Šta su automatizacije?
Automatizirajte obične zadatke ili različite slučajeve unutar LiveAgent-a. Automatizacija (pravila) je savršena značajka koja vam to omogućuje. Koristi se za kreiranje tijeka rada koji pomaže u brzom i zadovoljavajućem rješavanju slučajeva. Definirajte kombinaciju kriterija i uvjeta i specificirajte aktivnost koju ova značajka treba poduzeti. Možete kreirati automatizacije za puno različitih slučajeva. Jednostavno je.
Automatizacija donosi puno prednosti i koristi. Štedi vaše vrijeme. U LiveAgent-u možete kreirati vlastite prilagođene automatizacije.
Saznajte više o pravilima (automatizaciji) unutar LiveAgent-a.
FAQ
Što znači izraz automatizacija?
“Automatizacija je proces kojemu je cilj povećanje efektivnosti i efikasnosti poslovanja. Ako su zadaci zaposlenika ponavljajući i mogu se definirati pomoću kriterija, te definirati točne akcije koje ova funkcija treba poduzeti, ti zadaci se mogu automatizirati. To vam štedi vrijeme koje možete potrošiti na druge stvari koje će vašu korisničku službu učiniti boljom.
Koje automatizacije nudi LiveAgent?
LiveAgent automatizira procese kao što su: premještanje svih tiketa koji sadrže određenu riječ u određeni odjel, označavanje ili uklanjanje spama, dodjela tiketa, slanje poruka, chatbot usluga
Expert’s note
Automatizacija je važna značajka koja omogućuje brzo i učinkovito rješavanje složenih procesa unutar LiveAgent-a. Poboljšava produktivnost tima za podršku i donosi prednosti poput uštede vremena i povećane učinkovitosti.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!