Što je glas?
Glasovna komunikacija je u nekim slučajevima lakša nego korištenje live chata ili emaila. Pozivi su osobito popularni za ne-tehnička pitanja, kao što su pretprodaja ili upiti za naplatu, koja se mogu lagano riješiti preko telefona.
LiveAgent glasovna komunikacija se može koristiti kao:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
Expert’s note
Glasovna komunikacija je popularna opcija za ne-tehnička pitanja u korisničkoj podršci. LiveAgent nudi različite mogućnosti uspostave poziva za bolju komunikaciju s klijentima.
Kako kreirati kontakt obrasce u LiveAgent-u
Kreirajte kontakt obrasce u LiveAgent-u za bržu i jednostavniju komunikaciju s posjetiteljima web stranice. Videovodič pruža upute o postavljanju i prilagođavanju obrazaca. Isprobajte besplatno.
LiveAgent softver za pozivne centre – recenzija
LiveAgent nudi čiste sučelja i raznolikost opcija za pozivni centar. Od usmjeravanja poziva do prilagođenih gumba, pruža korisne značajke za organizaciju i korisnost. Cjenovni planovi nude fleksibilnost za različite potrebe tvrtki.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.