Tko je voditelj tima?
A team leader is a person who is in charge of a team. In customer service, team leaders usually lead teams of 5-10 agents. They are responsible for day-to-day tasks, making sure their team stays focused and customers stay satisfied.
Voditelj tima u LiveAgent-u obično ima ulogu Admina, kako bi imao pristup izvještajima, postavkama i konfiguracijama.
Frequently Asked Questions
Tko je voditelj tima?
Voditelj tima je osoba koja pruža podršku timu agenata, dijeli svoje znanje, brine se o razvoju tima i nadzire njihove aktivnosti. To je također osoba koja upravlja performansama tima i prioritizira zadatke.
Koje su odgovornosti voditelja tima?
Voditelj tima bi prvenstveno trebao podržavati tim u njihovom radu. Trebao bi organizirati treninge u svrhu ostvarivanja ciljeva i stjecanja nužnih znanja za određenu ulogu u timu. Trebao bi razvijati snagu tima i podržavati ih u ispravljanju njihovih slabosti. Voditelj tima definira ciljeve i ocjenjuje napredak. Također bi trebao i rješavati konflikte. On/ona organizira zajedničke sastanke i druge timske inicijative.
Je li moguće odabrati voditelja tima u LiveAgent softveru?
U LiveAgent-u, voditelju tima može biti dodijeljena uloga administratora. U tom slučaju, voditelj tima ima pristup ticketima svih agenata.
Expert’s note
Voditelj tima u korisničkoj podršci obično je odgovoran za rukovođenje timom agenata, osiguranje kvalitete usluge i podršku razvoju tima. U LiveAgent-u, voditelju tima može biti dodijeljena uloga administratora.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
TeleCube + LiveAgent vodič za integraciju
TeleCube + LiveAgent vodič omogućuje tvrtkama besplatan telefonski sustav za upravljanje pozivima, porukama i faksom na jednom mjestu. Integracija pruža centralno upravljanje interakcijama s klijentima, povećanu kontrolu nad pozivima klijenata i optimizaciju operacija pozivnog centra.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Kako imati chat u pokretu s LiveAgent iOS aplikacijom
LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.