Businesswoman and customers shake hands

Kontrolni popis za uključivanje novog klijenta

Jeste li vi vlasnik poduzeća koji traži način da poboljšate vaš proces uključivanja klijenata? Ako jeste, na pravom ste mjestu – ovaj članak će vam dati predložak za kontrolni popis za uključivanje novih klijenata kako bi sam proces bio besprijekoran i manje stresan za vas, kao i za vaše klijente. Nastavite čitati za više informacija.

Važnost kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata

Kao vlasniku poduzeća, važno vam je da imate kontrolni popis za uključivanje novog klijenta kako bi osigurali da će oni imati najbolje moguće korisničko iskustvo s vašom kompanijom. Posjedovanje kontrolnog popisa koji možete slijediti možete ubrzati proces uključivanja klijenta i učiniti ga učinkovitijim.

Tko može imati koristi od kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata?

  • Vlasnici poduzeća

Kontrolni popis za uključivanje novih klijenata vam može pomoći da pojednostavite vaš proces i uvjerite se da pružate najbolju moguću uslugu vašim klijentima. Ako slijedite kontrolni popis, možete biti sigurni da ste se pobrinuli za sve potrebne korake, tako da su vaši klijenti zadovoljni sa svojim iskustvom.

  • Menadžeri

Menadžeri su često odgovorni za iskustvo uključivanja klijenta i zato im treba ovakav popis. On im pomaže da ne preskoče ništa važno, pobrinu se da su poduzeli sve potrebne korakte i poboljšavaju učinkovitost izbjegavanjem dupliciranja.

  • Predstavnici korisničke službe

Kontrolni popis za uključivanje novih klijenata omogućuje agentima korisničke podrške da brzo i lako uključe novog klijenta u vašu kompaniju i njene proizvode ili usluge. Također može pomoći da izbjegnete greške i dostavite pozitivno korisničko iskustvo od početka.

  • Klijenti

Klijenti također imaju koristi od kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata. Kada su sve potrebne informacije i dokumenti na jednom mjestu, znat će što očekivati i tako izbjeći frustracije. Dobro iskustvo uključivanja klijenata može dovesti do toga da oni ponovno surađuju s vašim poduzećem i ostave pozitivne online recenzije.

Istražite naš kontrolni popis za uključivanje novih klijenata

Kontrolni popis za uključivanje novog klijenta

Ova osoba će biti odgovorna za održavanje kontakta s klijentima, kao i njihovu opskrbu informacijama o vašoj kompaniji te njenim proizvodima ili uslugama.

Zašto je važno dodijeliti prodajnog predstavnika?

Prodajni predstavnik je ključni kontakt između klijenta i kompanije sa kojom posluje. Ta dodijeljena osoba će biti odgovorna za gradnju veza i osiguravanje pozitivnog iskustva klijenta. Klijentov prodajni predstavnik bi stoga trebao biti netko na koga se može osloniti u vezi bilo kojih ključnih pitanja ili briga.

Kako dodijeliti prodajnog predstavnika?

Menadžer koji je zadužen za proces uključivanja klijenata bi trebao dodijeliti prodajnog predstavnika. Menadžer će uzeti u obzir potrebe i zahtjeve klijenta, kao i proizvode i usluge kompanije, kako bi odlučio koja osoba će biti najbolji izbor za dodijeliti svakom klijentu posebno.

Sales manager

Koje alate koristiti za dodjeljivanje prodajnog predstavnika?

  • sustav za upravljanje vezama s klijentima (CRM) – kako bi pratili interakcije i status računa
  • direktorij kompanije – kako bi našli kontakt informacije za zaposlenike
  • email klijent – kako bi komunicirali s prodajnim predstavnikom dodijeljenim klijentu

 

U ovom slučaju će dodijeljena osoba biti zadužena za podršku klijentu i odgovaranje na sva pitanja koja on može imati.

Zašto je važno dodijeliti predstavnika za brigu o klijentima?

Svaki put kad klijent ima pitanje ili se susretne s problemom, trebat će nekoga na koga se može osloniti da mu da odgovore i riješi probleme na vrijeme.

Kako dodijeliti predstavnika za brigu o korisnicima?

Predstavnik za brigu o korisnicima se može dodijeliti na isti način kao i prodajni predstavnik, od strane menadžera koji je zadužen za proces uključivanja klijenata. Stoga će slijediti sličan proces kao i u prethodnom koraku kako bi dodijelili nekoga za koga vjeruju da bi bio najbolji izbor za određenog klijenta.

fast customer support - illustration

Koje alate koristiti za dodjeljivanje predstavnika za brigu o klijentima?

  • sustav za upravljanje vezama s klijentima (CRM) – za praćenje interakcija i statusa računa
  • direktorij kompanije – za naći kontakt informacije za zaposlenike
  • email klijent – za komunikaciju s predstavnikom za brigu o klijentima koji je zadužen za klijenta

 

Ugovor je ključni dokument koji će naglasiti uvjete dogovora između vaše kompanije i klijenta.

Zašto je važno potvrditi ugovor?

Ugovor je pravno obvezujući dokument koji naglašava uvjete dogovora između dvije ili više stranki. Potvrda ugovora je važna kako bi se uvjerili da su uvjeti pošteni i razumni, svi detalji točni i obje strane zadovoljne s dogovorom o prodajnom procesu prije samog nastavka..

Kako potvrditi ugovor?

Menadžer zadužen za proces uključivanja klijenta će pregledati ugovor i uvjeriti se da su svi uvjeti jasni i koncizni. Također će provjeriti da su svi detalji točni i da su obje strane zadovoljne s dogovorom.

Business Email Templates

Koje alate koristiti za potvrdu ugovora?

  • direktorij kompanije – za naći kontakt informacije o klijentu
  • email klijent – za komunikaciju s klijentom o ugovoru
  • predložak ugovora – za kreiranje nacrta ugovora

 

Pozdravljanje vašeg novog klijenta je odličan način za započeti proces uključivanja.

Zašto je važno poslati email dobrodošlice?

Email dobrodošlice je uljudna gesta koja pomaže u ostavljanju dobrog prvog dojma. Također pruža priliku za predstavljanje kompanije i njenih proizvoda ili usluga, kao i objašnjenje što klijent može očekivati od procesa uključivanja.

Kako napisati email dobrodošlice?

Jedna od dužnosti prethodno dodijeljenog prodajnog predstavnika, koji će se predstaviti u procesu, je slanje emaila dobrodošlice klijentu. Ova poruka bi također trebala uključivati pregled što klijent može očekivati tijekom svog uključivanja, kontakt detalje (npr. email adresa) njihovog predstavnika za brigu o klijentima, priloženu kopiju ugovora i sve ostale bitne informacije.

Welcome to LiveAgent email

Koje alate koristiti za slanje emaila dobrodošlice?

  • email klijent – za sastavljanje i slanje emaila dobrodošlice
  • direktorij kompanije – za pronalazak detalja o klijentima, uključujući kontakt informacije
  • predložak ugovora – za prilaganje kopije dogovora u mail

 

Kako bi nastavili s procesom uključivanja klijenta, trebate se susresti s njime, uživo ili online.

Zašto je važno zakazati sastanak s klijentom?

To je najbolja prilika da prođete kroz sve detalje ugovora, odgovorite na sva pitanja koja imaju i osigurate da razumiju dogovor. Ovaj sastanak vam također daje priliku da objasnite što klijent može očekivati od ostatka procesa uključivanja.

Kako zakazati sastanak s klijentom?

Prodajni predstavnik koji je odgovoran za klijenta će zakazati vrijeme i mjesto koje odgovara objema stranama te će također odabrati najbolji oblik sastanka (uživo ili online). Zabilježite da ovo može biti urađeno kao dio emaila dobrodošlice iz prethodnog koraka.

requestDemo

Koje alate koristiti za zakazivanje sastanka s klijentom?

  • zakazivač sastanaka – kako bi našli odgovarajuće vrijeme za obje strane
  • softver za video konferencije – za održavanje online sastanaka (ako je primjenjivo)

 

Tijekom sastanka će klijent vjerojatno imati ključna pitanja i neke brige oko procesa uključivanja, ugovora i/ili vašeg budućeg odnosa.

Zašto je važno navesti sve brige i pitanja klijenta?

Time ćete omogućiti da ih sve objasnite tijekom sastanka. To će pomoći da osigurate da klijent osjeća kao da ga slušate i uzimate njegove brige ozbiljno, kao i prepoznate bilo koja područja gdje klijent može trebati dodatno objašnjenje.

Kako navesti sva pitanja i brige klijenta?

Dodijeljeni prodajni predstavnik bi trebao voditi bilješke u vezi bilo kakvih problema koje klijent navede tijekom sastanka. Drugo rješenje je pitati klijenta bi li bilo u redu da snimate sastanak tako da poslije možete pregledati sve detalje.

Customer research illustration

Koje alate koristiti za navođenje svih pitanja i briga klijenta?

  • notes (stvarni ili softverski) – za zapisivanje svih pitanja i briga
  • snimač glasa – za snimanje sastanka (ako je primjenjivo)
  • softver za video konferencije – za snimanje online sastanka (ako je primjenjivo)

 

Kako provjeravate pitanja i brige koje ima klijent, možete prepoznati potencijalne prepreke.

Zašto je važno katalogizirati sumnje i probleme koje klijent ima?

To je prilika da im se izravno obratite i učinite da se klijent osjeća ugodno u nastavku procesa uključenja. To će također omogućiti da naznače bilo koja područja gdje će kompanija možda morati napraviti neke promjene.

Kako katalogizirati sumnje i probleme koje klijent ima?

Napravite zabilješku o svim sumnjama i problemima koje je klijent naveo. Prodajni predstavnik koji je odgovoran za klijenta će ih zapisati ili snimiti.

Best incident management software

Koje alate koristiti za katalogiziranje svih sumnji ili problema koje klijent ima?

  • program za obradu teksta – za primjećivanje sumnji i problema
  • tablice – za katalogizaciju sumnji i problema te njihov status

 

Nakon rješavanja svih pitanja i briga, vrijeme je da točno saznate što se klijent nada dobiti u poslovanju s vašom kompanijom.

Zašto je važno definirati očekivanja klijenta?

To znači da će se obje strane usuglasiti u samom procesu i da neće biti iznenađenja na putu. To je također prilika da postavite realistične ciljeve te što kompanija može ili ne može pružiti.

Kako identificirati očekivanja klijenata?

Tijekom sastanka bi trebali izravno pitati klijenta o njihovim očekivanjima. Možete se također raspitati o njihovim ciljevima i objektivima kako bi vam bilo jasnije što traže.

informational email templates

Koje alate koristiti za prepoznavanje očekivanja klijenta?

  • notes (stvarni ili softverski)
  • program za obradu riječi
  • softver za video konferencije

 

Sada kad znate što klijent želi, vrijeme je za postavljanje ciljeva.

Zašto je važno postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve?

To vam daje plan puta za nastavak buduće veze s klijentom. Također vam omogućava da pratite napredak i imate mjeru uspjeha tijekom vremena.

Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve?

Ciljevi trebaju biti određeni, mjerljivi, dostižni, relevantni i u vremenskom okviru. Trebaju biti usklađeni s očekivanjima klijenta.

team target goals - illustration

Koje alate koristiti za postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva?

  • SMART tablica za postavljanje ciljeva – za navođenje ciljeva
  • alat za upravljanje projektima – za praćenje napretka u ciljevima tijekom vremena
  • CRM softver – za praćenje veze s klijentima

 

Sada kad imate novog klijenta, važno je pohraniti njihove informacije i ažurirati ih.

Zašto je važno pratiti podatke klijenta?

Ove informacije će se koristiti za komunikaciju s klijentom, shvaćanje njihovih potreba i pružanje najbolje moguće usluge. Također će vam pomoći u praćenju interakcija s klijentom i mjerenju njihovog zadovoljstva tijekom vremena.

Kako pratiti podatke klijenta?

Možete koristiti LiveAgent-ove help desk kontakte da pohranite ime klijenta, email, telefonski broj i druge osobne informacije. Help desk softver kao što je LiveAgent vam također omogućuje da kreirate prilagođena polja za kontakte za spremanje jedinstvenih informacija o vašim klijentima za personaliziranu komunikaciju.

Contacts in Ticketing system - LiveAgent

Koje alate koristiti za praćenje podataka klijenta?

  • LiveAgent – za spremanje informacija o klijentu koristeći značajku za help desk kontakte

 

Kada je novi klijent počeo poslovati s vama, vrijeme je da odredite kako on koristi vaše usluge ili alate.

Zašto je važno procijeniti kako klijent koristi usluge/alate?

To će vam pomoći da shvatite kako klijent koristi vaše proizvode ili usluge i koristi li njihov puni potencijal ili ne. Također može pomoći u prepoznavanju bilo kojih područja u kojima klijent može zatrebati dodatnu podršku.

Kako procijeniti kako klijent koristi usluge/alate?

Možete pitati klijente izravno, motriti njihovo ponašanje, pregledati podatke i analitiku i/ili provesti testove korištenja. Zatim možete usporediti te informacije s vašim ciljevima i objektivima da vidite koliko dobro se mogu usporediti.

Analytics overview feature in Customer service software - LiveAgent

Koje alate koristiti za procjenu klijentovog korištenja usluga/alata?

  • softver za testiranje korisnika – za promatranje kako klijent koristi vaš proizvod ili uslugu
  • softver za analizu – da vidite klijentove podatke o korištenju
  • upitnik za uključivanje klijenta – kako bi ih izravno pitali o njihovom iskustvu

 

Nakon što ste procijenili kako klijent koristi vaše usluge, zamijetite bilo koje promjene u njihovom ponašanju.

Zašto je važno primijetiti povećanje ili smanjenje korištenja?

To vam omogućava da razumijete koliko dobro klijent koristi vaše proizvode ili usluge. Prema tim informacijama, možete predložiti dodatne usluge ili podršku.

Kako primijetiti svako povećanje ili smanjenje korištenja?

Praćenjem podataka i analitike tijekom vremena možete vidjeti kako se klijentovo korištenje mijenja. Ako primijetite smanjenje korištenja, možete se obratiti klijentu da vidite treba li bilo kakvu pomoć.

Google Analytics - Realtime

Koje alate koristiti za primjećivanje bilo kojeg povećanja ili smanjenja korištenja?

 

Savjeti za popratne radnje s novim klijentima

  • Pošaljite personaliziranu zahvalnicu unutar 24 sata od susreta s klijentom

Uvijek je dobra ideja poslati zahvalnicu nakon susreta s novim i perspektivnim klijentom. Ovaj popratni email ili druga vrsta poruke pokazuje da vas zanima gradnja veze i da ste zahvalni jer posluju s vama.

  • Dodajte novog klijenta na vaš popis za slanje emailova i šaljite im povremene novosti o vašem poslovanju

Moći ćete ih držati obaviještenima o vašem poduzeću i s vremenom izgraditi snažnu vezu. Kao rezultat toga, bit će skloniji korištenju vaših proizvoda ili usluga u budućnosti.

  • Povežite se s klijentom na društvenim medijima i pratite njihova ažuriranja

Društveni mediji su odličan način da budete u kontaktu sa svojim klijentima – prateći njihova ažuriranja možete više saznati o njima i njihovim interesima. Kao rezulatat toga, moći ćete im pružiti bolju uslugu i smanjiti odljev klijenata.

  • Pozovite klijenta na događaje ili sastanke umrežavanja koji su relevantni u njihovoj industriji

Time ćete pokazati da vas zanima njihovo poslovanje i da im želite pomooći da rastu. To će vam također omogućiti da saznate više o njihovoj industriji i izgradite vašu mrežu.

  • Ponudite besplatne resurse ili usluge konzultacije koje mogu biti korisne za klijenta

To će pokazati klijentu da vas zanima njegov uspjeh te će vam omogućiti da im date važne informacije ili usluge. Mala gesta poput ove može značiti puno u gradnji snažnih veza s klijentom.

  • Povremeno provjerite klijenta da vidite kako mu ide

Ako ih redovno kontaktirate, čak i ako je to samo brzi poziv ili email, možete biti sigurni da su zadovoljni vašim proizvodima ili uslugama. Na taj način im također možete ponuditi dodatnu podršku ako je potrebna.

Pregled kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata

  • Dodijelite prodajnog predstavnika
  • Dodijelite predstavnika za brigu o klijentima
  • Potvrdite ugovor
  • Pošaljite email dobrodošlice
  • Zakažite sastanak s klijentom
  • Navedite sva pitanja i brige klijenta
  • Katalogizirajte sve sumnje ili probleme koje klijent ima
  • Prepoznajte očekivanja klijenta
  • Postavite kratkoročne i dugoročne ciljeve
  • Pratite podatke klijenta koristeći LiveAgent
  • Procijenite kako klijent koristi usluge/alate
  • Primijetite svako povećanje ili smanjenje korištenja

New client onboarding checklist FAQs

How often should I update my new client onboarding checklist?

It depends on your business and how often your processes change, but ideally, you should update it whenever there are changes in your company's procedures, products, or customer base. It can also be helpful to review your checklist periodically to see if there are any areas where you could improve efficiency.

Can I automate parts of my new client onboarding process using tools?

Yes, with software such as CRMs, email marketing platforms, and project management tools. Using technology to automate your new client onboarding process can save you time and energy, as well as help you to keep track of your new clients more easily.

How can I make the new client onboarding process easier for them and myself?

Plan out the steps you will take in advance, i.e. by following a checklist such as the one given here, and make sure that everything your new client needs is ready and waiting for them when they come on board. The easier you make it for your new clients to get started, the more likely they are to be satisfied with your services and stay with you for a long time. This, in turn, will increase your average customer lifetime and client retention rates.

What are some common mistakes businesses make during the new client onboarding process?

There are many factors to consider when onboarding a new client, but here are some of the most common errors include not communicating the expectations and goals of the project to the client, inadequately explaining or demonstrating how your product or service works, failing to create a timeline or set deadlines for completion, and not following up with clients after work is completed.

Can I outsource my new client onboarding process to a third-party provider?

When deciding about this, ask yourself 'Will they be able to provide a level of service that meets or exceeds my expectations?', 'Are they capable of keeping up with my company's growth?', 'Can they be trusted to handle sensitive customer data?', and 'Is their solution going to be cost-effective?' If you answer 'yes' to all of these questions, then outsourcing your new client onboarding process may be the best option for your business. But if you answer 'no' to any, it may be best to keep the onboarding process in-house.

Povezani resursi

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo