Što je softver za upravljanje uslugama?
Softver za upravljanje uslugama, također poznat kao upravljanje uslugama informacijske tehnologije, program je koji tvrtke koriste za upravljanje pružanjem usluga svojim korisnicima. Ova vrsta softvera vrlo je korisna za svako poduzeće – pomaže pri analizi, rješavanju problema, upravljanju narudžbama, donošenju odluka i mnogim drugim aktivnostima. Sve se aktivnosti provode kako bi se zadovoljile potrebe kupaca. Svaki softver nudi različite funkcije i značajke.
Softver za upravljanje uslugama odličan je način optimizacije tehnologije tvrtke. Smanjuje troškove i štedi vrijeme.
Frequently Asked Questions
Kako definirati softver za upravljanje uslugama?
Softver za upravljanje uslugama softver je koji tvrtkama omogućuje da upravljaju načinom pružanja usluga svojim korisnicima. Usluge uključuju upravljanje narudžbama, održavanje hardvera, održavanje softvera, dijagnostiku i rješavanje problema, kao i rutinske radnje.
Koje su vrste softvera za upravljanje uslugama?
Softver za upravljanje uslugama omogućuje vam upravljanje aktivnostima vezanim za zakonske propise, upravljanje ljudskim potencijalima, donošenje odluka o uvedenim promjenama ili kontrolu verzije aplikacije. Svaka vrsta pruža sličan skup značajki - podršku za više web stranica, zakazivanje, podnošenje i izvješćivanje.
Je li LiveAgent softver za upravljanje uslugama?
LiveAgent funkcionira kao softver za upravljanje uslugama. To vam omogućuje optimizaciju tehnologije tvrtke, smanjenje troškova i uštedu vremena.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Poduzeća trebaju usvojiti osobniji pristup u digitalnom svijetu 2021. Softveri za kontakt centar i live chat ključni su za uspjeh u tržištima poput nekretnina i eCommerce-a. Chatbotovi također mogu poboljšati korisničku službu. Saznaj više o najboljim softverima za upravljanje incidentima, povratne informacije kupaca i email podršku. Integracija WhatsApp-a također je važna za korisničku podršku.
Vrijeme razgovora važno je za procjenu performansi agenta i efikasnost pozivnog centra. LiveAgent omogućuje praćenje vremena i poboljšava marketinške strategije. Integracija LiveAgenta poboljšava podršku i prodaju. AI, blockchain i 3D printanje omogućuju personalizirane proizvode. Otvorite besplatan račun i isprobajte LiveAgent danas.