Najbolji samoposlužni softver alternatives

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za samoposlužnu uslugu na tržištu.
  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost odustajanja bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite softversku alternativu za samoposluživanje?

Poboljšajte zadovoljstvo svojih korisnika i prodaju pružanjem mogućnosti samoposluživanja bez prepreka. Napredne alternative samoposlužne podrške nude integrirane baze znanja, korisničke portale i mogućnosti suradnje za djelić cijene.  Pogledajte našu detaljnu usporedbu najboljih opcija samoposlužne podrške na temelju korisničkih ocjena, značajki i cijena.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Tražite softversku alternativu za samoposluživanje? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Tražite softversku alternativu za samoposluživanje? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Tražite softversku alternativu za samoposluživanje? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders
Značajke Liveagent Zendesk
Usporedi Zendesk i LiveAgent.
HelpJuice Zoho Desk
Usporedi Zoho Desk i LiveAgent.
Document 360
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od verificiranih Capterra korisnika.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
4.3
Zendesk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
4.7
HelpJuice je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
4.5
Zoho Desk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
4.7
Document 360 je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od verificiranih Capterra korisnika.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
4.3
Zendesk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
4.6
HelpJuice je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
4.4
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
4.7
Document 360 je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od verificiranih Capterra korisnika.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
4.2
Zendesk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
4.8
HelpJuice je dobio ocjenu 4.8 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
4.3
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.3 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
4.9
Document 360 je dobio ocjenu 4.9 od 5 za korisničku podršku od verificiranih Capterra korisnika.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
4.1
Zendesk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
4.7
HelpJuice je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
4.5
Zoho Desk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
4.6
Document 360 je dobio ocjenu 4.6 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od verificiranih Capterra korisnika.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$15-$39/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$59-$199/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$39/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$120-$369/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$49/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Katalogizacija/kategorizacija
Kreiranje strukturiranih repozitorija znanja s kategorijama i potkategorijama.
LiveAgent nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
Zendesk nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
HelpJuice nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
Zoho Desk nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
Document 360 nudi katalogizaciju/kategorizaciju članka.
Suradnja
Omogućava agentima zajednički rad kako bi uspjeli riješiti zahtjev za podršku.
LiveAgent podržava suradnju.
Zendesk podržava suradnju.
HelpJuice podržava suradnju.
Zoho Desk podržava suradnju.
Document 360 podržava suradnju.
Upravljanje sadržajem
Upravljanje sadržajem baze znanja pomoću backend redaktora WYSIWYG.
LiveAgent nudi alate za upravljanje sadržajem.
Zendesk nudi alate za upravljanje sadržajem.
HelpJuice nudi alate za upravljanje sadržajem.
Zoho Desk nudi alate za upravljanje sadržajem.
Document 360 nudi alate za upravljanje sadržajem.
Stablo odluka
Kreiranje automatizirane baze znanja / toka rada korisničkog portala na temelju jedinstvenih okidača.
LiveAgent ima značajku stabla odluka.
Zendesk ima značajku stabla odluka.
HelpJuice nema značajku stabla odluka.
Zoho Desk ima značajku stabla odluka.
Document 360 nema značajku stabla odluka.
Prostor za raspravu
Omogućava korisnicima vođenje rasprava putem foruma.
LiveAgent nudi prostor za raspravu.
Zendesk nudi prostor za raspravu.
HelpJuice ne nudi prostor za raspravu.
Zoho Desk nudi prostor za raspravu.
Document 360 nudi prostor za raspravu.
Cjelovita pretraga teksta
Cjelovita pretraga teksta pronalazi sve primjerke termina koji se traži u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi cjelovitu pretragu teksta.
Zendesk nudi cjelovitu pretragu teksta.
HelpJuice nudi cjelovitu pretragu teksta.
Zoho Desk nudi cjelovitu pretragu teksta.
Document 360 nudi cjelovitu pretragu teksta.
Upravljanje bazom znanja
Upravljanje, uređivanje, kreiranje i nadzor nad raspravama u forumu, povratnim informacijama i mjestima za prijedloge, često postavljanim pitanjima i informativnim člancima.
LiveAgent nudi značajke upravljanja bazom znanja.
Zendesk nudi značajke upravljanja bazom znanja.
HelpJuice nudi značajke upravljanja bazom znanja.
Zoho Desk nudi značajke upravljanja bazom znanja.
Document 360 nudi značajke upravljanja bazom znanja.
Samoposlužni portal
Značajka koja vam omogućava izgradnju korisničkog portala na kojem se vaši korisnici mogu registrirati za pristup prošlim zahtjevima za podršku te sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Zendesk nudi samoposlužni portal.
HelpJuice nudi samoposlužni portal.
Zoho Desk nudi samoposlužni portal.
Document 360 nudi samoposlužni portal.

LiveAgent-u vjeruje više od 30 000 kompanija

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent-u vjeruje više od 30 000 kompanija
Slido green logo
Help desk templates

Napravljen za kompanije koje rastu

Naša alternativa za samoposlužnu podršku je osmišljena da raste s vašim poslovanjem. Bilo da ste mala tvrtka koja radi sezonski ili velika korporacija, LiveAgent se može prilagoditi vašim potrebama.

Intuitivno sučelje koje je jednostavno za korištenje

Jednostavno napravite svoj repozitorij znanja. Naše intuitivno korisničko sučelje je moderno i dotjerano, i daje vam prostora i fleksibilnosti za stvaranje prekrasnih i dobro promišljenih baza znanja korištenjem WYSIWYG redaktora.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Neograničena pohrana, pristup i korisnici

Najbolje alternative samoposlužne podrške trebaju omogućavati neograničenu pohranu dokumenata i pristupa svim korisnicima i članovima vaše organizacije. LiveAgent nema dodatnih naknada za prostor za pohranu, posjete stranicama ili dodatne baze znanja.

Podršava višestruke baze znanja

Naša alternativa samoposlužne podrške može obrađivati neograničen broj internih i eksternih baza znanja. Napravite planove zapošljavanja, repozitorije za više brendova/proizvoda i ostalo.

LiveAgent portal cliente
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Uskladite svoj dizajn

Naša alternativa za samoposlužnu podršku nudi nekoliko unaprijed napravljenih predložaka za baze znanja/korisnički portal koje je moguće prilagođavati. Ako želite potpunu usklađenost s dizajnerskim smjernicama vašeg brenda, koristite prilagođeni CSS/HTML.

Integrirani live chat

Potaknite svoj korisnički portal pomoću našeg integriranog live chata. Potaknite svoje korisnike da vas kontaktiraju ako ne mogu pronaći informacije koje traže. Naš chat se integrira s vašom bazom znanja i u najgorem slučaju može prikazati korisne članke korisnicima prije nego vas kontaktiraju.

Integrirani live chat
Integrirani live chat

Praćenje zahtjeva za podršku

Kada je riječ o alternativama za samoposlužnu podršku, transparentnost je ključna. Osnažite svoje korisnike pomoću sustava za praćenje zahtjeva za podršku koji im omogućuje da vide prošle zahtjeve za podršku, predane zahtjeve za podršku i napredak njihovog rješavanja.

Naša softverska alternativa za samoposlužnu podršku

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličnan live chat, tiketing i automatizaciju što nam omogućava pružanje odlične podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Ali to nije sve

LiveAgent ima masu naprednih značajki koje će vam pomoći poboljšati vašu korisničku podršku i prodaju. Naša alternativa za samoposlužnu podršku nudi ugrađeni pozivni centar, višekanalni tiketing, integracije za društvene medije i izvorni live chat.

Customer service templates

Uštedite do 15 sati tjedno

Automatizirajte obične zadatke koji se ponavljaju pomoću pravila automatizacije koja pokreću vrijeme i događaji. Počnite se brinuti o odnosnima s korisnicima umjesto da se usredotočujete na zadatke koji se mogu automatizirati u nekoliko klikova.

Poboljšajte prodaju pomoću stvarnih podataka

Optimizirajte svoju uslužnu strategiju u skladu s podacima u stvarnom vremenu. Očarajte korisnike pomoću samoposlužnih mogućnosti bez prepreka dok ste istovremeno dostupni za pomoć u stvarnom vremenu na svim komunikacijskim kanalima.

Reports-Liveagent-feature
LiveAgent CRM integrations

Pristupite svim važnim podacima pomoću našeg sustava CRM

Pružajte brzu, personaliziranu i informiranu uslugu zahvaljujući našem ugrađenom sustavu CRM. Pristupite svim važnim korisničkim informacijama jednim klikom, uključujući prošle narudžbe i prošle upite na svim komunikacijskim kanalima.

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto izabrati LiveAgent kao samoposlužnu softversku alternativu?

S LiveAgent-om, vi kontrolirate vašu samoposlužnu podršku. Naše cloud-based rješenje vam daje help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cjenik je jednostavan a plaćate samo ono što koristite. Možete dodati, promijeniti i izbrisati agente i usluge.

Koje samoposlužne značajke nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi mnogo samoposlužnih značajki, kao što su interna i javna baza znanja, forum za agente i klijente, widgeti za pretraživanje i više

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo