Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kreirajte call centar u 5 min.

Uživajte u kristalno čistim zvukovima i podršci bez hardvera.

  • ✓ Bez troška postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vaš full-stack softver pozivnog centra vas čeka

Lako stupite u kontakt sa svojim kupcima na svim kanalima. LiveAgent, omnichannel softver pozivnog centra zasnovan na oblaku, sve je što će vam trebati kako biste pružili pouzdanu i personaliziranu uslugu svojim kupcima.

Naš VoIP (Voice over Internet Protocol) telefonski sustav pozivnog centra opremljen je naprednim značajkama kao što su IVR, zahtjevi za povratni poziv, ACD, pametno usmjeravanje poziva, preusmjeravanje poziva, neograničeno snimanje poziva i HD video pozivi — i to je tek početak.

Što je call centar softver?

Call centar softver je sustav koji vašem poslovanju omogućuje uspješno rješavanje dolaznih i odlaznih poziva. Pojam call centar softver često se koristi naizmjenično sa softverom kontaktnog centra.

Glavna je razlika u tome što softver kontaktnog centra omogućuje tvrtki povezivanje više kanala u jedno sučelje. Dakle, vaši vas kupci mogu kontaktirati putem telefona, e-pošte, foruma, društvenih mreža, live chata itd.

Prednosti upotrebe softvera pozivnog centra uključuju osiguranje kvalitete, smanjenu stopu napuštanja poziva, poboljšanu učinkovitost agenta, bolje korisničko iskustvo i povećanu prodaju.

Kako i vi možete iskoristiti prednosti LiveAgent-ovog robusnog call centar softvera?

Personalizirano korisničko iskustvo

Softversko rješenje pozivnog centra omogućuje vašim agentima da se učinkovito nose sa svim pozivima korisničke podrške. Ključne značajke koje stvaraju vrhunsko korisničko iskustvo su automatska raspodjela poziva, IVR i interni pozivi.

Svaka tvrtka treba težiti poboljšanju korisničkog iskustva (CX), jer se pozitivna iskustva pamte i često rezultiraju produljenom lojalnošću kupaca i povećanjem prodaje za tvrtke svih veličina.

Povećana produktivnost

Dvije su glavne mogućnosti pozivnog centra koje vam mogu pomoći u povećanju produktivnosti vaših agenata. Jedan od njih je IVR, a drugi je usmjeravanje temeljeno na vještinama koje omogućuje vašem poslovanju da odmah poveže korisnika s ispravnim agentom ili odjelom.

IVR stvara bolje kupovno putovanje kupaca jer je manja vjerojatnost kako će vaši korisnici biti neuspješno prebačeni. Kao rezultat toga, agenti za korisničku podršku mogu učinkovito riješiti više upita.

Poboljšana kvaliteta tima službe za korisnike

Jedna standardna značajka koja je prilično nedovoljno iskorištena, ali stvarno korisna je neograničeno snimanje poziva. Mnoga poduzeća pretpostavljaju kako se koristi samo kao sredstvo prevencije protiv pravnih radnji. Međutim, ovo je također sjajan način da odredite područja poboljšanja.

Call centar s neograničenom poviješću

Softver call centra LiveAgent-a izravno je integriran sa svim komunikacijskim kanalima koji koristite za komunikaciju sa svojim kupcima i potencijalnim klijentima

Softver za call centar u oblaku

Uštede
bez premca

Internetski pozivni centar LiveAgent-a je isplativo rješenje za domaće i međunarodne dolazne i odlazne pozive. Nema skrivenih naknada za upotrebu niti dodatnih troškova. Stalno dodajemo nove značajke i poboljšavamo naš softver, tako da će vaš virtualni pozivni centar uvijek biti opremljen najnovijom tehnologijom – besplatno.

Pouzdan, profesionalni call centar

LiveAgent call centar pouzdan je i skalabilan, što ga čini savršenim rješenjem za male i velike tvrtke. Nudimo 24/7 podršku na više komunikacijskih kanala, 365 dana u godini i na više jezika.

Jednostavan, ali moćan call centar

Postavite svoj virtualni pozivni centar i počnite pružati profesionalnu glasovnu podršku za nekoliko minuta. Odaberite svog pružatelja VoIP-a s popisa naših partnera, postavite neograničene uređaje za agente i počnite odgovarati na telefonske pozive izravno iz preglednika.

Počnite koristiti naš call centar softver već danas

Postavljanje vašeg call centra ne mora biti noćna mora. S LiveAgent-om možete započeti sa samo nekoliko klikova.

reporting dashboard in liveagent

Kompletan pregled vašeg rješenja za kontakt centar

Osigurajte da se vaš telefonski pozivni centar pravilno koristi i da vaši kupci dobivaju najbolju moguću uslugu nadgledanjem statistike poziva, korištenja, dostupnosti i ocjena agenta putem objedinjene nadzorne ploče za izvještavanje u naprednim analitičkim značajkama LiveAgent-a.

Prepoznajte nedostatke u izvedbi pregledavanjem svih mjernih podataka call centra i poboljšajte izvedbu svoje usluge.

Koristite naš CRM ili integrirajte vaš

LiveAgent nudi ugrađeni CRM , ali se također besprijekorno integrira s drugim glavnim CRM-ovima. Spremajte, uređujte i pregledavajte podatke svojih kupaca u stvarnom vremenu kako biste osigurali najbolje moguće korisničko iskustvo.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Moćna automatizacija za workflow management

LiveAgent višekanalni call centar opremljen je moćnim značajkama automatizacije koje mogu povećati produktivnost vaših agenata. Automatizirajte distribuciju zadataka (uključujući pozive pomoću ACD-a), svakodnevne i ponavljajuće zadatke i dajte agentima kontakt centra fleksibilnost usredotočenja na važnije zadatke koji poboljšavaju zadovoljstvo i lojalnost kupaca, a istovremeno vode do više prodajnih mogućnosti.

Jednostavno upravljajte vašim radnicima na daljinu

Danas je rad na daljinu novo normalno. Morate imati poslovne alate kako biste udovoljili tim novim uvjetima. LiveAgent nudi centar za pozive u oblaku za najbolju optimizaciju daljinske radne snage kako biste mogli automatizirati procese, pregledavati podatke i učiniti više za svakog udaljenog agenta.

go remote

Iznimna privatnost podataka i sigurnost

LiveAgent softver call centra usklađen je s GDPR-om, enkriptiran HTTPS-om i uspješno je prošao provjeru Google OAuth API provjere.

Union icon

Sigurnost
proizvoda

Naše rješenje kontaktnog centra temeljeno na oblaku radi na sigurnoj vezi pomoću HTTPS protokol-a. Sva komunikacija između vašeg preglednika i kontaktnog centra u oblaku je šifrirana, uključujući vaše chatove, pozive call centra i komunikaciju e-poštom.

Cloud icon

Sigurnost
podatkovnog centra

Poslužitelji LiveAgenta hostani su na Tier III + ili IV ili PCI DSS, SSAE-16 ili ISO 27001. Objekti naših podatkovnih centara nalaze se u zaštićenom perimetru s sigurnosnim zonama najviše razine, 24-satnom zaštitom s posadom, CCTV video nadzorom, identifikacijom više faktora i još mnogo toga.

Web icon

Sigurnost
mreže

Naša je mreža zaštićena zaštitnim zidovima, najboljom router tehnologijom, sigurnim HTTPS prometom preko javnih mreža i mrežnim tehnologijama za otkrivanje i/ili prevenciju provala (IDS/IPS) koje nadziru i/ili blokiraju zlonamjerni promet i mrežne napade.

Funkcionalnosti call centar softvera

Interni pozivi
Softver pozivnog centra LiveAgent podržava neograničene besplatne pozive među svim agentima kontakt centra. Omogućite svojim agentima pozivnog centra da jedni drugima pomažu u rješavanju upita kupaca u stvarnom vremenu.
Višekanalni help desk softver
Naš omnichannel softver kontaktnog centra prikuplja poruke kupaca s više komunikacijskih kanala, uključujući softver našeg pozivnog centra, Facebook, Instagram, Viber, Twitter, chat uživo, portal kupaca i e-poštu.
Click-to-call i mail-to mogućnosti
Naš internetski pozivni centar ima mogućnost pozivanja bilo kojeg telefonskog broja na webu. Jednostavno kliknite broj koji želite nazvati, a LiveAgent će učiniti sve ostalo. LiveAgent također može koristiti protokole za slanje e-mailova.
Transferi poziva
Softver call centra LiveAgent nudi preusmjeravanje poziva. Kontrolirani prijenosi povećavaju zadovoljstvo kupaca jer osiguravaju da je pozivatelj povezan s drugim agentom call centra prije prekida poziva.
VoIP call centar
Softver pozivnog centra LiveAgent integrira se s više od 99% pružatelja VoIP usluga . Ne vidite željenog VoIP partnera na popisu? Obratite nam se i rado ćemo ga dodati na naš popis.
Funkcionalnost povratnog poziva
Povećajte zadovoljstvo kupaca omogućavanjem kupcima da zatraže povratne pozive kada vaši agenti kontakt centra nisu dostupni za primanje poziva.
Call centar softver za odlazne pozive​
Podržavajte svoje kupce proaktivno kontaktirajući ih s našim softverom za odlazne pozivne. Poboljšajte odnose s kupcima, optimizirajte odlazne interakcije s kupcima i stvorite više mogućnosti prodaje.
Usmjeravanje poziva na osobne uređaje
Agenti imaju mogućnost usmjeravanja dolaznih poziva na osobni uređaj, poput mobilnog telefona. To omogućava agentima da nastave pružati korisničku podršku u pokretu ili na uređaju po svom izboru.
Mogućnost povezivanja više uređaja i brojeva mobitela
Povežite neograničen broj uređaja i telefonskih brojeva sa svojim rješenjem pozivnog centra. LiveAgent je kompatibilan s hardverom i uređajima za virtualne pozive poput softfona.
Omnichannel agentsko sučelje
Kontaktni centar LiveAgent-a nudi kontekstualno bogatu radnu površinu za agente. Osnažite svoje agente kontaktnog centra s jednostavnim prijelazima između odgovaranja na pozive i pronalaženja važnih podataka o kupcima. LiveAgent olakšava pronalaženje svih kontekstualnih informacija o putovanju kupca u rješavanju problema od početka do kraja.
Nativne i third-party CRM integracije
Osigurajte da vaši agenti u svakom trenutku pružaju informirane i personalizirane usluge integriranjem vašeg omiljenog CRM-a s našim web centrom za pozive. Ako nemate preferirani CRM softver, slobodno upotrijebite naš izvorni alat za upravljanje odnosima s kupcima koji je dostupan izravno na ploči s informacijama/detaljima o ticketima.
Integracija računalne telefonije (CTI)
Integrirajte svoja stolna računala, prijenosna računala i hardverske telefone sa LiveAgent-om. S lakoćom odgovarajte na pozive i istovremeno im pružite besprijekornu korisničku podršku.
In-app push obavijesti
Omogućite push obavijesti na radnoj površini, a softver vašeg kontaktnog centra upozorit će vas push obaviješću svaki put kad se završi razgovor, poziv ili dolazni ticket.
Zapisnik poziva
Pregledajte zapisnike poziva kako biste pronašli podatke o pozivima koje su vaši agenti kontakt centra uputili, primili, odgovorili ili propustili u određenom vremenskom razdoblju. Proučavanje dnevnika vašeg pozivnog centra može vam pomoći poboljšati kvalitetu usluge pomažući vam u prepoznavanju praznina u performansama među različitim odjelima i skupinama agenata.
IVR
Softver pozivnog centra LiveAgent podržava složena IVR stabla. Snimite vlastite IVR poruke ili prenesite unaprijed snimljene datoteke i smjestite ih u svoj sustav glasovnog odgovora kako biste pozivatelje usmjerili na odgovarajuće odjele ili agente.
Automatska distribucija poziva
Naša aplikacija call centra automatski usmjerava i distribuira pozive prema prioritetu agenta ili slučajnom rasporedu. Odaberite koja vam postavka najviše odgovara, kao i ostale prilagođene postavke, poput vremena pauze između poziva.
Snimanje poziva
LiveAgentov softver kontakt centra ima neograničene mogućnosti snimanja poziva. Svaki telefonski poziv koji je upućen, primljen ili na koji je odgovoreno putem LiveAgent-a automatski se bilježi i pohranjuje. Može se reproducirati u bilo kojem trenutku. Snimanje poziva koristite za osiguranje kvalitete, obuku ili pravne svrhe.
Softfoni
Softver pozivnog centra LiveAgent kompatibilan je sa svim pružateljima softfona, uključujući Bria, ZoiPer i Linphone. Pretvorite bilo koje stolno računalo, prijenosno računalo, mobitel ili tablet u udaljeni softverski uređaj pozivnog centra za korisničku podršku u pokretu.
Call centar softver za dolazne pozive
Za dolazne telefonske pozive nije potrebno kontinuirano nadzirati više uređaja. Naš softver za dolazne pozive pouzdan je alat koji će vas obavijestiti u aplikaciji kad god vas korisnik pokušava kontaktirati na jednom od vaših povezanih uređaja ili telefonskih brojeva.
Ugrađena baza znanja
Poboljšajte zadovoljstvo i lojalnost kupaca pružajući svojim klijentima 24/7 podršku, čak i kad su agenti vašeg kontakt centra izvan mreže. Nuđenje rješenja za samoposluživanje, kao što je baza znanja ispunjena korisnim člancima, FAQ-ima i forumom zajednice, neophodno je za svako moderno poslovanje.
Povijesni izvještaji
Koristite naše povijesne izvještaje za kontinuirano poboljšanje vaše korisničke usluge. Stvorite trakaste grafikone, linijske grafikone, tortne grafikone ili grafikone područja i segmentirajte podatke prema tjednima, mjesecima, godini ili prilagođenom datumskom rasponu kako biste saznali kako svaki agent, kanal, tim ili odjel radi. Pogledajte koliko je poziva bilo upućeno, propušteno, odgovoreno i koliko je trajao svaki poziv. LiveAgent nudi beskrajne mogućnosti izvještavanja.
Softver za video pozive
Naš internetski softver za kontakt centre omogućava agentima videopoziv s kupcima. Pružite više personalizirane podrške za jačanje odnosa s kupcima i poboljšanje korisničkog iskustva.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo uslugu prebacivanja podataka i postavki s najpopularnijih help desk rješenja.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Ostanite organizirani s jedinstvenim agentskim sučeljem

LiveAgent call centar je lagan za korištenje, ali dovoljno moćan da impresionira profesionalce. Nudmo intuitivan UI s jedinstvenim agentskim sučeljem u vidu a centraliziranog univerzalnog inbox-a.. Svaka komunikacija s korisnikom uredno je pohranjena u višekanalnom sustavu i može joj se lako pristupiti koristeći oznake, specijalne filtere ili tražilicu.

Pružajuči našim agentima holistički pregled svakog ticketa I korisnikovog puta u rješavanju problema, vaši agenti mogu osigurati ugodno, personalizirano iskustvo podrške vašim korisnicima, neovisno o kojem kanalu komunikacije se radi.

Kontaktni centar kojim je lako upravljati

LiveAgent softver za call centar je felksibilan, skalabilan, u potpunosti prilagodljiv i lagan za korištenje. Neovisno o tome djelujete li u e-commerce, zdravstvu, edukaciji, automobilksoj ili SaaS industriji, tehnologije našeg kontakt centra kao štu su IVR I CVD unaprijediti će vaš process pružanja podrške i spajati korisnike s odgovarajućim odjelima ili agentima.

Real-time-chat

Sve-u-jednom rješenje za pozivni centar za mala poduzeća i velike organizacije

Povežite sve vase račune na društvenim mrežama s našim kontakt centrum i budite sigurni kako su vaši podaci sigurni. LiveAgent help desk softver integrira se s Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber-om.

LiveAgent help desk softver može se pohvaliti najbržim live chat widgetom na tržištu. Pretvorite posjetitelje web stranice u kupce u nekoliko sekundi. Kontaktirajte proaktivno i ponudite personaliziranu i stručnu pomoć i uživajte u poboljšanom zadovoljstvu korisnika, istovremeno generirajući više prodaje.

Usmjeravajte sve korisničke upute u jedan centralizirani sandučić, koristeći naš ticketing softver. Dodijelite tickete različitim odjelima I agentima I organizirajte upite prema oznakama, prioritetu ili datumu zaprimanja. Pratite korisnički put rješavanja problema od starta do završetka, kroz različite kanale podrške s našimhibridnim ticket stream-om.

Kreirajte i stilizirajte vašu vlastitu bazu znanja koristeći naš WYSIWYG (What You See Is What You Get) editor. Povećajte zadovoljstvo korisnika pružajući im mogućnost samoučenja koristeći alate kao što su članci s uputama, FAQ ili forume zajednice.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Mnogobrojne mogućnosti prilagodbe

LiveAgent-ov softver za call centar je feksibilan, skalabilan I namijenjen timskoj suradnji. Zbog činjenice što različita podiuzeća imaju različite potrebe, naš kontakt centar je potpuno prilagodljiv.

Naš softver može biti skaliran za operacije svih veličina i namjene, bilo da je vaš kontakt centar specijaliziran za dolazne pozive korisnika, odlazne pozive za prodaju ili oboje. Naši profesionalni konzultatni I tehničko osoblje može vam pomoći u kreiranju najefikasnijeg rješenja koje ispunjava sve vase zahtjeve.

Bilo da djelujete u zdravstvenoj industriji, SaaS, automobilksoj, ili bilo da imate tim na lokaciji ili remote timove, LiveAgent može biti prilagođen vašim potrebama.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje vrhunske podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Napredan, povoljan, jednostavan za korištenje i višekanalni call centar softver

Union icon

Izvanredna sigurnost

LiveAgent-ov softver kontaktnog centra usklađen je s GDPR-om, Google OAuth verificiran, HTTPS enkriptiran, i sprema podatke o korisnicima u Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili u ISO 27001 certificiranim objektima.

Euro

Povoljan softver

LiveAgent call centar softver je ponuđen u besplatnom paketu pretplate. Nudimo besplatni call centar softver kao i naprednu verziju po povoljnoj cijeni.

Cloud icon

Cloud-based SaaS

LiveAgent je rješenje pozivnog centra temeljeno na oblaku. Pristupite snažnim značajkama vašeg kontakt centra s lakoćom svaki dan.

Višekanalno, personalizirano iskustvo

Dajte svojim kupcima mogućnost da vas kontaktiraju putem preferiranih kanala podrške. Bilo putem live chata, e-maila, poziva, videa, društvenih mreža ili web chata, LiveAgent je spreman pružiti besprijekorno višekanalno korisničko iskustvo koje vaši klijenti očekuju.

Pružite visoko personaliziranu, stručnu i kontekstima bogatu uslugu s našim rješenjem kontakt centra i uživajte u poboljšanim dugotrajnim odnosima s kupcima, veće zadovoljstvo kupaca, poboljšana lojalnost kupaca i više prodajnih mogućnosti.

Što misle naši korisnici?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Svi kanali podrške na jednom mjestu

LiveAgent-ov softver za call centar integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Call center software FAQ

Što je softver za call centar?

Softver call centra rješenje je koje pomaže tvrtkama da upravljaju dolaznim telefonskim pozivima svojih kupaca. Može imati mnoštvo značajki poput centraliziranih telefonskih poziva s fiksnih ili web stranica, inteligentnog usmjeravanja, automatskog biranja ili čak snimanja poziva. Softver pozivnog centra također bi trebao pomoći agentima pozivnog centra da pristupe važnim informacijama o svojim kupcima, kao što su povijest narudžbi, podaci o kontaktima i prethodne tickete..

Kako radi softver za call centar?

Call centar softver centralizira i usmjerava pozive s fiksnih ili web stranica u vaš softver. Ako kupac nazove, softver skenira svoju bazu podataka kupaca kako bi utvrdio ima li prethodnih podataka o pozivatelju. Tada agent pristupa tim informacijama i pregledava ih prije nego što se javi na poziv. U međuvremenu, poziv je u redu čekanja. Jednom kada se odgovore, pozivi se snimaju u svrhu obuke i kvalitete.

Što je IVR?

IVR

Koja je funkcija call centra?

Glavna funkcija call centra je omogućiti kupcima da nazovu tvrtke s bilo kojim pitanjem u vezi s proizvodima, pravilima, povratima, funkcionalnošću, rješavanjem problema ili povratnim informacijama.

Koliko košta softver za call centar?

Cijena ovisi o kvaliteti odabranog softvera. LiveAgent je cjelovito rješenje službe za pomoć koje uključuje i pozivni centar. Cijena se određuje na temelju toga koliko agenata vaša tvrtka treba mjesečno. Naša sveobuhvatna pretplata sadrži cjeloviti call centar, koji iznosi 39 USD mjesečno po agentu.

Koje su pogodnosti softvera za call centar?

Pogodnosti call centar softvera uključuju poboljšanu učinkovitost agenta, angažman kupaca, korisničko iskustvo i povećanu prodaju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo