Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Besplatan softver korisničke službe

Poboljšajte komunikaciju sa svojim korisnicima s LiveAgent tarifom koja je zauvijek besplatna. S neograničenim besplatim agentima, e-poštom, čavrljanjem uživo, pozivima i obrascima za kontakt bit ćete spremni održavati vaše korisnike uvijek sretnima i odanima.

Vaši se zahtjevi za podršku više neće gubiti niti zaboravljati kada imate svu komunikaciju iz različitih kanala za podršku lijepo posloženu u jednom univerzalnom pretincu ulazne pošte.

Što je uključeno u LiveAgent besplatnu tarifu:

Free Ticketing SystemBesplatan softver za zahtjeve za podršku

Besplatan softver korisničke službeBesplatno čavrljanje uživo

Call centerBesplatni pozivni centar

Knowledge baseBesplatna baza znanja

Free Unlimited AgentsBesplatni neograničeni agenti

Definition of customer engagement

Je li besplatni softver korisničke službe za vas?

Jasno nam je da ako pokrećete novo poslovanje da je ponekad teško napraviti financijsko ulaganje u softver za korisničku službu u ranoj fazi. Zbog toga omogućavamo besplatnu tarifu korisničke službe koja obuhvaća glavne kanale podrške i značajke zahtjeva za podršku.

LiveAgent će pomoći vašem timu da učinkovitije radi kako biste mogli uštedjeti vrijeme i privući nove korisnike pružanjem korisničke podrške na svim komunikacijskim kanalima.

Prednosti besplatnog rješenja korisničke službe

Implementirajte besplatan softver korisničke službe u svoje poslovanje i steknite ove prednosti

Clock icon

Brže vrijeme odgovora

Značajke korisničke službe pomažu vam smanjiti ukupno vrijeme potrošeno na rješavanje problema korisnika.

funnel

Jedinstvena točka za kontakt

Vaš tim za pružanje podrške može riješti sve korisničke zahtjeve s više kanala na jednom mjestu.

Increase icon

Poboljšana produktivnost vaših agenata

Upravljanjem svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.

Popis značajki uključenih u besplatnu tarifu

Besplatna LiveAgent tarifa je ograničena i ne uključuje sve značajke zahtjeva za podršku i službe za korisnike, kao što je automatizacija, pravila, sporazumi SLA, računi društvenih mreža i napredni izvještaji… Pogledajte i usporedite koje značajke su uključene ili nisu u besplatnu tarifu.

Free help desk software migration

Besplatan račun

7-dnevna povijest zahtjeva za podršku

Ograničene integracije

Bez računa društvenih mreža

Značajke koje nedostaju

star

Račun koji se plaća

Već od $15 /mjesečnoo

Neograničena povijest zahtjeva za podršku

Više dostupnih značajki

U redu, vidjeli ste prednosti, ali u čemu je fora?

Želimo da se kompanije prijave za našu besplatnu LiveAgent tarifu, koriste osnovne značajke službe za korisnike, ali istovremeno su nam potrebna ograničenja kako bismo smanjili zloupotrebe. Na taj način možemo pomoći manjim tvrtkama da rastu i potencijalno prijeđu na naše tarife koje nisu ograničene s punim kompletom značajki.

 

Kako bi vaša besplatna LiveAgent tarifa bila aktivna, prijavite se na svoj račun barem jednom u svakih 21 dan, inače će vaš račun biti automatski uklonjen. Možete prijeći sa svoje besplatne tarife u bilo kojem trenutku kako biste dobili neograničenu povijest zahtjeva za podršku, više značajki i neograničen broj gumba za čavrljanje uživo, adresa e-pošte, brojeva telefona i obrazaca za kontakt.

 

Poštena politika korištenja

Želimo osigurati da svi naši korisnici mogu uživati u našoj usluzi i uspješno ju koristiti bez obzira na ikakve uvjete.
Ako neki korisnici koriste previše podataka ili ne poštuju pravila što može utjecati na druge korisnike, možda ćemo kontaktirati takve kršitelje i razgovarati s njima o promjeni korištenja i ograničenja ili otkazati njihove račune.
Također zadržavamo pravo promjene ograničenja računa bez prethodne najave.

 

Ograničenja besplatne LiveAgent tarife:

Scale without any problems

7-dnevna povijest zahtjeva za podršku

Nećete moći vidjeti sve poruke koje su starije od 7 dana.

Person holding a pen in the left hand

JEDNA integracija

Ne više od jedne adrese e-pošte, gumba čavrljanja uživo, telefonskog broja, obrasca za kontakt.

LiveAgent suitable tool for social listening

Bez računa društvenih mreža

Nema integracije s Facebookom, Instagramom, Twitterom.

features you need

Značajke koje nedostaju

U ovoj su tarifi ograničene višestruke značajke, automatizacije i pravila.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s najpopularnijih rješenja službe za korisnike.

badges
quick quality customer service through live chat

Besplatan alat za čavrljanje uživo

Komunicirajte s posjetiteljima vaše web stranice prije nego ju napuste. Pomozite im s procesom kupnje i otkrijte njihove slabe točke.

Jeste li spremni koristiti čavrljanje uživo kako biste povećali svoj prihod i smanjili odljev?

Besplatan sustav zahtjeva za podršku

Jedno sučelje za upravljanje svim komunikacijskim kanalima. Primajte sve zahtjeve za podršku svojih korisnika s različitih kanala i obrađujte ih u jednom dijeljenom pretincu ulazne pošte. Svaki se korisnički zahtjev pretvara u zahtjev za podršku, omogućavajući agentima jednostavnije, brže i učinkovitije rješavanje problema.

Create-Ticket

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo potpomognutu uslugu migracije s najpopularnijih rješenja službe za korisnike.

badges
Inbound and Outbound Call Center Software

Besplatni pozivni centar

Dodajte svoj broj telefona u LiveAgent i započnite uspostavljati i primati pozive preko preglednika, telefona ili mobilnih aplikacija. Pohranjujte neogranične snimke poziva u LiveAgent; to vam može pomoći oko pravnih pitanja čime ćete osigurati ugled svoje kompanije.

Besplatna baza znanja

Kada napravite bazu znanja, vaši korisnici mogu sami pronaći rješenja bez kontaktiranja korisničke podrške. Zato vaši agenti mogu iskoristiti ovakve situacije i potrošiti više vremena usredotočujući se na hitne i bitne probleme.

Pomoću kreiranja foruma možete napraviti zajednicu s vašim korisnicima pomoću koje možete pomagati jedni drugima.

Pogledajte zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver korisničke službe?

Softver korisničke službe je objedinjeno rješenje za svaku tvrtku koja može imati problema s obrađivanjem velikih količina korisničkih upita. Osim toga, on omogućava vašoj službi za korisnike učinkovito bavljenje korisničkim problemima s jednog sučelja.

Koji je najbolja besplatna korisnička služba?

Najbolja se besplatna korisnička služba razlikuje za svaku tvrtku. Kako biste odabrali najbolju za svoju kompaniju, predlažemo da pregledate platforme za recenzije softvera kako biste usporedili značajke, cijene i mogućnosti prilagodbe. Ovakvim istraživanjem možete brzo i učinkovito odabrati najbolju besplatnu korisničku službu na temelju potreba i preferenci vaše kompanije.

Zašto male kompanije trebaju softver korisničke službe?

Ako tražite način za poboljšanje korisničkog iskustva i stjecanja kompetitivne prednosti, tada je softver korisničke službe pravi izbor za vas. Softver korisničke službe može odmah transformirati vaše malo poslovanje. Odanost korisnika počinje pružanjem fantastične korisničke podrške.

Je li LiveAgent besplatan?

LiveAgent je rješenje korisničke službe za sve vrste poslovanja. Budući da svako poslovanje ima svoje potrebe, nudimo 3 različite pretplate s različitim skupovima značajki. Osim toga, nudimo i besplatni račun zauvijek, što je posebno dobra mogućnost za bilo kojeg samostalnog poduzetnika ili startup.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo