Što je ocjena korisničkog zadovoljstva?
Kupci mogu poslati povratne informacije nakon što je njihova karta riješena. To se postiže jednostavnim upitnikom s 2 mogućnosti: ocjena dobra ili loša. Kupci također mogu ostaviti komentar ako žele izraziti svoje mišljenje. Ocjena zadovoljstva kupaca izvrstan je način za provjeru učinkovitosti vaših agenata.
Ocjene mogu dati samo korisnici, a ne i agenti, čak i ako su zatražili kartu.
Frequently Asked Questions
Što je ocjena korisničkog zadovoljstva?
Ocjena korisničkog zadovoljstva je mjera koja nam pokazuje koliko je kupac zadovoljan korisničkom uslugom. Oni mogu dati odgovore na to nakon što agent riješi njihovo izvješće. To se obično radi jednostavnim upitnikom u kojem možete naznačiti je li ocjena dobra ili loša.
Kako izračunati ocjenu korisničkog zadovoljstva?
Ocjena korisničkog zadovoljstva može se izračunati, na primjer, pomoću jednostavnog upitnika koji će biti dostupan korisniku nakon rješavanja njegove prijave. Kupac daje pozitivnu ili negativnu ocjenu, a na skali ocjenjivanja možemo procijeniti jesu li korisnici zadovoljni uslugom.
Kako poboljšati ocjenu korisničkog zadovoljstva?
Da biste povećali ocjenu korisničkog zadovoljstva, morate razviti svoju službu za korisnike. Ne zaboravite prema svojim klijentima postupati pojedinačno i obratite im pažnju kao pojedincima. Omogućite svojim klijentima da vas kontaktiraju putem različitih kanala kako biste odabrali najbolji za njih. Odgovorite na probleme kupaca što je brže i lakše moguće. Prikupljajte povratne informacije i ocjene kupaca. Upotrijebite ih za poboljšanje svojih radnji.
Expert’s note
Ocjena korisničkog zadovoljstva je mjera koja nam pokazuje koliko su kupci zadovoljni uslugom. Mogu se prikupiti putem jednostavnog upitnika nakon rješavanja prijave.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Softver službe za pomoć poduzećima
Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.
Stopa rješavanja u prvom kontaktu
Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. L.A.S.T. pristup pomaže u poboljšanju zadovoljstva i vjernosti klijenata. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela stvara vjernost i potiče inovacije. Vještine komunikacije i govor tijela su važni faktori za uspjeh. Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje proizvoda. Ključno je postaviti korisničku uslugu kao prioriteta.