VIP podrška

VIP podrška

Dostupnost i raspon usluge

Ovo je dodatna značajka dostupna u slučaju da veći klijent zahtijeva namjensku osobu i dostupna je samo u najvećem planu (Sve uključeno) s dodatnom naknadom od 1000€ mjesečno.

Raspon namjenske podrške

Namijenjena jedna točka kontakta

Imat ćete namjenskog agenta podrške koji će vas znati po imenu i bit će dodijeljen vama i vašem poslovanju, te ćete mu se moći obratiti bilo kad.

Također ćete imati pristup unikatnom chat gumbu koji vam omogućuje izravan pristup vašem agentu. Imat ćete i pristup njihovom kalendaru i moći ćete zakazati sastanak s njim.

Prioritetni pristup iskusnijim agentima

Ako trebate naprednu podršku, odmah ćemo vas preusmjeriti na tehničkog agenta druge razine koji ima iskustvo u rješavanju kompleksnih tehničkih problema

Pozivi za savjetovanje

Možete zakazati sastanak s vama dodijeljenim agentom podrške u vezi asistencije, vodiča kroz značajke ili brainstorminga za implementaciju promjena u sustav.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dostupnost dodijeljenog agenta podrške

Osim 24/7 chat podrške na našoj web stranici i standardne email podrške, dobit ćete:

  • Dodijeljena chat podrška od 9:00 do 17:00 (CET) od ponedjeljka do petka.
    • Pozivi primljeni izvan radnog vremena će biti preusmjereni na glasovnu poštu i mi ćemo uraditi sve u našoj moći da vas nazovemo ili reagiramo čim budemo mogli.
  • Dodijeljena email podrška od 9:00 do 17:00 (CET) od ponedjeljka do petka.
    • Prikupit ćemo emaile primljene izvan radnog vremena ali ne možemo garantirati nikakvu akciju do idućeg radnog dana.
  • Dodijeljena telefonska podrška: Možete zakazati poziv sa svojim dodijeljenim agentom podrške temeljeno na njihovoj dostupnosti unutar termina kalendara.

VIP SLA vrijeme odgovora

OzbiljnostDefinicijaCiljano inicijalno vrijeme odgovoraCiljano vrijeme popratnog odgovora
Ozbiljnost 1 KritičnoUsluga ne radi ili nije dostupna.
Situacija zaustavlja poslovne operacije klijenta i nikakav zaobilazak procedure ne postoji.
1 sat ili manje4 sata ili manje. Agenti podrške rade s našim administratorima kako bi povratili uslugu što je prije moguće.
Ozbiljnost 2 VisokoZnačajna degradacija izvedbe.
Cloud usluge su operativne ali prikazuju visoko degradiranu izvedbu koja ima snažan utjecaj na korištenje.
1 sat ili manje4 sata ili manje. Agenti podrške rade s našim administratorima kako bi povratili uslugu što je prije moguće.
Ozbiljnost 3 StandardnoDjelomični gubitak cloud usluga s utjecajem na poslovanje klijenta.
Na primjer, novi emailovi ne dolaze ili određena integracija ne radi.
2 radna sata ili manje.
Vaš dodijeljeni agent će inicirati kontakt u rasponu od 1-2 sata, obično odmah.
2 radna dana ili manje.
Vaš dodijeljeni agent će rješavati svu komunikaciju i držati vas u tijeku.
Ozbiljnost 4 Popravak bugaUpit u vezi buga (problema koji nije kritičan).
Na primjer, imate određene nedostatke pri korištenju LiveAgent-a (uvjet za specifično pravilo ne radi ili nešto slično).
1 radni dan ili manje
Vaš dodijeljeni agent će vas kontaktirati u roku 24 sata, obično odmah
Vaš dodijeljeni agent će rješavati svu komunikaciju i držati vas u tijeku.
Ozbiljnost 5 ZahtjevZahtjev za konzultaciju u vezi postavki, prijedloga za nove značajke ili bilo kojih drugih pitanja za našu podršku.
Na primjer, postavke pravila automatizacije, konzultiranje u vezi slučaja korištenja, pitanja o značajkama ili nešto slično.
1 radni dan ili manje
Vaš dodijeljeni agent će vas kontaktirati u roku 24 sata, obično odmah
Vaš dodijeljeni agent će rješavati svu komunikaciju i držati vas u tijeku.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo