Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu za samoposlužnu podršku! Kreditna kartica nije potrebna.
|
Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.7
HelpJuice je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.7
Document 360 je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
|
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.6
HelpJuice je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.7
Document 360 je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
|
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.8
HelpJuice je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.9
Document 360 je dobio ocjenu 4.9 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
|
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.7
HelpJuice je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
|
4.6
Document 360 je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
|
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$15-$39/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$59-$199/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$39/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$120-$369/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$49/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
Katalogizacija/kategorizacija
Kreiranje strukturiranih repozitorija znanja s kategorijama i potkategorijama.
|
LiveAgent nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
|
Zendesk nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
|
HelpJuice nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
|
Zoho Desk nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
|
Document 360 nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
|
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi uspjeli riješiti zahtjev za podršku.
|
LiveAgent podržava suradnju.
|
Zendesk podržava suradnju.
|
HelpJuice podržava suradnju.
|
Zoho Desk podržava suradnju.
|
Document 360 podržava suradnju.
|
Upravljanje sadržajem
Upravljanje sadržajem baze znanja pomoću backend redaktora WYSIWYG.
|
LiveAgent nudi alate za upravljanje sadržajem.
|
Zendesk nudi alate za upravljanje sadržajem.
|
HelpJuice nudi alate za upravljanje sadržajem.
|
Zoho Desk nudi alate za upravljanje sadržajem.
|
Document 360 nudi alate za upravljanje sadržajem.
|
Stablo odluka
Kreiranje automatizirane baze znanja / toka rada korisničkog portala na temelju jedinstvenih okidača.
|
LiveAgent ima značajku stabla odluka.
|
Zendesk ima značajku stabla odluka.
|
HelpJuice nema značajku stabla odluka.
|
Zoho Desk ima značajku stabla odluka.
|
Document 360 nema značajku stabla odluka.
|
Prostor za raspravu
Omogućava korisnicima vođenje rasprava putem foruma.
|
LiveAgent nudi prostor za raspravu.
|
Zendesk nudi prostor za raspravu.
|
HelpJuice ne nudi prostor za raspravu.
|
Zoho Desk nudi prostor za raspravu.
|
Document 360 nudi prostor za raspravu.
|
Cjelovita pretraga teksta
Cjelovita pretraga teksta pronalazi sve primjerke termina koji se traži u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi cjelovitu pretragu teksta.
|
Zendesk nudi cjelovitu pretragu teksta.
|
HelpJuice nudi cjelovitu pretragu teksta.
|
Zoho Desk nudi cjelovitu pretragu teksta.
|
Document 360 nudi cjelovitu pretragu teksta.
|
Upravljanje bazom znanja
Upravljanje, uređivanje, kreiranje i nadzor nad raspravama u forumu, povratnim informacijama i mjestima za prijedloge, često postavljanim pitanjima i informativnim člancima.
|
LiveAgent nudi značajke upravljanja bazom znanja.
|
Zendesk nudi značajke upravljanja bazom znanja.
|
HelpJuice nudi značajke upravljanja bazom znanja.
|
Zoho Desk nudi značajke upravljanja bazom znanja.
|
Document 360 nudi značajke upravljanja bazom znanja.
|
Samoposlužni portal
Značajka koja vam omogućava izgradnju korisničkog portala na kojem se vaši korisnici mogu registrirati za pristup prošlim zahtjevima za podršku te sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
|
Zendesk nudi samoposlužni portal.
|
HelpJuice nudi samoposlužni portal.
|
Zoho Desk nudi samoposlužni portal.
|
Document 360 nudi samoposlužni portal.
|
Naša alternativa za samoposlužnu podršku je osmišljena da raste s vašim poslovanjem. Bilo da ste mala tvrtka koja radi sezonski ili velika korporacija, LiveAgent se može prilagoditi vašim potrebama.
Jednostavno napravite svoj repozitorij znanja. Naše intuitivno korisničko sučelje je moderno i dotjerano, i daje vam prostora i fleksibilnosti za stvaranje prekrasnih i dobro promišljenih baza znanja korištenjem WYSIWYG redaktora.
Najbolje alternative samoposlužne podrške trebaju omogućavati neograničenu pohranu dokumenata i pristupa svim korisnicima i članovima vaše organizacije. LiveAgent nema dodatnih naknada za prostor za pohranu, posjete stranicama ili dodatne baze znanja.
Naša alternativa samoposlužne podrške može obrađivati neograničen broj internih i eksternih baza znanja. Napravite planove zapošljavanja, repozitorije za više brendova/proizvoda i ostalo.
Naša alternativa za samoposlužnu podršku nudi nekoliko unaprijed napravljenih predložaka za baze znanja/korisnički portal koje je moguće prilagođavati. Ako želite potpunu usklađenost s dizajnerskim smjernicama vašeg brenda, koristite prilagođeni CSS/HTML.
Potaknite svoj korisnički portal pomoću našeg integriranog live chata. Potaknite svoje korisnike da vas kontaktiraju ako ne mogu pronaći informacije koje traže. Naš chat se integrira s vašom bazom znanja i u najgorem slučaju može prikazati korisne članke korisnicima prije nego vas kontaktiraju.
Kada je riječ o alternativama za samoposlužnu podršku, transparentnost je ključna. Osnažite svoje korisnike pomoću sustava za praćenje zahtjeva za podršku koji im omogućuje da vide prošle zahtjeve za podršku, predane zahtjeve za podršku i napredak njihovog rješavanja.
LiveAgent kombinira odličnan live chat, tiketing i automatizaciju što nam omogućava pružanje odlične podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent ima masu naprednih značajki koje će vam pomoći poboljšati vašu korisničku podršku i prodaju. Naša alternativa za samoposlužnu podršku nudi ugrađeni pozivni centar, višekanalni tiketing, integracije za društvene medije i izvorni live chat.
Automatizirajte obične zadatke koji se ponavljaju pomoću pravila automatizacije koja pokreću vrijeme i događaji. Počnite se brinuti o odnosnima s korisnicima umjesto da se usredotočujete na zadatke koji se mogu automatizirati u nekoliko klikova.
Optimizirajte svoju uslužnu strategiju u skladu s podacima u stvarnom vremenu. Očarajte korisnike pomoću samoposlužnih mogućnosti bez prepreka dok ste istovremeno dostupni za pomoć u stvarnom vremenu na svim komunikacijskim kanalima.
Pružajte brzu, personaliziranu i informiranu uslugu zahvaljujući našem ugrađenom sustavu CRM. Pristupite svim važnim korisničkim informacijama jednim klikom, uključujući prošle narudžbe i prošle upite na svim komunikacijskim kanalima.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
S LiveAgent-om, vi kontrolirate vašu samoposlužnu podršku. Naše cloud-based rješenje vam daje help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cjenik je jednostavan a plaćate samo ono što koristite. Možete dodati, promijeniti i izbrisati agente i usluge.
LiveAgent nudi mnogo samoposlužnih značajki, kao što su interna i javna baza znanja, forum za agente i klijente, widgeti za pretraživanje i više
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma