Što su privatne bilješke?
Privatne bilješke, tzv. Interni zahtjevi za podršku u LiveAgent-u, odličan su način za razmjenu informacija bez da ih može vidjeti treća strana. Možete napraviti privatnu bilješku kako biste poslali poruku konkretnoj publici. Privatne vam bilješke omogućavaju slanje važnih informacija članovima vašeg tima, dok istovremeno agenti i korisnici ne znaju ništa o tome.
Frequently Asked Questions
Što znače privatne bilješke?
Privatne bilješke su bilješke koje agent može ostaviti na određenim zahtjevima za podršku. Korisnik koji se konktaktira ne može vidjeti bilješke. Dostupne su samo agentima za pregled i to onima koji imaju pristup određenom zahtjevu za podršku.
Kako mogu koristiti private bilješke za pružanje bolje korisničke podrške?
Privatne vam bilješke omogućavaju da zapišete najvažnije stvari vezane uz problem. Dodavanjem takvih bilježaka možete olakšati drugom agentu da preuzme rješavanje konkretnog slučaja. Osim toga, možete tamo dodati informacije koje agent ne može pronaći na drugom mjestu.
Mogu li koristiti značajku Privatne bilješke u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u imate mogućnost korištenja privatnih bilješki. Zahvaljujući tome, pojednostavljuje se rad agenata i omogućuje im se da provode svoje aktivnosti na višoj razini.
Expert’s note
Privatne bilješke su odličan način za razmjenu povjerljivih informacija u timu bez da ih vide agenti ili korisnici. Korisne su za organizaciju posla i olakšavaju preuzimanje rješavanja konkretnog slučaja.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!