Agenti korisničke podrške se suočavaju s različitim upitima klijenata, kao što su emailovi, pozivi, live chat, društveni mediji i više.
Odgovaranje na upite klijenata putem različitih platformi je izazov samo po sebi. Nije važno koliko ste vješti kao agent, ponekad vas neprestano prebacivanje između sučelja jednostavno umori.
Dodajte na to nervozne klijente i sada možemo razgovarati o stresnim situacijama.
Dakle, ako tražite memove korisničke podrške kao odušak za stres, definitivno ste na pravom mjestu. Međutim, skrivamo nešto u rukavu. Također vam želimo pružiti mogućnosti rješavanja određenih situacija kako bi kreirali bolje iskustvo za obje strane.
Primjer #1
Ako usred razgovora s klijentom primijetite da koristi netočne izraze, pokušajte suosjećati s klijentom. Nema svatko istu pozadinu kao i vi. Dakle, žargon ili određeni tehnički izrazi koje vi koristite svakodnevno njima mogu biti novi.
Dakle, koji je pristup? Definirajte određene izraze na početku razgovora. Nadalje, ako klijent i pogriješi, nastojte suosjećati s njim i uvjerite se da obojica znate o čemu pričate.
Primjer #2
Ovaj mem korisničke podrške prikazuje ponavljajuću situaciju kada klijent ima problem, ali ne može uprijeti prstom u dio koji je pogrešan. Najbolji pristup ovoj situaciji je postaviti precizna pitanja koja vas mogu voditi do pronalaska i rješavanja problema. Važno je ostati smiren i fokusiran. Nije svaki klijent tehnički potkovan.
Bonus savjet
Rukovanje s uznemirenim klijentima, posebno kad nemate prikladan softver za korisničku podršku, se može lako oteti kontroli i podvrgnuti vaše agente stresu.
Stres na radnom mjestu obično znači više dana na bolovanju, pad motivacije i sveukupnu lošu izvedbu na poslu. Briga za zaposlenike je važnija no ikad. Ako su vaši zaposlenici sretni, vaši klijenti će također biti sretni.
Dakle, kako kreirati okruženje bez stresa za vaše agente?
Da, dijeljenje memova korisničke podrške će sigurno podići raspoloženje ali imamo par korisnih savjeta za kreiranje okruženja bez stresa na radnom mjestu.
1. Omogućite prave alate
Zapošljavanje pravih agenata s pravim setom vještina i iskustvom je ključno. Međutim, ako ne omogućite prave alate, čak će i najbolji agenti imati problema s pružanjem podrške vašim klijentima.
Softver korisničke podrške je višekanalno rješenje koje pomaže vašim agentima da se ne moraju prebacivati između platformi kako bi odgovorili na upite klijenata. Nadalje, možete kreirati jedinstvena pravila automatizacije s hrpom značajki za automatizaciju dosadnih zadataka. Kada je softver korisničke podrške tu, vaši agenti rade efektivnije i efikasnije.
Go omnichannel with LiveAgent!
Provide a seamless customer experience and increase the efficiency of your support agents with LiveAgent. Test a 14-day free trial and see the results right away.
2. Minimizirajte prekide
Prekidi remete tijek rada agenata. Ako se to često događa, može uzrokovati stresnu interakciju s klijentom jer vaši agenti mogu izgubiti fokus. Jedan od načina minimiziranja prekida je kreiranje pravila za komunikaciju putem jedne dodijeljene platforme.
Na primjer, možete kreirati različite poslovne kanale na Slacku. Agent može uključiti notifikacije za važne poslovne kanale i odgovarati odmah ako je potrebno, dok su ostali, nevažni kanali utihnuti. To može spriječiti nepotrebne prekide i kreirati stabilan tijek rada bez stresa.
3. Dozvolite svojim agentima da izraze mišljenje
Dajte svojim agentima priliku za prijedloge. Oni su prvi ljudi s kojima vaši klijenti imaju kontakt. Obično imaju bolji uvid te mogu imati odlične i vrijedne prijedloge. Nadalje, omogućavajući da vaši agenti izraze svoje brige i prijedloge stvarate siguran prostor u kojem se vaši agenti osjećaju saslušano i cijenjeno. Sve u svemu, to može kreirati okruženje bez stresa s poboljšanim tijekom rada.
Da zaključimo, agenti se sreću s velikim brojem različitih klijenata. Važno je povremeno se opustiti i nasmijati uz koji dobar mem korisničke podrške, no još je važnije da agenti uče iz svake izazovne situacije. S druge strane, vaš posao je kreirati okruženje bez stresa za vaše agente kako bi osigurali poboljšanu produktivnost i bolje korisničko iskustvo.
Podijelite ovaj članak
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!