Što je online čavrljanje?
Sve je započelo s Talkomaticom – prvim sustavom za online čavrljanje na svijetu, koji je imao na raspolaganju samo nekoliko kanala. Danas imamo mnoštvo programa za online čavrljanje koji nude mnogo funkcija i značajki. Ovi programi omogućavaju ljudima da komuniciraju u stvarnom vremenu s drugima preko interneta. Ova se komunikacija također naziva online čavrljanje.
I online komunikacija ima neka osnovna pravila. Chatiquette, kao i bonton čavrljanja, napravljen je kako bi se izbjegli nesporazumi i sukobi.
Frequently Asked Questions
Što je online čavrljanje?
Online čavrljanje je program koji vam omogućava da razgovarate s drugim ljudima u stvarnom vremenu preko interneta. Može mu se pristupiti u pregledniku ili možete razgovarati preko aplikacije.
Koje su prednosti online čavrljanja?
Prednosti online čavrljanja uključuju to da možete brzo odgovoriti na korisnički problem. Zahvaljujući tome, cijela kompanija može povećati konverziju i spriječiti napuštanje košarice jer će korisnik dobiti brzi odgovor na probleme. Osim toga, to smanjuje troškove usluge i povećava učinkovitost tima za korisničku podršku. Također vam omogućava prikupljanje korisničkih podataka.
Pruža li LiveAgent online čavrljanje?
LiveAgent purža podršku za čavrljanje uživo. Ima najbrži widget na tržištu i omogućava učinkovitu komunikaciju. Također možete prilagoditi konfiguraciju bilo kojeg online čavrljanja svojim potrebama.
Expert’s note
Online čavrljanje je program za stvarno vrijeme koji omogućuje korisnicima razmjenu poruka preko interneta. Pruža brzu uslugu i može povećati konverziju.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.