Što je dijeljenje tiketa?
Tiketi se mogu vrlo jednostavno podijeliti putem internog chata uživo. Kad god agent upotrijebi ispravan ID tiketa, on se automatski pretvara u hipervezu za lakše dijeljenje. Kad agent klikne na ID tiketa, to automatski otvara određeni tiket u u njegovom predjelu za agente. To uvelike štedi vrijeme, pogotovo kad agenti trebaju međusobno surađivati i brzo podijeliti tikete u vezi kojih trebaju pomoć.
Frequently Asked Questions
Što znači pojam dijeljenje tiketa?
Dijeljenje tiketa znači brzu i sigurnu razmjenu tiketa između agenata kako bi si mogli međusobno pomagati.
Zašto je preporučljivo koristiti dijeljenje tiketa?
Dijeljenje tiketa dopušta brzi transfer između agenata kada im je potrebna dodatna podrška ili znanje koje možda posjeduje drugi agent. Sve to pridonosi radu agenata i osigurava nesmetan protok informacija.
Je li dijeljenje tiketa dostupno u LiveAgentu?
Dijeljenje tiketa u LiveAgentu dostupno je zahvaljujući internom chatu uživo. Kad agent upotrijebi ispravan ID tiketa, primit će hipervezu koju može jednostavno podijeliti.
Expert’s note
Dijeljenje tiketa omogućava brzi transfer tiketa između agenata i olakšava pružanje podrške. To poboljšava rad agenata i pridonosi nesmetanom protoku informacija.
Automatska distribucija tiketa
Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Mnogo organizacija još uvijek zanemaruje tiketni sustav. To je uglavnom zbog nerazumijevanja prednosti koje on donosi.
The text discusses the importance of ticketing systems in customer support for improving efficiency and satisfaction. It offers examples of templates for common scenarios and mentions LiveAgent, which provides customizable ticket and notification templates, as well as automation options. The text emphasizes the benefits of investing in ticketing systems, including increased revenue and positive word of mouth. It also stresses the importance of personalized responses and regular review of standard messages. LiveAgent offers transparent pricing and has been used by well-known companies. Overall, the text highlights the significance of ticketing systems for enhancing productivity and customer satisfaction in business operations.