Što su pametna pravila?
Pametna pravila sinonim su za ono što zovemo Pravilima u LiveAgentu. Pravila vam pomažu da automatizirate svoj tijek rada, smanjite opseg posla i pružite veću učinkovitost. Pravila se aktiviraju kada se ispune određeni uvjeti. Svako se pravilo sastoji od uvjeta i radnje.
Saznajte više o Pravilima u LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Što su pametna pravila?
Inteligentne politike, ili također poznate kao pravila, pomažu automatizirati vaš tijek rada, smanjiti opterećenje i povećati produktivnost agenta. Sastoje se od posebnih uvjeta i radnji. Aktiviraju se određenom radnjom.
Kako možete koristiti pametna pravila?
Inteligentna pravila mogu se koristiti, na primjer, kada se tiket kreira iz e-pošte, kada se status tiketa promijeni ili se tiket definira kao neželjena pošta, kada se tiket prosljeđuje s jednog agenta na drugog ili kada agent procijeni da su se oznake tiketa promijenile.
Pruža li LiveAgent pametna pravila?
LiveAgent pruža pametna pravila. Sva pravila i mogućnost njihovog stvaranja pronaći ćete pod karticom Pravila.
Expert’s note
Pametna pravila su uvjeti i radnje koji automatiziraju tijek rada, smanjuju opterećenje i povećavaju produktivnost. Aktiviraju se kada se ispune određeni uvjeti.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
Saznajte kako postaviti pravila u LiveAgent-u za automatizaciju upravljanja tiketima i poboljšanje procesa korisničke podrške. Iskoristite sve komunikacijske kanale za poboljšanje učinkovitosti vašeg procesa upravljanja tiketima.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Praćenje posjetitelja web stranice
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata. Uz funkcije poput praćenja posjetitelja web stranice i raspodjele čavrljanja, pruža efikasnu i učinkovitu korisničku podršku. Isprobajte besplatno 14 dana i poboljšajte komunikaciju putem čavrljanja.