Businesswoman and customers shake hands

Kontrolni popis za uključivanje novog klijenta

Jeste li vi vlasnik poduzeća koji traži način da poboljšate vaš proces uključivanja klijenata? Ako jeste, na pravom ste mjestu – ovaj članak će vam dati predložak za kontrolni popis za uključivanje novih klijenata kako bi sam proces bio besprijekoran i manje stresan za vas, kao i za vaše klijente. Nastavite čitati za više informacija.

Važnost kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata

Kao vlasniku poduzeća, važno vam je da imate kontrolni popis za uključivanje novog klijenta kako bi osigurali da će oni imati najbolje moguće korisničko iskustvo s vašom kompanijom. Posjedovanje kontrolnog popisa koji možete slijediti možete ubrzati proces uključivanja klijenta i učiniti ga učinkovitijim.

Tko može imati koristi od kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata?

  • Vlasnici poduzeća

Kontrolni popis za uključivanje novih klijenata vam može pomoći da pojednostavite vaš proces i uvjerite se da pružate najbolju moguću uslugu vašim klijentima. Ako slijedite kontrolni popis, možete biti sigurni da ste se pobrinuli za sve potrebne korake, tako da su vaši klijenti zadovoljni sa svojim iskustvom.

  • Menadžeri

Menadžeri su često odgovorni za iskustvo uključivanja klijenta i zato im treba ovakav popis. On im pomaže da ne preskoče ništa važno, pobrinu se da su poduzeli sve potrebne korakte i poboljšavaju učinkovitost izbjegavanjem dupliciranja.

  • Predstavnici korisničke službe

Kontrolni popis za uključivanje novih klijenata omogućuje agentima korisničke podrške da brzo i lako uključe novog klijenta u vašu kompaniju i njene proizvode ili usluge. Također može pomoći da izbjegnete greške i dostavite pozitivno korisničko iskustvo od početka.

  • Klijenti

Klijenti također imaju koristi od kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata. Kada su sve potrebne informacije i dokumenti na jednom mjestu, znat će što očekivati i tako izbjeći frustracije. Dobro iskustvo uključivanja klijenata može dovesti do toga da oni ponovno surađuju s vašim poduzećem i ostave pozitivne online recenzije.

Istražite naš kontrolni popis za uključivanje novih klijenata

Kontrolni popis za uključivanje novog klijenta

Ova osoba će biti odgovorna za održavanje kontakta s klijentom, kao i njegovu opskrbu informacijama o vašoj kompaniji te njenim proizvodima ili uslugama.

Zašto je važno dodijeliti prodajnog predstavnika?

Prodajni predstavnik je ključni kontakt između klijenta i kompanije s kojom surađuje. Dodijeljena osoba će biti odgovorna za izgradnju veza i osiguravanje pozitivnog iskustva klijenta. Klijentov prodajni predstavnik bi stoga trebao biti netko na koga se može osloniti u pogledu odgovora na sva ključna pitanja ili brige.

Kako dodijeliti prodajnog predstavnika?

Menadžer zadužen za proces uključivanja klijenta je taj koji bi trebao dodijeliti prodajnog predstavnika. Menadžer će uzeti u obzir potrebe i zahtjeve klijenta, kao i kompanijine proizvode i usluge, kako bi odlučio koje su najbolje osobe za dodijeliti kojim klijentima.

Sales manager

Koje alate koristiti za dodjelu prodajnog predstavnika?

  • sustav za upravljanje vezama s klijentima (CRM) – za praćenje interakcija i stanja računa
  • imenik kompanije – za pronalazak kontakt informacija za zaposlenike
  • email klijent – za komunikaciju s prodajnim predstavnikom koji je dodijeljen klijentu

Dodijeljena osoba će u ovom slučaju biti odgovorna za pružanje podrške klijentu i odgovaranje na sva pitanja koja on može imati.

Zašto je važno dodijeliti predstavnika za brigu o klijentu?

Svaki put kad klijent ima pitanje ili se susretne s problemom, treba se moći osloniti na nekoga tko mu može pružiti odgovore i riješiti problem na vrijeme.

Kako dodijeliti predstavnika za brigu o korisnicima?

Predstavnik za brigu o korisnicima se može dodijeliti na isti način kao i prodajni predstavnik, od strane menadžera zaduženog za proces uključivanja klijenta. Oni će stoga slijediti isti proces kao iz prošlog koraka kako bi dodijelili nekoga za koga vjeruju da će najbolje odgovarati određenom klijentu.

fast customer support - illustration

Koje alate koristiti za dodjelu predstavnika za brigu o korisnicima?

  • sustav za upravljanje vezama s klijentima – za praćenje interakcija i stanja računa
  • imenik kompanije – za pronalazak kontakt informacija za zaposlenike
  • email klijent – za komunikaciju s predstavnikom za brigu o korisnicima koji je zadužen za klijenta

Ugovor je ključni dokument koji navodi uvjete dogovora između vaše kompanije i klijenta.

Zašto je važno potvrditi ugovor?

Ugovor je pravno obvezujući dokument koji navodi uvjete dogovora između dvije ili više stranki. Prije nastavka kupnje, važno je potvrditi ugovor kako bi bili sigurni da su uvjeti pošteni i razumni, svi detalji točni i obje strane sretne s dogovorom o prodajnom procesu..

Kako potvrditi ugovor?

Upravitelj zadužen za proces uključivanja klijenta će pregledati ugovor i pobrinuti se da su svi uvjeti jasni i koncizni. Također će provjeriti da su svi detalji točni i obje strane zadovoljne s dogovorom.

Business Email Templates

Koje alate koristiti za potvrdu ugovora?

  • imenik kompanije – za pronaći kontakt informacije za klijenta
  • email klijent – za komunikaciju s klijentom u vezi ugovora
  • predložak ugovora – za kreiranje nacrta dogovora

Slanje pozdrava vašem klijentu je odličan način za započeti proces uključivanja.

Zašto je važno poslati email dobrodošlice?

Email dobrodošlice je uljudna gesta koja pomaže u ostavljanju dobrog prvog dojma. Također pruža priliku za predstavljanje kompanije, njenih proizvoda i usluga, kao i objašnjavanje što klijent može očekivati od procesa uključivanja.

Kako napisati email dobrodošlice?

Jedna od dužnosti prethodno dodijeljenog predstavnika, koji će se predstaviti u procesu, je slanje emaila dobrodošlice klijentu. Ova poruka bi također trebala uključivati pregled što klijent može očekivati tijekom svog uključivanja, kontakt detalje (npr. email adrese) predstavnika za brigu o korisnicima, priloženu kopiju ugovora i sve ostale relevantne informacije.

Welcome to LiveAgent email

Koje alate koristiti za slanje emaila dobrodošlice?

  • email klijent – za sastavljanje i slanje emaila dobrodošlice
  • imenik kompanije – za pronalazak detalja o klijentu, uključujući kontakt informacije
  • predložak ugovora – za prilaganje primjerka dogovora uz email

Za nastavak procesa uključivanja klijenta, trebate zakazati sastanak s njime, uživo ili online.

Zašto je važno zakazati sastanak s klijentom?

To je najbolja prilika da prođete kroz sve detalje ugovora, odgovorite na sva pitanja koja imaju i osigurate da razumiju dogovor. Taj vam sastanak također daje priliku da objasnite što klijent može očekivati od ostatka procesa uključivanja.

Kako zakazati sastanak s klijentom?

Prodajni predstavnik zadužen za klijenta će zakazati vrijeme i datum koji odgovaraju objema stranama, te će također izabrati najbolji format za sastanak (osobno ili online). Taj proces može biti dio emaila dobrodošlice iz prethodnog koraka.

requestDemo

Koje alate koristiti za zakazivanje sastanka s klijentom?

  • alat za zakazivanje sastanaka – za pronalazak termina koji odgovoara objema stranama
  • softver za video konferencije – za održavanje online sastanka (ako je primjenjivo)

Tijekom sastanka, klijent će vjerojatno imati ključna pitanja i neke brige u vezi procesa uključivanja, ugovora i/ili vašeg budućeg odnosa.

Zašto je važno zapisati sva pitanja i brige klijenta?

To će vam omogućiti da ih riješite tijekom sastanka. Također pomaže da klijent osjeća da ga slušate i ozbiljno razmatrate njegove brige te identificira bilo koja područja gdje će klijentu trebati više objašnjenja.

Kako zapisati sva pitanja i brige klijenta?

Dodijeljeni prodajni predstavnik bi trebao praviti bilješke o bilo kojem problemu koji klijent spomene tijekom sastanka. Alternativno, on može pitati klijenta je li u redu da snima razgovor kako bi ga poslije mogao ponovno slušati i pregledati sve detalje.

Koje alate koristiti za zapisivanje svih pitanja i briga a klijenta?

  • notes (stvarni ili softverski) – za zapisivanje svih pitanja i briga
  • snimač glasa – za snimanje razgovora (ako je primjenjivo)
  • softver za video konferencije – za snimanje online razgovora (ako je primjenjivo)

Dok prolazite kroz pitanja i brige koje je klijent spomenuo, možete identificirati neke potencijalne prepreke na putu.

Zašto je važno katalogizirati sve znakove za uzbunu ili probleme koje klijent ima?

To je prilika da ih izravno riješite i učinite da se klijent osjeća ugodnije u vezi s nastavkom procesa uključivanja. Također im omogućuje da naznače područja gdje će kompanija možda morati napraviti neke promjene.

Kako katalogizirati bilo koje znakove za uzbunu ili probleme koje klijent ima?

Zabilježite bilo koje znakove za uzbunu ili probleme koje klijent iznese. Prodajni predstavnik odgovoran za klijenta ih može zapisati ili snimiti.

Koje alate koristiti za katalogiziranje bilo kojih znakova za uzbunu ili problema koje klijent ima?

  • uređivač teksta – za bilježenje znakova za uzbunu ili problema
  • tablica – za katalogizaciju znakova za uzbunu ili problema i njihovih statusa

Nakon odgovora na sva pitanja i brige, vrijeme je za saznati čemu se točno vaš klijent nada od poslovanja s vama.

Zašto je važno definirati očekivanja klijenta?

To znači da će obje strane biti jednako upoznate sa svime i da neće biti iznenađenja na putu. To je također i prilika za postavljanje realističnih ciljeva o tome što vaša kompanija može pružiti, a što ne.

Kako identificirati očekivanja klijenta?

Tijekom sastanka, trebate izravno pitati klijenta što očekuje. Također se možete raspitati o njegovim ciljevima i težnjama kako bi dobili bolji osjećaj što traže.

informational email templates

Koje alate koristiti za identifikaciju očekivanja klijenta?

  • notes (stvarni ili softverski)
  • uređivač teksta
  • softver za video konferencije

Sada kad znate što klijent želi, vrijeme je za postavljanje nekih ciljeva.

Zašto je važno postaviti dugoročne i kratkoročne ciljeve?

To vam daje plan puta za kretanje vašeg budućeg odnosa s klijentom prema naprijed. Također vam omogućuje da pratite proces i mjerite uspjeh tijekom vremena.

Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve?

Ciljevi trebaju biti specifični, mjerljivi, ostvarivi, relevantni i imati vremenski okvir. Također trebaju biti usklađeni s očekivanjima klijenata.

Koje alate koristiti za postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva?

  • SMART tablica za postavljanje ciljeva – za popisivanje ciljeva
  • alat za upravljanje projektima – za praćenje napretka ciljeva tijekom vremena
  • CRM softver – za praćenje veze s klijentom

Sada kad imate novog klijenta, važno je pohraniti njegove informacije i držati ih ažuriranima.

Zašto je važno voditi brigu o podacima klijenta?

Te informacije će biti korištene za komunikaciju s klijentima, razumijevanje njihovih potreba i pružanje najbolje moguće usluge. Također će pomoći u praćenju vaših interakcija s klijentom i mjerenja njegovog zadovoljstva tijekom vremena..

Kako voditi brigu o podacima klijenta?

Možete koristiti LiveAgent-ove help desk kontakte za pohranu imena klijenta, emaila, telefonskog broja i drugih osobnih informacija. Help desk softver kao što je LiveAgent vam također omogućuje kreiranje prilagođenih polja za kontakte kako bi mogli pohranjivati jedinstvene informacije o vašim klijentima za personaliziraniju komunikaciju.

Contacts in Ticketing system - LiveAgent

Koje alate koristiti za brigu o podacima klijenata?

  • LiveAgent – za pohranu inforamcija o klijentima koristeći njegovu značajku za help desk kontakte

Kada je novi klijent počeo poslovati s vama, vrijeme je da procijenite kako oni koriste vaše usluge ili alate.

Zašto je važno procijeniti kako klijent koristi usluge/alate?

To će vam pomoći da razumijete kako klijent koristi vaše proizvode ili usluge i koristi li njihov puni potencijal. Također vam može pomoći da identificirate područja gdje klijentu možda treba više podrške.

Kako procijeniti klijentovo korištenje usluga/alata?

Postavljanjem izravnih pitanja klijentu, promatranjem njihovog ponašanja, pregledom podataka i analiza i/ili obavljanjem testova korištenja. Zatim možete usporediti te informacije s vašim ciljevima da vidite koliko je usporedivo s načinom korištenja koji klijent koristi.

Analytics overview feature in Customer service software - LiveAgent

Koje alate koristiti za procjenu kako klijent koristi usluge/alate?

  • softver za testiranje korisnika – za promatranje kako klijent koristi vaš proizvod ili uslugu
  • analitički softver – za pregled klijentovih podataka o korištenju
  • upitnik o uključivanju klijenta – za izravno postavljanje pitanja o njihovom iskustvu

Nakon što ste procijenili klijentovo korištenje vaših usluga, zabilježite bilo koje promjene u njihovom ponašanju.

Zašto je važno zabilježiti bilo koje povećanje ili smanjenje korištenja?

To vam omogućava da razumijete koliko dobro klijent koristi vaše proizvode ili usluge. Na temelju tih informacija možete predložiti dodatne usluge ili podršku.

Customer service analysis - illustration

Kako zabilježiti bilo koje povećanje ili smanjenje korištenja?

Praćenjem podataka i analiza tijekom vremena, možete vidjeti promjene u načinu korištenja . Ako primijetite smanjenje korištenja, možete se obratiti klijentu da vidite treba li ikakvu pomoć.

Koje alate koristiti kako bi primjetili bilo koje povećanje ili smanjenje korištenja?

Savjeti za popratne radnje s novim klijentima

  • Pošaljite personaliziranu zahvalnicu unutar 24 sata od susreta s klijentom

Uvijek je dobra ideja poslati zahvalnicu nakon susreta s novim i perspektivnim klijentom. Ovaj popratni email ili druga vrsta poruke pokazuje da vas zanima gradnja veze i da ste zahvalni jer posluju s vama.

  • Dodajte novog klijenta na vaš popis za slanje emailova i šaljite im povremene novosti o vašem poslovanju

Moći ćete ih držati obaviještenima o vašem poduzeću i s vremenom izgraditi snažnu vezu. Kao rezultat toga, bit će skloniji korištenju vaših proizvoda ili usluga u budućnosti.

  • Povežite se s klijentom na društvenim medijima i pratite njihova ažuriranja

Društveni mediji su odličan način da budete u kontaktu sa svojim klijentima – prateći njihova ažuriranja možete više saznati o njima i njihovim interesima. Kao rezulatat toga, moći ćete im pružiti bolju uslugu i smanjiti odljev klijenata.

  • Pozovite klijenta na događaje ili sastanke umrežavanja koji su relevantni u njihovoj industriji

Time ćete pokazati da vas zanima njihovo poslovanje i da im želite pomooći da rastu. To će vam također omogućiti da saznate više o njihovoj industriji i izgradite vašu mrežu.

  • Ponudite besplatne resurse ili usluge konzultacije koje mogu biti korisne za klijenta

To će pokazati klijentu da vas zanima njegov uspjeh te će vam omogućiti da im date važne informacije ili usluge. Mala gesta poput ove može značiti puno u gradnji snažnih veza s klijentom.

  • Povremeno provjerite klijenta da vidite kako mu ide

Ako ih redovno kontaktirate, čak i ako je to samo brzi poziv ili email, možete biti sigurni da su zadovoljni vašim proizvodima ili uslugama. Na taj način im također možete ponuditi dodatnu podršku ako je potrebna.

Pregled kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata

  • Dodijelite prodajnog predstavnika
  • Dodijelite predstavnika za brigu o klijentima
  • Potvrdite ugovor
  • Pošaljite email dobrodošlice
  • Zakažite sastanak s klijentom
  • Navedite sva pitanja i brige klijenta
  • Katalogizirajte sve sumnje ili probleme koje klijent ima
  • Prepoznajte očekivanja klijenta
  • Postavite kratkoročne i dugoročne ciljeve
  • Pratite podatke klijenta koristeći LiveAgent
  • Procijenite kako klijent koristi usluge/alate
  • Primijetite svako povećanje ili smanjenje korištenja

Frequently asked questions

Koliko često trebam ažurirati svoj kontrolni popis za uključivanje novog klijenta?

To ovisi o vašem poduzeću i koliko često se vaši procesi mijenjaju, ali idealno bi bilo da ga ažurirate svaki put kada se dogode promjene u procedurama vaše kompanije, proizvodima ili bazi klijenata. Redovito pregledavanje vašeg popisa da vidite postoje li područja gdje možete poboljšati učinkovitost također može biti korisno.

Mogu li automatizirati dijelove mog procesa za uključivanje novih klijenata korištenjem alata?

Da, koristeći softver kao što je CRM, platforme za email marketing i alati za upravljanje projektima. Korištenje tehnologije za automatizaciju vašeg procesa uključivanja novih klijenata vam može uštedjeti vrijeme i energiju, kao i pomoći u lakšem praćenju vaših novih klijenata.

Kako mogu proces uključivanja novog klijenta učiniti lakšim i za njih i za sebe?

Unaprijed planirajte korake koje ćete poduzeti, tj. slijedite kontrolni popis kao ovaj koji smo vam dali ovdje te se pobrinite da je sve što vaš novi klijent može trebati već spremno i čeka ih kada se priključe. Što više olakšate početak novom klijentu, to će on vjerojatnije biti zadovoljan s vašim uslugama i duže ostati s vama. To zauzvrat povećava prosječni vijek trajanja vašeg klijenta i stope zadržavanja klijenata.

Koje su neke od najčešćih grešaka koja poduzeća prave u procesu uključivanja novog klijenta?

Pri uključivanju novog klijenta postoji velik broj faktora za razmotriti, ali neke od najčešćih grešaka uključuju nedostatak komunikacije o ciljevima i očekivanjima projekta između vas i klijenta, neadekvatno objašnjavanje ili pokazivanje kako vaš proizvod ili usluga radi, nedostatak vremenske crte ili rokova za završetak i nedostatak komunikacije s klijentom nakon završetka posla .

Mogu li outsourcati proces uključivanja mog novog klijenta koristeći usluge treće strane?

Kada odlučujete o tome, zapitajte se: “Hoće li oni moći ponuditi razinu usluge jednaku ili višu od mojih očekivanja?”, “Jesu li sposobni pratiti rast moje kompanije?”, “Može li im se vjerovati pri rukovanju osjetljivim podacima klijenata?” i “Je li njihovo rješenje cjenovno isplativo?”. Ako je odgovor na sva pitanja “DA”, on da je outsourcing procesa uključivanja vašeg novog klijenta možda i najbolja opcija za vaše poduzeće. Ali ako je odgovor “Ne” na bilo koje od pitanja, bolje je da proces uključivanja obavite unutar poduzeća..

 

Povezani resursi

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo