Što su dozvole?
Zahvaljujući korištenju dozvola, možete upravljati koji pristup imaju vaši agenti i članovi tima. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, ograničavajući njihov utjecaj nad područjima koja nisu povezana s njihovim poslom. Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama.
Frequently Asked Questions
Što su dozvole?
Dozvole vam omogućavaju da upravljate pristupom svog tima. Možete im dati odgovarajuće dozvole. Dodijeljene su izravno konkretnim ulogama.
Za što se koriste dozvole?
Dozvole vam omogućavaju izvršavanje određenih zadataka u sustavu. Ovisno o ulozi koju imaju u sustavu, takva imaju i prava. Neke uloge imaju ograničene dozvole, a druge imaju neograničene dozvole.
Kako mogu pristupiti dozvolama u LiveAgent-u?
Dozvole su u LiveAgent-u blisko povezane s ulogama koje mogu biti dodijeljene u sustavu. Agent ima najograničenija prava, admministrator ima najšira, a vlasnik, osim administratorskih prava, ima pristup značajci plaćanja.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.