Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dosta vam je vašeg softvera za zahtjeve za podršku?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa sustava zahtjeva za podršku na tržištu.

  • ✓ Bez nakande za instalaciju    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna   
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Jeste li spremni za svoj novi sustav za izdavanje zahtjeva za podršku?

Vaš softver za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku nije u skladu s vašim očekivanjima? Potrebna vam je alternativa? Naša detaljna usporedba će rasvjetliti najpopularnije sustave za izdavanje zahtjeva za podršku.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zašto je LiveAgnet najbolja alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku?

Social customer service templates

Više od 130 integracija

Call center agent provind support via phone

Neograničena pohrana

Person drafting the integration flow

Više značajki

Person speaking multiple languages

Podrška 24/7

Značajke Liveagent Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
SysAid Helpdesk.com
Usporedi Helpdesk i LiveAgent.
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
Ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
SysAid je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Helpdesk.com je dobio ukupnu ocjenu 4.6 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
SysAid je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Helpdesk.com je dobio ocjenu 4.8 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
SysAid je dobio ocjenu 4.5 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Helpdesk.com je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$15/mjesečno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$5/mjesečno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
nepoznato
$4/mjesečno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$15/mjesečno/agent Cijena u američkim dolarima po agentu mjesečno.
Upozorenja / eskalacije
Upozorenja i eskalacije za zahtjeve za podršku i ugovore o razini podrške na temelju prioriteta i unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi upozorenja i eskalacije.
Zendesk nudi upozorenja i eskalacije.
SysAid nudi upozorenja i eskalacije.
Helpdesk.com nudi upozorenja i eskalacije.
Help Scout nudi upozorenja i eskalacije.
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku određenim odjelima i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje.
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje.
SysAid nudi automatizirano preusmjeravanje.
Helpdesk.com nudi automatizirano preusmjeravanje.
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje.
Upravljanje pozivnim centrom
Centralizirana upravljačka ploča za uspostavljanje, primanje i upravljanje poziva.
LiveAgent nudi upravljanje pozivnim centrom.
Zendesk nudi upravljanje pozivnim centrom.
SysAid does ne nudi upravljanje pozivnim centrom.
Helpdesk.com ne nudi upravljanje pozivnim centrom.
Help Scout nudi upravljanje pozivnim centrom.
Prilagodljiv brending
Mogućnost korištenja bez oznake brenda.
LiveAgent nudi prilagodljiv brending.
Zendesk nudi prilagodljiv brending.
SysAid nudi prilagodljiv brending.
Helpdesk.com nudi prilagodljiv brending.
Help Scout nudi prilagodljiv brending.
Integracija e-pošte
Mogućnost povezivanja softvera za sustav zahtjeva za podršku s nekoliko adresa e-pošte za primanje, odgovaranje i sastavljanje e-poruka izravno iz softvera.
LiveAgent nudi integraciju e-pošte.
Zendesk nudi integraciju e-pošte.
SysAid nudi integraciju e-pošte.
Helpdesk.com nudi integraciju e-pošte.
Help Scout nudi integraciju e-pošte.
Praćenje komunikacije
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Saznajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu ili na kojoj se stranici nalaze.
LiveAgent nudi praćenje komunikacije.
Zendesk nudi praćenje komunikacije.
SysAid nudi praćenje komunikacije.
Helpdesk.com nudi praćenje komunikacije.
Help Scout nudi praćenje komunikacije.
Upravljanje bazom znanja
Značajka koja omogućava korisnicima kreiranje i upravljanje sveobuhvatnim repozitorijima znanja.
LiveAgent nudi upravljanje bazom znanja.
Zendesk nudi upravljanje bazom znanja.
SysAid nudi upravljanje bazom znanja.
Helpdesk.com ne nudi upravljanje bazom znanja.
Help Scout nudi upravljanje bazom znanja.
Macro/odgovori na temelju obrasca
Značajka koja omogućava korisnicima kreiranje unaprijed određenih odgovora na često postavljana pitanja koji se mogu unijeti jednim klikom.
LiveAgent nudi macro/odgovore na temelju obrasca.
Zendesk nudi macro/odgovore na temelju obrasca.
SysAid nudi macro/odgovore na temelju obrasca.
Helpdesk.com nudi macro/odgovore na temelju obrasca.
Help Scout nudi macro/odgovore na temelju obrasca.
Komunikacija na nekoliko kanala
Povezuje nekoliko linija komunikacije (kao što je e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže) kako bi ujednačila sve poruke i omogućila korisnicima odgovaranje na njih iz softvera sustava za zahtjeve za podršku.
LiveAgent nudi komunikaciju na nekoliko kanala.
Zendesk nudi komunikaciju na nekoliko kanala.
SysAid nudi komunikaciju na nekoliko kanala.
Helpdesk.com nudi komunikaciju na nekoliko kanala.
Help Scout ne nudi komunikaciju na nekoliko kanala.
Nadzor mreže
Nadzire status vašeg sustava/mreže da vidi jesu li svi sustavi aktivni i rade li na odgovarajući način.
LiveAgent nudi nadzor mreže.
Zendesk nudi nadzor mreže.
SysAid ne nudi nadzor mreže.
Helpdesk.com ne nudi nadzor mreže.
Help Scout nudi nadzor mreže.
Čavrljanje u stvarnom vremenu
Nativni widget za čavrljanje uživo koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
LiveAgent nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Zendesk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
SysAid nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Helpdesk.com ne nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Help Scout nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Udaljeni pristup/kontrola
Mogućnost udaljenog pristupa i kontrole korisničkog računala za brže rješavanje problema.
LiveAgent ne nudi udaljeni pristup/kontrolu.
Zendesk ne nudi udaljeni pristup/kontrolu.
SysAid nudi udaljeni pristup/kontrolu.
Helpdesk.com ne nudi udaljeni pristup/kontrolu.
Help Scout ne nudi udaljeni pristup/kontrolu.
Izvještavanje/analitika
Analitička upravljačka ploča koja omogućava korisnicima kreiranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
SysAid nudi izvještavanje/analitiku.
Helpdesk.com nudi izvještavanje/analitiku.
Help Scout ne nudi izvještavanje/analitiku.
Samoposlužni portal
Značajka koja vam omogućava kreiranje korisničkog portala na kojem se vaši korisnici mogu registrirati za pristup svojim prošlim zahtjevima za podršku te sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Zendesk nudi samoposlužni portal.
SysAid nudi samoposlužni portal.
Helpdesk.com ne nudi samoposlužni portal.
Help Scout nudi samoposlužni portal.
Upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA)
Značajka koja vam omogućava upravljanje i nadzor SLA logova, SLA usklađenost i ostalo.
LiveAgent nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Zendesk nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
SysAid nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Helpdesk.com ne nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Help Scout nudi upravljanje ugovorom o razini usluge (SLA).
Integracija s društvenim mrežama
Integracije s popularnim društvenim mrežama kao što je Facebook.
LiveAgent nudi integracije s društvenim mrežama.
Zendesk nudi integracije s društvenim mrežama.
SysAid ne nudi integracije s društvenim mrežama.
Helpdesk.com ne nudi integracije s društvenim mrežama.
Help Scout ne nudi integracije s društvenim mrežama.
Upravljanje zahtjevima za podršku
Upravljajte zahtjevima za podršku pomoću prijenosa zahtjeva za podršku, spajanja, dijeljenja, označavanja kao neželjene, odgođene i ostalo.
LiveAgent nudi upravljanje zahtjevima za podršku.
Zendesk nudi upravljanje zahtjevima za podršku.
SysAid nudi upravljanje zahtjevima za podršku.
Helpdesk.com nudi upravljanje zahtjevima za podršku.
Help Scout nudi upravljanje zahtjevima za podršku.
Konfiguracija radnog toka
Pravila automatizacije koja se mogu implementirati kako bi se ubrzao proces korisničke podrške.
LiveAgent podržava konfiguraciju radnog toka.
Zendesk podržava konfiguraciju radnog toka.
SysAid podržava konfiguraciju radnog toka.
Helpdesk.com podržava konfiguraciju radnog toka.
Help Scout ne podržava konfiguraciju radnog toka.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Sve na jednom mjestu

Naš softver za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku podržava pristup više korisnika i usmjerava sve poruke s društvenih mreža, e-pošte, čavrljanja uživo i telefona u jedinstveni pretinac ulazne pošte.

Uštedite na pohrani

LiveAgent nudi neograničenu pohranu za vaše zahtjeve za podršku, dokumente i snimke poziva, za razliku od mnogih naših konkurenata. 

To je još jedan razlog zašto smo najbolja alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku.

Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Nađite vremena za povećanje prodaje

LiveAgent se ponosi najbogatijim značajkama automatizacije, čineći to najboljom alternativom za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku u odnosu na vašeg trenutnog dobavljača.

Pojednostavite procese automatizacijom dosadnih zadataka kao što je dodjela oznaka i odgovornosti ili odgovaranje na e-poštu.

Informacije nadohvat ruke

Naša alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku uklanja potrebu za vanjskim alatima pružanjem ugrađene alternative.

Na primjer, naš ugrađeni sustav CRM omogućava agentima da vide informacije o korisnicima i odgovaraju na zahtjeve za podršku s jednog sučelja.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software

Zapeli ste?

Naša alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku nudi besplatno interno čavrljanje unutar aplikacije i pozive.

Kako bi bila još jednostavnija, naša alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku vam pomaže da dijelite ID oznaku zahtjeva za podršku na koji se može kliknuti sa svojim kolegama.

Budite u prednosti

Uštedite svojim agentima više od 15 sati posla svaki dan stvaranjem unaprijed definiranih odgovora na često postavljana pitanja u obliku unaprijed pripremljenih poruka.

Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Poboljšajte vrijeme odgovora za 26 %

Primili ste zahtjev za podršku koji sadrži nekoliko zahtjeva?Razdijelite ga u dva dijela kako biste osigurali brže rješavanje problema.

S druge pak strane, spajanje dvaju ili više zahtjeva za podršku u jedan će osigurati da ne gubite vrijeme odgovarajući na isti zahtjev nekoliko puta.

Potpuno prilagodljiv

LiveAgent je 100% skalabilan i prilagodljiv potrebama vašeg poslovanja, bilo da ste na putu prema zvijezdama ili sezonski trebate smanjivati obujam posla.

Help desk templates
Reports-Liveagent-feature

Ostvarite više

Najbolja alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku vam omogućava da ostvarite puno toga.

Saznajte koliko zahtjeva za podršku primate svaki mjesec, na koliko ih je odgovoreno pravovremeno, koji uvjeti ugovora SLA nisu ispunjeni i tko je za njih odgovoran.

Pretvorite to u igru

Čini li softver za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku svakodnevni posao zabavnim?

Naša je alternativa za sustav za izdavanje zahtjeva za podršku jedna od najboljih jer omogućava agentima igranje igrica koje potiču zdravo natjecanje i povećavaju učinkovitost. 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent spaja odlično čavrljanje uživo, sustav za izdavanje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogućava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Evo što naši klijenti kažu

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo