Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dosadila vam je vaša alternativa za softver za podršku preko društvenih mreža?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za podršku preko društvenih mreža na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost odustajanja bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Izluđuju vas softveri za podršku na društvenim mrežama?

Preuzmite kontrolu nad svojim kanalima društvenim mreža pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža. Naše vam integrirano rješenje omogućava da uhvatite svaku poruku, komentar ili spominjanje svog brenda, što dovodi do pozitivne percepcija brenda, većeg zadovoljstva korisnika i povećane prodaje.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Značajke Liveagent Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
Groove
Usporedi Groove i LiveAgent.
Help Scout
Usporedi Kayako i LiveAgent.
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Groove je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Groove je dobio ocjenu 4.5 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Help Scout je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Groove je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.8
Help Scout je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
Groove je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Help Scout je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$15-$39/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$59-$199/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$18-$45/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$25-$40/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$25-$40/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Instagram
Integracija za Instagram koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Instagram.
Zendesk ne nudi integraciju za Instagram.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Instagram.
Groove ne nudi integraciju za Instagram.
Help Scout ne nudi integraciju za Instagram.
Facebook
Integracija za Facebook koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Facebook.
Zendesk nudi integraciju za Facebook.
Zoho Desk nudi integraciju za Facebook.
Groove nudi integraciju za Facebook.
Help Scout nudi integraciju za Facebook.
Messenger
Integracija za Facebook Messenger koja dohvaća sve izravne poruke i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na izravne poruke iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Facebook Messenger.
Zendesk nudi integraciju za Facebook Messenger.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Facebook Messenger.
Groove nudi integraciju za Facebook Messenger.
nije navedeno
Twitter
Integracija za Twitter koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Twitter.
Zendesk nudi integraciju za Twitter.
Zoho Desk nudi integraciju za Twitter.
Groove nudi integraciju za Twitter.
Help Scout ne nudi integraciju za Twitter.
Whatsapp
Integracija za Whatsapp koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
Dolazi uskoro LiveAgent trenutačno ne nudi integraciju za WhatsApp, ali radi se na tome. Uskoro ćemo objaviti više informacija!
Zendesk nudi integraciju za Whatsapp.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Whatsap.
Groove ne nudi integraciju za Whatsapp.
Help Scout ne nudi integraciju za Whatsapp.
Viber
Integracija za Viber koja dohvaća sve komentare i spominjanja i pretvara ih u zahtjeve za podršku. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja iz softvera za pružanje korisničke podrške preko društvenih mreža.
LiveAgent nudi integraciju za Viber.
Zendesk ne nudi integraciju za Viber.
Zoho Desk ne nudi integraciju za Viber.
Groove ne nudi integraciju za Viber.
Help Scout ne nudi integraciju za Viber.
Praćenje komunikacije
Pratite ponašanje posjetitelja svoje web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu stranicu i na kojoj su stranici.
LiveAgent nudi praćenje komunikacije.
Zendesk nudi praćenje komunikacije.
Zoho Desk nudi praćenje komunikacije.
Groove nudi praćenje komunikacije.
Help Scout nudi praćenje komunikacije.
Komunikacija na više kanala
Povezuje se s nekoliko linija komunikacije (kao što su e-pošta, čavrljanje uživo, pozivni centar i društvene mreže) kako bi usmjerio sve poruke i omogućio agentima da odgovaraju na njih iz softvera za korisničku službu preko društvenih mreža.
LiveAgent podržava komunikaciju na više kanala.
Zendesk podržava komunikaciju na više kanala.
Zoho Desk podržava komunikaciju na više kanala.
Groove podržava komunikaciju na više kanala.
Help Scout podržava komunikaciju na više kanala.
Automatizirano preusmjeravanje
Automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku u određene odjele i agentima na temelju unaprijed određenih uvjeta.
LiveAgent nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Zendesk nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Ograničeno Zoho Desk nudi ograničen broj (do 5, 15 ili 30) pravila automatiziranog preusmjeravanja zahtjeva za podršku ovisno o cijeni tarife.
Groove ne nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Help Scout nudi automatizirano preusmjeravanje zahtjeva za podršku.
Mjerenje učinkovitosti
Omogućava korisnicima stvaranje izvještaja o učinkovitosti prema kanalu, odjelu i agentu.
LiveAgent nudi mjerenje učinkovitosti.
Zendesk nudi mjerenje učinkovitosti.
Zoho Desk nudi mjerenje učinkovitosti.
Groove nudi mjerenje učinkovitosti.
Help Scout nudi mjerenje učinkovitosti.
Upravljanje grupama
Omogućava agentima kreiranje grupa za kontakt za segmentaciju za marketing i prodaju.
LiveAgent nudi upravljanje grupama.
Zendesk nudi upravljanje grupama.
Zoho Desk ne nudi upravljanje grupama.
Groove ne nudi upravljanje grupama.
Help Scout ne nudi upravljanje grupama.
Označavanje na društvenim mrežama
Omogućava agentima označavanje kupaca kada odgovaraju na njihove upite preko društvenih mreža preko softvera za korisničku podršku za društvene mreže.
LiveAgent nudi označavanje na društvenim mrežama.
Zendesk nudi označavanje na društvenim mrežama.
Zoho Desk ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
Groove nudi označavanje na društvenim mrežama.
Help Scout ne nudi označavanje na društvenim mrežama.
Praćenje brenda
Omogućava korisnicima praćenje određenih ključnih riječi na Twitteru slanjem svakog Tweeta koji sadrži ključnu riječ u softver u obliku zahtjeva za podršku.
LiveAgent nudi praćenje brenda.
Zendesk ne nudi praćenje brenda.
Zoho Desk ne nudi praćenje brenda.
Groove ne nudi praćenje brenda.
Help Scout ne nudi praćenje brenda.
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi rješavali zahtjeve za podršku.
LiveAgent podržava suradnju.
Zendesk podržava suradnju.
Ograničeno Zoho Desk značajke za suradnju su ograničene na tarife za profesionalce i kompanije.
Groove podržava suradnju.
Help Scout podržava suradnju.
Upravljanje s više računa
Omogućava korisnicima povezivanje nekoliko računa društvenih mreža (na primjer, dva računa s Facebooka ili tri računa s Twitter) sa softverom korisničke službe preko društvenih mreža.
LiveAgent podržava upravljanje s više računa.
Zendesk ne podržava upravljanje s više računa.
Ograničeno Ograničen broj računa e-pošte, widgeta za povratne informacije, obrazaca za web i računa društvenih mreža može biti spojen sa sustavom Zoho Desk.
Groove podržava upravljanje s više računa.
Help Scout ne podržava upravljanje s više računa.
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava stvaranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje/analitiku.
Zendesk nudi izvještavanje/analitiku.
Ograničeno U sustavu Zoho Desk pristup do upravljačke ploče za izvještavanje/analitiku ograničen je u svim tarifama u tarifi Enterprise.
Groove nudi izvještavanje/analitiku.
Help Scout nudi izvještavanje/analitiku.

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Poboljšajte svoj ugled na društvenim mrežama

Budite brend o kojem svi govore! Poboljšajte preporuke preko usmene predaje i povećajte prodaju pružanjem odlične korisničke podrške putem društvenih mreža.

Počnite pokazivati svoju jaku online prisutnost pomoću naše alternative za službe za korisnike društvenih mreža već danas!

Odgovorite na svaki komentar, poruku i spominjanje

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža su vaše tajno oružje za organizaciju i jasnost na različitim društvenim mrežama. Usmjerite svaku poruku, komentar i spominjanje u jedinstvenu objedinjenu upravljačku ploču kako biste osigurali da ste odgovorili na sve poruke. Besprijekorna usluga vas čeka!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše integracije društvenih mreža sadrže

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža

Povećajte prodaju pomoću poruka preko Vibera

Komunicirajte s korisnicima preko Vibera i povećajte prodaju! Jednostavno odgovarajte na poruke o prodaji, promocijama i posebnim ponudama.

Nadgledajte svoje konkurente

Iskoristite naše alate za osluškivanje društvenih mreža koji vam omogućavaju nadzor jedinstvenih ključnih riječi. Zanima vas što se govori o vašim konkurentima? Jednostavno ih nadzirite ih na Twitteru zahvaljujući našoj alternativi za službe za korisnike društvenih mreža.

twitter
Live chat templates

Ugasite požar prije nego postane prekasno

Navlače vas uznemireni korisnici? Reagirajte prije nego bude prekasno i prije nego vas otkažu! Nadzirite sva spominjanja svog poslovanja/brenda na Twitteru (čak i kada niste izravno označeni) i pridružite se razgovoru. Počnite ispravljati nedostatke već danas!

Uživajte u vrhunskoj sigurnosti

Dijeljenje informacija za prijavu je stvar prošlosti! Osnažite svoje agente podrške pomoću dijeljenog stolnog računala za agente koji im omogućava suradnju i odgovaranje na pitanja s društvenih mreža bez potrebe da se prijave u svaku pojedinu platformu.

Security lock and badge
Performance-report-1

Uklonite nered i poboljšajte produktivnost

Poboljšajte produktivnost svog tima preko 35 % pomoću alternativa za službe za korisnike društvenih mreža. Uklonite ometanja koja sažeci sadržaja na Instagramu, Twitteru i Facebook predstavljaju odgovaranjem na sve poruke i obavijesti sa svog stolnog računala za agente. Podravite se s memeovima i beskonačnim pregledavanjem!

Učite iz razgovora zahtjeva za podršku koji imaju kontekst

Ne vidite širu sliku? Alternative za službe za korisnike društvenih mreža vam omogućavaju da uvijek budete u toku! Pratite put rješavanja svakog korisničkog problema preko čavrljanja uživo, društvenih mreža, e-pošte ili telefona u jednom razgovoru zahtjeva za podršku. Tako je jednostavno!

tour 02
crm integrations

Pružajte brze i personalizirane odgovore

Iskoristite napredne značajke koje nude alternative za službu za korisnike društvenih mreža kao što su ugrađeni CRM ili unaprijed pripremljene poruke. Uštedite do 15 sati svaki tjedan tako da imate sve korisničke informacije kod sebe i pripremljene odgovore.

Pružajte odličnu uslugu u pokretu

Moderna vremena zahtijevaju moderna rješenja. Odgovarajte na upite s društvenih mreža u pokretu pomoću naše mobilne aplikacije koja je dostupna na Google Play i App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Rasteretite se od dosadnih zadataka

Alternative za službe za korisnike društvenih mreža nude bogate mogućnosti automatizacije. Automatizirajte dosadne zadatke koji se ponavljaju kao što je praćanje i dodjela zadataka ili oznaka i ostalo. Mogućnosti su beskonačne.

Učite, poboljšavajte, nadvladajte

Poboljšajte svoju uslugu (kao i korisničko iskustvo koje pružate) pomoću naših značajki za analitiku i izvještavanje. Učite iz podataka u stvarnom vremenu i prilagodite svoju strategiju pružanja usluga prema tome.

Reports-Liveagent-feature
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Nešto nije u redu?

Nećemo vas ostaviti na cjedilu! Tu smo za vas 24/7 i nudimo podršku na nekoliko jezika. Kontaktirajte nas preko čavrljanja uživo, e-pošte ili preko telefona u bilo kojem trenutku.

Zašto je LiveAgent najbolja alternativa za službe za korisnike društvenih mreža?

Uštedite više s LiveAgentom

Saznajte koliko možete uštedjeti na značajkama službe za pomoć na društvenim mrežama uz našu zgodnu usporedbu cijena za LiveAgent i njegove konkurente.

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto biste se odlučili za LiveAgent kao alternativu softveru za podršku na društveni, mrežama?

S LiveAgentom imate kontrolu nad podrškom na društvenim mrežama. Naše rješenje temeljeno na oblaku pruža vam help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cijene su jednostavne, a plaćate samo ono što koristite. Možete dodavati, mijenjati ili brisati agente i usluge.

Koje značajke društvenih mreža nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi mnoštvo značajki društvenih mreža, kao što su Facebook integracija, Viber integracija, Instagram integracija i integracija Twittera.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo