Što je dodjela tiketa?
Tiket je komunikacija između agenata i klijenata. Tiketi su kreirani bez prava vlasništva. Potrebno je dodijeliti tikete pravom agentu ili odjelu i ručno promijeniti vlasništvo. Uvijek znajte tko je odgovoran za rješavanje problema i upita i izbjegnite bilo kakve pogreške.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.
Expert’s note
Dodjela tiketa je ključan dio komunikacije s klijentima koji omogućuje brzo i kvalitetno rješavanje problema. U LiveAgent-u, dodijeljeni tiketi pomažu u izbjegavanju pogrešaka i olakšavaju praćenje odgovornosti.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Automatska distribucija tiketa
Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.