit u vezi s proizvodom, također je poznat kao kontaktna točka.
Tvrtke moraju oglašavati svoje proizvode na način da njihovi proizvodi dobivaju što više kontaktnih točaka. Što je veći broj dodirnih točaka koje tvrtka ima, to je bolje za njih.
Frequently Asked Questions
Što su to kontaktne točke?
Kontakt točke su vrijeme kada kupac kontaktira Vašu tvrtku prije ili nakon kupnje određenog proizvoda ili usluge iz različitih razloga, npr. da bi saznao više o određenom proizvodu ili podnio žalbu.
Koja su najtipičnija kontaktne točke?
Najtipičnije kontaktne točke su komunikacija s korisničkom službom putem različitih kanala, komentiranje na društvenim mrežama, ostavljanje ocjena i recenzija na webu.
Je li moguće pristupiti svim kontaktnim točkama a u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete procijeniti sve dodirne točke povezane s komunikacijskim kanalima zahvaljujući kojima kupci i potencijalni kupci mogu kontaktirati Vaš brend.
Trošak po kontaktu je ključni KPI za analizu operativnih troškova pozivnog centra. Važno je pravilno izračunati trošak po kontaktu, uzimajući u obzir različite načine komunikacije s klijentima. Postoje opcije za smanjenje troškova, poput interaktivnog glasovnog odgovora i funkcije povratnog poziva. LiveAgent softver za pozivni centar može pomoći u smanjenju troškova i poboljšanju zadovoljstva klijenata.
Uspješno vođenje posla zahtijeva fokus na interakciju s kupcima i razumijevanje njihovih potreba. Upravljanje interakcijom s kupcima kroz zahvalnost, empatiju i kreativnost ključno je za stvaranje dugoročnih odnosa. Softveri poput LiveAgent-a mogu olakšati upravljanje interakcijom s kupcima i poboljšati korisničko iskustvo.
Razne platforme za komunikaciju s kupcima, poput e-pošte, telefona i chata, su važne za brzo i učinkovito rješavanje žalbi. Važno je pružiti visokokvalitetnu korisničku uslugu, a strategija chata uživo može biti izazovna. Korištenje imena, indikatora tipkanja i pripremljenih odgovora može poboljšati iskustvo kupaca. Važno je i koristiti web analitiku uživo i slati chatove relevantnim agentima. Postavljanje gumba za chat u vidljivo mjesto i prilagođavanje prozora za chat također mogu poboljšati komunikaciju s kupcima.