Što je service desk?
Service desk je jedno kontaktno mjesto između tvrtke i kupaca, korisnika, poslovnih partnera. Stvoren je kao dio korisničke podrške, a svrha mu je pomoći korisnicima u zahtjevima i problemima.
Service desk može specifična je vrsta helpdeska, također je definiran kao alat iz polja informacijske tehnologije, jer koristi prakse informacijske tehnologije za pružanje usluga. Uslužni pult također zahtijeva sustav upravljanja.
Frequently Asked Questions
Što je service desk?
Service Desk jedna je kontaktna točka između davatelja usluga i korisnika. Tipični service desk upravlja incidentima i zahtjevima za uslugama. Uz to, podržava komunikaciju s korisnicima.
Koja je razlika između helpdeska i service deska?
Primarna funkcija službe za pomoć je rješavanje incidenata i zahtjeva za uslugom. Cilj im je brzo riješiti probleme kupaca, smanjujući im vrijeme čekanja. S druge strane, service desk pregledava sveukupne IT i poslovne procese u organizaciji radi kontinuiranog poboljšanja. Temelji se na poslovnim ciljevima.
Nudi li LiveAgent service desk?
LiveAgent pruža mogućnost izrade service deska. Alat je dovoljno fleksibilan da se prilagodi određenim poslovnim zahtjevima i omogući pružanje visokokvalitetnih usluga svojim klijentima.
Expert’s note
Service desk je kontaktna točka između tvrtke i kupca za pomoć u rješavanju problema i pružanju podrške korisnicima.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.