Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Besplatni ticketing softver

Besplatni ticketing softver omogućuje vam pojednostavljivanje komunikacije s kupcima na više kanala. Svi upiti kupaca primaju se u jedan univerzalni inbox i imaju isti ujednačen izgled.

Besplatni ticketing softver nevjerojatno je koristan za tvrtke svih veličine. Donosi jasnoću agentima, poboljšava vrijeme odziva i povećava zadovoljstvo kupaca.

I Poboljšanje stope zadovoljstva kupaca najbolja je besplatna inicijativa koju pokrećete za svoje poslovanje. Prema Forbesu, 84% tvrtki koje rade na poboljšanju svog korisničkog iskustva izvještava o povećanju prihoda.

Prednosti besplatnog ticketing rješenja

Implementirajte besplatni ticketing softver i steknite ove prednosti:

Clock icon

Brže vrijeme odgovaranja

Besplatne ticketing značajke pomažu vam umanjiti ukupno vrijeme provedeno na rješavanju problema s kupcem.

Cloud icon

Jedinstvena točka za kontakt

Vaš tim za podršku može na jednom mjestu obrađivati sve zahtjeve kupaca s više kanala.

Tachometer icon

Poboljšana produktivnost agenata

Upravljajući svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.

undraw emails 6uqr

Značajke besplatnog ticketing softvera

Naš besplatni ticketing softver prima tickete s četiri kanala – live chat, e-mail, pozivni centar i baza znanja.

Live chat: Razgovarajte s posjetiteljima vaše web stranice prije nego što napuste vašu stranicu. Pomozite im u procesu kupnje i otkrijte njihove bolne točke..

Call centar: Dodajte svoj telefonski broj u LiveAgent i počnite upućivati ​​i primati telefonske pozive putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. Pohranite neograničene snimke poziva u LiveAgent-u.

E-mail: Primajte sve zahtjeve za korisničku podršku s različitih kanala i obrađujte ih iz jednoh univerzalnog inboxa.

Baza znanja: Primite obavijest kad primite komentare na forumima korisničkih portala. Prikupite važne povratne informacije i nove ideje od svojih kupaca.

Ograničenja besplatnog ticketing softvera

Želimo da koristite naš besplatni ticketing sustav, međutim moraju se postaviti ograničenja kako bi se smanjila zlouporaba. Sljedeća su ograničenja na snazi:

7-dnevna povijest ticketa: Nećete moći vidjeti sve poruke starije od 7 dana.

Jedna integracija: Ne više od jedne e-mail adrese, gumba za chat uživo, telefonskog broja, obrasca za kontakt.

Računi na društvenim mrežama: Nema integracije s Facebookom, Instagramom, Twitterom.

Značakle koje nedostaju: Višestruke značajke, automatizacija i pravila su ograničeni u ovom planu.

developer support

Besplatni ticketing softver briše zastoje u korisničkoj podršci

Clock

Sporo vrijeme odgovaranja

12% Amerikanaca kaže kako im najveću frustraciju s korisničkom podrškom izaziva “sporost” Statista

Group 370 icon

Manjak jasnoće na više medija

72% ispitanika smatra kako je loš znak kada moraju njihov problem objasniti više puta/agenata. Dimensional Research

Zoom icon

Manjak transparentnosti

72% korisnika izjavilo je kako kada kontaktiraju korisničku podršku očekuju da agenti “znaju tko su, što su prije kupili i sl.” Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Isprobajte LiveAgent već danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Započnite s našim besplatnim rješenjem za live chat i nadogradite na verziju koja se plaća u bilo kojem trenutku da biste dobili neograničenu povijest ticketa, više funkcija i bez ograničenja broja gumbova za chat, e-mail adresa, telefonskih brojeva i obrazaca za kontakt.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako besplatna probna verzija ticketing softvera može pomoći vašem timu?

Besplatna probna verzija ticketing softvera omogućuje vašim agentima da se upoznaju sa sustavom, a također odmah pruža i bolju pomoć u korisničkoj podršci. Pomoću automatiziranih zadataka u jednom jedinstvenom sustavu agenti mogu upravljati s više upita za manje vremena i truda. Štoviše, agenti mogu smanjiti količinu ticketa stvaranjem pronicljivih članaka baze znanja, poput vodiča s uputama.

Koje su prednosti ticketinga?

Prednosti ticketinga uključuju zadržavanje kupaca, zadovoljstvo kupaca, povećani prihod, poboljšani tijek rada zaposlenika, smanjeno radno opterećenje i konkurentsku prednost.

Koje je najbolje besplatno ili jeftino online rješenje za korisničku podršku?

LiveAgent nudi besplatan račun i povoljnu pretplatu za svako poduzeće koje želi odmah poboljšati svoje usluge podrške. Isprobajte pretplatu ili zauvijek koristite besplatni račun.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo