Besplatni ticketing softver

Besplatni ticketing softver omogućuje vam pojednostavljivanje komunikacije s kupcima na više kanala. Svi upiti kupaca primaju se u jedan univerzalni inbox i imaju isti ujednačen izgled.

Besplatni ticketing softver nevjerojatno je koristan za tvrtke svih veličine. Donosi jasnoću agentima, poboljšava vrijeme odziva i povećava zadovoljstvo kupaca.

I Poboljšanje stope zadovoljstva kupaca najbolja je besplatna inicijativa koju pokrećete za svoje poslovanje. Prema Forbesu, 84% tvrtki koje rade na poboljšanju svog korisničkog iskustva izvještava o povećanju prihoda.

Prednosti besplatnog ticketing rješenja

Implementirajte besplatni ticketing softver i steknite ove prednosti:

Brže vrijeme odgovaranja

Besplatne ticketing značajke pomažu vam umanjiti ukupno vrijeme provedeno na rješavanju problema s kupcem.

Jedinstvena točka za kontakt

Vaš tim za podršku može na jednom mjestu obrađivati sve zahtjeve kupaca s više kanala.

Poboljšana produktivnost agenata

Upravljajući svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.

emails on tablet - illustration

Značajke besplatnog ticketing softvera

Naš besplatni ticketing softver prima tickete s četiri kanala – live chat, e-mail, pozivni centar i baza znanja.

Live chat: Razgovarajte s posjetiteljima vaše web stranice prije nego što napuste vašu stranicu. Pomozite im u procesu kupnje i otkrijte njihove bolne točke..

Call centar: Dodajte svoj telefonski broj u LiveAgent i počnite upućivati ​​i primati telefonske pozive putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. Pohranite neograničene snimke poziva u LiveAgent-u.

E-mail: Primajte sve zahtjeve za korisničku podršku s različitih kanala i obrađujte ih iz jednoh univerzalnog inboxa.

Baza znanja: Primite obavijest kad primite komentare na forumima korisničkih portala. Prikupite važne povratne informacije i nove ideje od svojih kupaca.

Ograničenja besplatnog ticketing softvera

Želimo da koristite naš besplatni ticketing sustav, međutim moraju se postaviti ograničenja kako bi se smanjila zlouporaba. Sljedeća su ograničenja na snazi:

7-dnevna povijest ticketa: Nećete moći vidjeti sve poruke starije od 7 dana.

Jedna integracija: Ne više od jedne e-mail adrese, gumba za chat uživo, telefonskog broja, obrasca za kontakt.

Računi na društvenim mrežama: Nema integracije s Facebookom, Instagramom, Twitterom.

Značakle koje nedostaju: Višestruke značajke, automatizacija i pravila su ograničeni u ovom planu.

developer support illustration

Besplatni ticketing softver briše zastoje u korisničkoj podršci

Sporo vrijeme odgovaranja

12% Amerikanaca kaže kako im najveću frustraciju s korisničkom podrškom izaziva “sporost” Statista

Manjak jasnoće na više medija

72% ispitanika smatra kako je loš znak kada moraju njihov problem objasniti više puta/agenata. Dimensional Research

Manjak transparentnosti

72% korisnika izjavilo je kako kada kontaktiraju korisničku podršku očekuju da agenti “znaju tko su, što su prije kupili i sl.” Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Isprobajte LiveAgent već danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Započnite s našim besplatnim rješenjem za live chat i nadogradite na verziju koja se plaća u bilo kojem trenutku da biste dobili neograničenu povijest ticketa, više funkcija i bez ograničenja broja gumbova za chat, e-mail adresa, telefonskih brojeva i obrazaca za kontakt.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako besplatna probna verzija ticketing softvera može pomoći vašem timu?

Besplatna probna verzija ticketing softvera omogućuje vašim agentima da se upoznaju sa sustavom, a također odmah pruža i bolju pomoć u korisničkoj podršci. Pomoću automatiziranih zadataka u jednom jedinstvenom sustavu agenti mogu upravljati s više upita za manje vremena i truda. Štoviše, agenti mogu smanjiti količinu ticketa stvaranjem pronicljivih članaka baze znanja, poput vodiča s uputama.

Koje su prednosti ticketinga?

Prednosti ticketinga uključuju zadržavanje kupaca, zadovoljstvo kupaca, povećani prihod, poboljšani tijek rada zaposlenika, smanjeno radno opterećenje i konkurentsku prednost.

Koje je najbolje besplatno ili jeftino online rješenje za korisničku podršku?

LiveAgent nudi besplatan račun i povoljnu pretplatu za svako poduzeće koje želi odmah poboljšati svoje usluge podrške. Isprobajte pretplatu ili zauvijek koristite besplatni račun.

Related Articles to Besplatni ticketing softver
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Help Desk Softver bez napora

U ovom tekstu se nudi usporedba help desk softvera, a posebno se ističe LiveAgent kao brz i učinkovit sustav koji nudi korisničku podršku 24/7. Također se spominju nagrade koje je sustav dobio. Tekst se fokusira na korisničke potrebe i ističe prednosti LiveAgenta u odnosu na konkurenciju.

Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Help Desk Softver bez napora

Ova stranica nudi usporedbu help desk rješenja s fokusom na cijene, ocjene korisnika i značajke. Tu je i omnikanalno rješenje s izvornim live chatom i pozivnim centrom. Tvrtka LiveAgent nudi najbrže postavljanje sustava te najbolju korisničku podršku 24/7. Njihove značajke su pouzdane i imaju brojne nagrade, a svoj višekanalni help desk mogu postaviti u vrlo kratkom vremenu.

Saznajte 12 najboljih praksi i savjeta za tiketing sustav koje možete usvojiti već danas i tako poboljšati efektivnost i efikasnost svoje korisničke podrške.

Tiketing sustav – najbolje prakse

Ovaj tekst govori o važnosti osnaživanja timova za podršku kako bi bolje radili s klijentima. Preporučuje se osigurati da agenti imaju jednostavan pristup informacijama i alatima te ovlasti za donošenje odluka. Također se govori o označavanju unutar softvera za podršku i standardnim porukama koje mogu poboljšati efikasnost tima. Konačno, spominje se praćenje izvedbe agenata putem sustava za upravljanje tiketima koji nude analitiku kao što su količina tiketa, broj zaostalih tiketa i vrijeme rješavanja tiketa.

Besplatni softver korisničke podrške je alat koji vam pomaže organizirati operacije, procese i sve ostale zadatke unutar vašeg odjela za korisničku službu.

Besplatni softver za korisničku podršku

Besplatni sustav korisničke podrške može biti efikasan za organizaciju operacijskih aktivnosti, ali je potrebno osigurati dobar trening za tehničku podršku kako bi se slijedile najbolje prakse. Potrebno je točno odrediti probleme klijenta i neprestano komunicirati s njim o napretku u rješavanju problema. Komunikacija s klijentom treba biti razumljiva za njega, a besplatni softver za podršku je važan alat u ovom procesu.

Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s njime za 5 minuta.

Help Desk Softver bez napora

Live chat je koristan alat za svaki posao, a naš live chat widget ima najbrže performanse na tržištu te se lako implementira za povećanje prihoda do 48%. Pozivni centar omogućuje personaliziranu korisničku uslugu za povećanje stope rješavanja problema do 56% i koristi se uz osnovne značajke LiveAgent softvera. Saznajte više o live chatu i pozivnom centru.

Tiketing sustav – najbolje prakse

Saznajte 12 najboljih praksi i savjeta za tiketing sustav koje možete usvojiti već danas i tako poboljšati efektivnost i efikasnost svoje korisničke podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo