Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tražite live chat alternativu?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za čavrljanje uživo na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otkrijte najbolje alternative za chat uživo

Vaše čavrljanje uživo ne odgovara vašim očekivanjima? Jeste li spremni za alternativu za čavrljanje uživo?

 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Značajke Liveagent LiveChat Inc.
Usporedi LiveChat Inc. i LiveAgent.
Intercom
Usporedi Intercom i LiveAgent.
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
Olark
Usporedi Olark i LiveAgent.
Ocjene
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveChat Inc. je dobio ukupnu ocjenu 4.6 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Intercom je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Olark je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
Intercom je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
Olark je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Intercom je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zndesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
Olark je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
LiveChat Inc. je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu.
4.0
Intercom je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
Olark je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$29-$39/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$19-$59/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$39-$49/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$49-$99/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$19/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Unaprijed pripremljeni odgovori
Napravite unaprijed pripremljene odgovore na često postavljana pitanja koji se mogu implementirati jednim klikom.
LiveAgent nudi unaprijed pripremljene odgovore.
LiveChat Inc. nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Intercom nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Zendesk nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Olark nudi unaprijed pripremljene odgovore.
Prilagodljiv brending
Mogućnost korištenja bez brenda
LiveAgent nudi prilagodljiv brending.
LiveChat Inc. nudi prilagodljiv brending.
Intercom nudi prilagodljiv brending.
Zendesk nudi prilagodljiv brending.
Olark nudi prilagodljiv brending.
Geo-targetiranje
Šaljite posjetiteljima svoje web stranice personalizirane pozive na čavrljanje ili im prikažite prilagođene višejezične gumbe za čavrljanje na temelju njihove geografske lokacije.
LiveAgent nudi geo-targetiranje.
LiveChat Inc. nudi geo-targetiranje.
Intercom nudi geo-targetiranje .
Zendesk nudi geo-targetiranje.
Olark nudi geo-targetiranje.
Offline obrazac
Omogućite posjetiteljima web stranice da vas kontaktiraju van radnog vremena pomoću offline obrazaca za čavrljanje koji se automatski pretvaraju u zahtjeve za podršku i na njih se može odgovoriti tijekom radnog vremena.
LiveAgent nudi offline obrasce.
LiveChat Inc. nudi offline obrasce.
Intercom ne nudi offline obrasce.
Zendesk nudi offline obrasce.
Olark nudi offline obrasce.
Proaktivno čavrljanje
Automatski pozovite posjetitelje svoje web stranice na čavrljanje na temelju unaprijed određenih pravila.
LiveAgent nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
LiveChat Inc. nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Intercom nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Zendesk nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Olark nudi proaktivne pozive na čavrljanje.
Dijeljenje zaslona
Dijeljenje zaslona između korisnika i agenta za brže rješavanje problema.
LiveAgent nudi dijeljenje zaslona.
LiveChat Inc. nudi dijeljenje zaslona.
Intercom ne nudi dijeljenje zaslona.
Zendesk ne nudi dijeljenje zaslona.
Olark ne nudi dijeljenje zaslona.
Prebacivanje/Preusmjeravanje
Automatsko preusmjeravanje ili ručno prebacivanje čavrljanja agentima koji su najbolje opremljeni za odgovaranje na korisnička pitanja.
LiveAgent nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
LiveChat Inc. nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Intercom nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Zendesk nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Olark nudi prebacivanje/preusmjeravanje čavrljanja.
Integracija s trećim stranama
Integracije s popularnim softverom, alatima i mrežama, kao što su društvene mreže, sustavi CRM ili obrađivači plaćanja.
LiveAgent nudi integracije s trećim stranama.
LiveChat Inc. nudi integracije s trećim stranama.
Intercom nudi integracije s trećim stranama.
Zendesk nudi integracije s trećim stranama.
Olark nudi integracije s trećim stranama.
Zavirivanje u poruke
Prikaz u stvarnom vremenu onoga što korisnik unosi u okvir za čavrljanje.
LiveAgent nudi zavirivanje u poruke.
LiveChat Inc. nudi zavirivanje u poruke.
Intercom ne nudi zavirivanje u poruke.
Zendesk ne nudi zavirivanje u poruke.
Olark ne nudi zavirivanje u poruke.
Neograničena povijest čavrljanja
Nema ograničenja u broju transkripata čavrljanja koji se spremaju i kojima je moguće bilo kada pristupiti.
LiveAgent nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Samo u tarifama $39+/mjesečno U sustavu LiveChat Inc. Neograničena povijest čavrljanja nije dostupna u tarifi $19 mjesečno po agentu.
Intercom nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Zendesk nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Olark nudi neograničenu povijest čavrljanja.
Nadzor neograničenog broja posjetitelja
Nema ograničenja u broju posjetitelja web stranice koje možete nadzirati.
LiveAgent nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
LiveChat Inc. nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Intercom nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Zendesk nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Olark nudi nadzor neograničenog broja posjetitelja.
Oznake čavrljanja
Dodajte oznake svakom razgovoru kako biste odmah vidjeli njegov sadržaj ili kako bi ga bilo lakše pronaći.
LiveAgent nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
Samo u tarifama $39+/mjesečno U sustavu LiveChat Inc. oznake čavrljanja nisu dostupne u tarifi $19 mjesečno po agentu.
Intercom nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
Zendesk nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.
Olark nudi označavanje čavrljanja/oznake čavrljanja.

Vjeruje nam više od 30.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nadzirite ponašanje i uključite se u pravom trenutku

Pretvorite posjetitelje web stranice u korisnike koji plaćaju pomoću personaliziranih poziva na čavrljanje na temelju CRM uvida i praćenja ponašanja.

Otkrijte koje stranice vaš korisnik pregledava, koliko dugo i tko ih je uputio na vašu web stranicu.

Poboljšajte učinkovitost agenata pomoću unaprijed pripremljenih poruka

Uštedite si do 15 sati rada tjedno odgovaranjem na često postavljana pitanja pomoću unaprijed pripremljenih poruka.

Napravite neograničen broj odgovora i implementirajte ih jednim klikom.

Canned messages Macros LiveAgent
live chat

Postavite čavrljanje uživo u nekoliko sekundi

Kopirajte i zalijepite komadić našeg koda na vašu web stranicu kako biste počeli pratiti i razgovarati s posjetiteljima vaše web stranice u stvarnom vremenu.

Prilagodite pomoću nekoliko klikova

Odaberite gumbe za čavrljanje, prozore za čavrljanje te obrasce prije čavrljanja i za offline način rada iz naše galerije ili napravite vlastite pomoću našeg CSS-a.

LiveAgent-customize-chat-window

Budite u toku

Predvidite potrebe svakog korisnika tako da provirite u to što tipkaju u okvir za čavrljanje prije nego pošalju.

Potaknite pozivino iskustvo pomoću našeg ugrađenog sustava CRM koji vam omogućava da vidite sve informacije o korisniku, prethodne kupnje i upite.

integrated kb 2

Laka podrška koja poboljšava prodaju

Osnažite svoje korisnike samoposlužnim alatima koji su izravno integrirani u vaš widget za čavrljanje. Smanjite već danas opterećenje zahtjevima za podršku pomoću naše alternative za čavrljanje uživo!

Zaustavite lošu korisničku uslugu

Držite na oku učinkovitost svog tima.

Prilagodite smjene agenata prema količini čavrljanja i najvećem opterećenju, nazdirite tko s kime čavrlja i vidite što govore te učite iz ocjena agenata.

Reports-Liveagent-feature

Povežite točkice

Nema više pretpostavljanja ili nagađanja.

Pratite tijek rješavanja korisničkog zahtjeva za podršku od početka do kraja preko različitih kanala u jednom razgovoru zahtjeva za podršku.

Pružajte neprestanu podršku

LiveAgent nudi offline značajku za čavrljanje koja omogućava posjetiteljima web stranice da vas kontaktiraju čak i nakon radnog vremena.

Saznajte više o našoj alternativi za čavrljanje uživo

contact form side
Real-time-chat

100% prilagodljiva i skalabilna

Našu je alternativu za čavrljanje uživo moguće 100 % skalirati i prilagoditi bilo da ste na putu do zvijezda ili trebate senzonski smanjiti obujam posla.

Peter Komornik

LiveAgent spajaodlično čavrljanje uživo, sustav za praćenje zahtjeva za podršku i automatizaciju što nam omogićava pružanje iznimno dobre podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Zašto je LiveAgent najbolja alternativa za čavrljanje uživo?

Zato što najbolje alternative za čavrljanje uživo pružaju dodatne značajke bez dodatnih troškova!

Uštedite više s LiveAgentom

Usporedite LiveAgent live chat s konkurentskim widgetima za chat i saznajte koji nudi bolji omjer cijene i vrijednosti za vaš help desk.

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto biste se trebali odlučiti za LiveAgent kao alternativu za chat uživo?

S LiveAgentom imate kontrolu nad podrškom za chat uživo. Naše rješenje temeljeno na oblaku te je jednostavno za korištenje i upravljanje. Naplata je jednostavna, a plaćate samo ono što koristite. Možete dodavati, mijenjati ili brisati agente i usluge.

Koje značajke chata uživo nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi mnoštvo značajki chata uživo, kao što su povijest chata, pregled chata, online posjetitelji, interni chat, distribucija chata i još mnogo toga.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo