Što je obuka za korisničku podršku?
Ako tvrtke mogu premašiti očekivanja kupaca, pružaju izvrsnu korisničku podršku. Obuka korisničke podrške ili CST aktivnost je koja podučava predstavnike korisnika kako koristiti pozitivan jezik, odgovoriti ili komunicirati s ljutim korisnikom.
Oni nauče neke nove vještine ili informacije o proizvodima ili uslugama kako bi povećali zadovoljstvo i lojalnost kupaca. Predstavnici kupaca postaju profesionalniji i posjeduju više znanja. Također može pomoći poslovanju u povećanju prodaje, prihoda i smanjenju troškova.
Frequently Asked Questions
Što je obuka za korisničku podršku?
Obuka za korisničku podršku (CST) je obuka za zaposlenike u organizaciji usmjerena na razvoj njihovog znanja, vještina i kompetencija koje će povećati zadovoljstvo kupaca. Svaki zaposlenik koji ima kontakt s klijentom trebao bi proći takvu obuku, s posebnim naglaskom na tim za korisničku podršku.
Tko bi trebao sudjelovati u obuci za korisničku podršku?
Svaki zaposlenik koji ima kontakt s klijentom trebao bi sudjelovati u obuci za korisničku podršku. Bez obzira radi li se o osobi koja radi u timu za korisničku podršku ili članu marketinškog odjela ili o nekome tko radi na recepciji ureda organizacije. Zahvaljujući tome, svatko ima osnovno znanje koje organizaciju predstavlja kao profesionalnu i koja klijenta stavlja u središte pozornosti.
Koje su vrste obuke za korisničku podršku?
Vrste obuke za korisničku podršku su razne. Prva je obuka koju vode instruktori. Ovaj tip je vrlo interaktivan i omogućuje vam razgovor i razmjenu znanja. Drugi primjer je webinar, koji je više jednostran webinar, no sudionici obično mogu postavljati pitanja i voditi pisane rasprave. Drugi oblik je e-učenje koje se može individualno dovršiti kod kuće. Slijedi mentorstvo. U ovom slučaju obično se odvija 1 na 1. Osim toga, imamo upute koje objašnjavaju kako obaviti posao, Elektronički sustav pomoći produktivnosti (EPSS), koji pomaže zaposlenicima steći tehničke vještine koje su im potrebne za pružanje izvrsne usluge korisnicima .
Expert’s note
Obuka za korisničku podršku je ključna za uspješnu korisničku podršku. Predstavnici kupaca postaju profesionalniji i posjeduju više znanja što može pomoći u povećanju prodaje i smanjenju troškova.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Kako imati chat u pokretu s LiveAgent iOS aplikacijom
LiveAgent iOS aplikacija omogućava chat podršku u pokretu za agente i klijente. Agenti mogu istovremeno rješavati više chatova, povećavajući produktivnost i brzinu rješavanja problema. Klijenti dobivaju brzu i personaliziranu podršku, poboljšavajući njihovo zadovoljstvo.
Demo Facebook integracije: Kako radi
Integracija s Facebookom omogućuje tvrtkama brži odgovor na upite korisnika, povećanje angažmana i pružanje boljeg korisničkog iskustva uz personalizirane odgovore. Posebno je korisna za poduzeća koja se oslanjaju na platforme društvenih medija za podršku i angažman korisnika.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.